2004: Honda Dream vender tilbage - i USA
Fra : Richard

Dato : 11-09-03 21:56

Årets hjulegaveidé:

http://powersports.honda.com/preview/prevDream.html#

Og prisen USD 5.499 er *kun* 10 pct mindre end '04-udgaven af VT750
Shadow Aero...

....så hvad ville den mon blive i DK ?-)

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK
DFM-side: www.dkfritidmotorcykel.dk/richard_pade

Fra : Hekto

Dato : 11-09-03 22:16

In article <bjqnit$5cd$1@sunsite.dk>, Richard says...
> [...]
>
> http://powersports.honda.com/preview/prevDream.html#
>
> Og prisen USD 5.499 er *kun* 10 pct mindre end '04-udgaven af VT750

Tjaaa ... hvis man mangler lidt udsmykning i stuen?
--
/Hekto

Suzuki LS650 + GS450E
www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto - hekto.nospam@hekto.dk
http://dfm.nathue.dk/Hekto ... What about www.mc-portalen.com ?

Fra : Hans Joergensen

Dato : 11-09-03 22:26

Hekto wrote:
> Tjaaa ... hvis man mangler lidt udsmykning i stuen?

Ja pæn er den da .. :)

En forlygte, en baglygte, og et par baffels i udstødningerne .. og
den ville blive en totalt herlig knallert ... ;)
(men så ville den ikke være sej mere)

// Hans
--
ringdingelingdingdingdingdingringelingeding

Fra : TheHobbit

Dato : 12-09-03 09:10

Jaaa, jeg er jo normalt selv glad for Honda, meeeen dender er nu ikke lige
noget der falder i min smag....

Jeg tror der var én der sagde knallert og 49cc er vist ikke RET meget mere
end det - heller hvad?!?!

(Prisen er da også helt hen i hegnet!!!)

Stephan Hansen - Suzuki GS500E '99
www.StephanNet.dk
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=297
+ Honda CBR600 F3V - 1996

- We who are about to die salute you -

Fra : Hekto

Dato : 12-09-03 10:01

In article <3f617f54$0$48908$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>,
hobbit@protek.dk says...
> Jeg tror der var én der sagde knallert og 49cc er vist ikke RET meget mere
> end det - heller hvad?!?!

Det er en knallert; men der køres faktisk race på den slags.
Du kan være helt dikker på at de bliver solgt, og mange ville give en
arm for sådan een!
--
/Hekto

Suzuki LS650 + GS450E
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto ... What about www.mc-
portalen.com ?

Fra : TheHobbit

Dato : 12-09-03 10:21

Javel-ja, der kan man bare se... held og lykke med det - jeg tror jeg
beholder mine arme som de er!

/SJTH

Fra : Armand

Dato : 12-09-03 19:03

Richard <richardpunktumpade@mail.dk> skrev i en
> [...]
>
> http://powersports.honda.com/preview/prevDream.html#
>
> Og prisen USD 5.499 er *kun* 10 pct mindre end '04-udgaven af VT750

Hva' mæ' så'en cirka 10% mindre end en dansk VT750 fra '04? :-/

--
Armand.

Fra : Richard

Dato : 13-09-03 20:45

Armand wrote:

> Hva' mæ' så'en cirka 10% mindre end en dansk VT750 fra '04? :-/

Ja, eller måske 10 pct mere - forholdet mellem pris på de enkelte
modeller er jo ikke ens forskellige markeder - men hvad koster VT750
herhjemme før afgift (det er jo en banecykel) og tillagt en mere alm.
avance Mon ikke det er noget med 50.000 +/-10pct.?