Ducati 851 billigt til salg?
Fra : Martin Leong

Dato : 11-09-03 06:32

Hej NG

Jeg har set 2 Ducati 851'ere der er til salg til små 50.000. De er begge fra
tidlige 90'ere og den ene har kørt ca. 30.000 km. De skulle begge efter
sigende være godt velholdte og spørgsmålet er så; Er det prisen med eller
uden moms? En af mine kammerater at mener helt sikkert at det er uden (han
er parat til at købe men jeg er nu ikke helt sikker...
Hvad mener I? (og nej jeg har ikke haft ringet til sælger, det er meget
sjovere at spørge her

Fra : Hans Joergensen

Dato : 11-09-03 07:17

Martin Leong wrote:
> sigende være godt velholdte og spørgsmålet er så; Er det prisen med eller
> uden moms? En af mine kammerater at mener helt sikkert at det er uden (han
> er parat til at købe men jeg er nu ikke helt sikker...

Det er nok nærmere prisen uden afgift... ?

// Hans
--
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=43

Fra : D@n Dethlefsen

Dato : 11-09-03 07:53

> [...]
> ikke helt sikker...
> Hvad mener I? (og nej jeg har ikke haft ringet til sælger, det er

Kender ikke prisen på 851`erne, men jeg kan da nævne at jeg gav 50.500 kr.-
for min 748 årg. 98 med 6000 km på klokken, godt nok i tyskland for ca 1½ år
siden.
http://gadbjergmc.dk/Motorcykler.htm er der 2 stk. 888 (efterfølgeren til
851`eren) til salg til henholdsvis 68.000/57.000 kr.-, så det kan godt ske
at prisen er ok, spørg evt. også på http://www.ducati.dk/ -> Ducati Baren.

--
Dan - DMCN#561
(Ducati 748 + MZ TS250/2)

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 12-09-03 05:55

"D@n Dethlefsen" <sotaOSTEN@tdcadsl.dk> wrote in message

> På http://gadbjergmc.dk/Motorcykler.htm er der 2 stk. 888 (efterfølgeren
til
> 851`eren) til salg til henholdsvis 68.000/57.000 kr.-, så det kan godt ske
> at prisen er ok,
Nej,........ de priser du angiver er prisen uden afgift, den til 57.000
koster 127.000 inkl afgift!!!!

Thore

Fra : Søren Johansen

Dato : 11-09-03 08:17

Martin Leong wrote:
> [...]
> ikke helt sikker...
> Hvad mener I? (og nej jeg har ikke haft ringet til sælger, det er

Det er formodentlig prisen med moms men uden registrerings-afgift!
Du skal nok regne med ca. 70.000-75.000 i afgift, vil jeg tro.

De kører fantastisk hvis de er i orden, men kan være "tricky" med
vedligeholdelse.

Du er velkommen til at maile mig, hvis du har specifikke spørgsmål. Jeg
har en 888'er fra 1993 som jeg nu har kørt ca. 35.000 km på (fik den for
3 år siden). Jeg vedligeholder selv min og kan lave stort set alt på
den.

Mvh
Søren
888
(fjern SLET fra min mail-adresse)

Fra : Martin Leong

Dato : 11-09-03 12:11

Nåja det var self. også uden afgift jeg mente
Tror jeg bliver nædt til at ringe til gutten...