/ Forside / Interesser / Fritid / Motorcykler / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Motorcykler
#NavnPoint
dova 9238
pallenoc 4816
pallebhan.. 3536
masteraug.. 3050
nilsg 2382
jakjoe 2110
transor 2030
CLAN 1915
Sunowich 1420
10  3773 1345
2-T. kongen
Fra : Bo


Dato : 10-09-03 02:25

en kawazaki KH250...
http://www.classickawasakiclub.com/

bo-gsxR



 
 
D@n Dethlefsen (10-09-2003)
Kommentar
Fra : D@n Dethlefsen


Dato : 10-09-03 06:17

Bo wrote:
> en kawazaki KH250...
> http://www.classickawasakiclub.com/
>

En V48 respekt, kan den køre ?

Læg forresten mærke til gashåndtaget, det er da lidt specielt.

--
Dan - DMCN#561
(Ducati 748 + MZ TS250/2)
www.dethlefsens.dk
slet "OSTEN" fra adr. ved svar





Anders Thorup (10-09-2003)
Kommentar
Fra : Anders Thorup


Dato : 10-09-03 08:12

D@n Dethlefsen wrote:
> Bo wrote:
>> en kawazaki KH250...
>> http://www.classickawasakiclub.com/
>>
>
> En V48 respekt, kan den køre ?
>
> Læg forresten mærke til gashåndtaget, det er da lidt specielt.

Jeg har set et video-klip hvor han rent faktisk starter den op. Det lyder
totalt vildt,,, han har en motor til at trække resten igang med. Men køre
tror jeg ikke den kan. Ikke særlig godt ihvertfald. Der er vist også
problemer med kølingen af de bagerste cylindre.

--
MVH/ Best Regards
Anders Thorup
Suzuki GSX 250
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/Anders_Thorup



Claus Ruglund Jakobs~ (10-09-2003)
Kommentar
Fra : Claus Ruglund Jakobs~


Dato : 10-09-03 09:09

Anders Thorup wrote:
> D@n Dethlefsen wrote:
>> Bo wrote:
>>> en kawazaki KH250...
>>> http://www.classickawasakiclub.com/
>>>
>>
>> En V48 respekt, kan den køre ?
>>
>> Læg forresten mærke til gashåndtaget, det er da lidt specielt.
>
> Jeg har set et video-klip hvor han rent faktisk starter den op. Det
> lyder totalt vildt,,, han har en motor til at trække resten igang
> med. Men køre tror jeg ikke den kan. Ikke særlig godt ihvertfald.
> Der er vist også problemer med kølingen af de bagerste cylindre.
Den kører vist udemærket, i betragtning af at motoren er tung som et ondt
år,jeg mener den vejer 200kg(!)
jeg har læst i det engelske blad Classic bike at den skulle kunne køre ca
50km så er tanken tom, og tanken er på 18 liter.
Gearkassen er fra en BMW r-model, og den har et slagvolumen på 4,2 liter...
Manden der har lavet den har osse lavet en 9 cylindret, hvor cylindrene var
radialt monteret...

--
mvh Claus
(cb750 f2'77)



Hans Joergensen (10-09-2003)
Kommentar
Fra : Hans Joergensen


Dato : 10-09-03 08:53

Bo wrote:
> en kawazaki KH250...

Den kan aldrig blive kongen uden expansions-potter.

// Hans
--
Leveret af http://enterprise-server.dk
"Vejen til en billig løsning"

Pwh (10-09-2003)
Kommentar
Fra : Pwh


Dato : 10-09-03 09:38

Hans Joergensen wrote:
> Bo wrote:
>> en kawazaki KH250...
>
> Den kan aldrig blive kongen uden expansions-potter.
>
> // Hans

Alle ved da også at kongen er en Kwak KR-1

/Jens



Moller (10-09-2003)
Kommentar
Fra : Moller


Dato : 10-09-03 09:55


"Pwh" <deterikkegodtatvide@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
news:3f5ee2fc$0$54862$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> Hans Joergensen wrote:
> > Bo wrote:
> >> en kawazaki KH250...
> >
> > Den kan aldrig blive kongen uden expansions-potter.
> >
> > // Hans
>
> Alle ved da også at kongen er en Kwak KR-1

En gang ævl, hva skal man med mere end 50cc på en 2 takter, når man har
RK50 :

http://www.classicsuzuki.com/magazin/csm/0101/rk50.html

14 gear, og 175km/t på toppen :) se det er en rigtig 2 takter, på kun
50cc :)

VH
Lars Molnit






Rune Larsen (10-09-2003)
Kommentar
Fra : Rune Larsen


Dato : 10-09-03 12:19

Moller wrote:

> En gang ævl, hva skal man med mere end 50cc på en 2 takter, når man
> har
> RK50 :
>
> http://www.classicsuzuki.com/magazin/csm/0101/rk50.html
>
> 14 gear, og 175km/t på toppen :) se det er en rigtig 2 takter, på kun
> 50cc :)

Ja, det var noget fis de indførte den 125cc grænse på cylindrene. Ellers
kunne en 500cc stroker jo havde været en V6'er eller V8'er... Det kunne ha
været de sejeste konstruktioner

--
/Rune

Martin Sørensen (10-09-2003)
Kommentar
Fra : Martin Sørensen


Dato : 10-09-03 12:58

> http://www.classicsuzuki.com/magazin/csm/0101/rk50.html
> 14 gear, og 175km/t på toppen :) se det er en rigtig 2 takter, på
> kun 50cc :)

Og med et effektområde fra 17.500-18.000 rpm.

--
signing off.. Martin Sørensen



Hekto (10-09-2003)
Kommentar
Fra : Hekto


Dato : 10-09-03 13:17

In article <3f5f11b7$0$23521$ba624c82@nntp04.dk.telia.net>,
mos@FJERNlaxity.dk says...
> Og med et effektområde fra 17.500-18.000 rpm.
>
Ja, sådan nogen er jo ikke konstrueret til strømere og tøsedrenge,
vel?
Brillantinen må godt nok være slynget ud af håret/styrthjelmen, når
rullen gik i bund! Man kan kun begræde at sådan noget ikke findes
længere!

--
/Hekto

Suzuki LS650 + GS450E
Medlem af 'Geheime Motorrad Putzer Verein'
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto ... What about www.mc-
portalen.com ?

Hans Joergensen (10-09-2003)
Kommentar
Fra : Hans Joergensen


Dato : 10-09-03 13:27

Hekto wrote:
> Brillantinen må godt nok være slynget ud af håret/styrthjelmen, når
> rullen gik i bund! Man kan kun begræde at sådan noget ikke findes
> længere!

Hmm .. man burde anskaffe sig en gammel RD LC fra lige før de fik
YPVS'en og lege med den hva? ;)

Dog kommer vi nok til at begrænse os til et effektområde på mellem 9
og 11krpm ..

// Hans
--
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/Hans_Joergensen

Hekto (10-09-2003)
Kommentar
Fra : Hekto


Dato : 10-09-03 13:53

In article <slrnblu65f.9f8.haj@enterprise-server.dk>, haj@enterprise-
server.dk says...
> Hmm .. man burde anskaffe sig en gammel RD LC fra lige før de fik
> YPVS'en og lege med den hva? ;)
>
> Dog kommer vi nok til at begrænse os til et effektområde på mellem 9
> og 11krpm ..
>
Du kan da bare fjerne servomotoren og låse dine YPVS'er i fuld åben
position!
Alternativt kan du gøre som andre også har gjort, nemnlig monteret de
to kabler i et gashåndtag i venstre side!

Så kan du leje med alle mulige og umulige indstillinger! Trinløst
endda!!
--
/Hekto

Suzuki LS650 + GS450E
Medlem af 'Geheime Motorrad Putzer Verein'
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto ... What about www.mc-
portalen.com ?

Hans Joergensen (10-09-2003)
Kommentar
Fra : Hans Joergensen


Dato : 10-09-03 14:18

Hekto wrote:
> Du kan da bare fjerne servomotoren og låse dine YPVS'er i fuld åben
> position!

Næh .. Servomotoren er totalt god ... :)

// Hans
--
http://www.ph33r.dk/ringdingding.mp3

Jens Arnfast (10-09-2003)
Kommentar
Fra : Jens Arnfast


Dato : 10-09-03 16:50

Hans Joergensen wrote:
> Hmm .. man burde anskaffe sig en gammel RD LC fra lige før de fik
> YPVS'en og lege med den hva? ;)

Hvis man absolut vil lugte af olie er det da nemmere at bruge WD40 som
deodorant

--
-jens
RSV1000 '99


Hans Joergensen (10-09-2003)
Kommentar
Fra : Hans Joergensen


Dato : 10-09-03 10:12

Pwh wrote:
> Alle ved da også at kongen er en Kwak KR-1

Nejda .. Kongen er fx. Honda NSR500 .. men den får man jo aldrig plader
på :)

// Hans, der kører på den gamle konge... :)
--
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=43

Hekto (10-09-2003)
Kommentar
Fra : Hekto


Dato : 10-09-03 11:36

In article <slrnbltqnd.9f8.haj@enterprise-server.dk>, haj@enterprise-
server.dk says...
> Nejda .. Kongen er fx. Honda NSR500 .. men den får man jo aldrig plader
> på :)
>
Vrøvl!
--
/Hekto

Suzuki LS650 + GS450E
Medlem af 'Geheime Motorrad Putzer Verein'
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto ... What about www.mc-
portalen.com ?

Armand (10-09-2003)
Kommentar
Fra : Armand


Dato : 10-09-03 16:14


Hans Joergensen <haj@enterprise-server.dk> skrev i en
news:slrnbltm3d.9f8.haj@enterprise-server.dk...
> Bo wrote:
> > en kawazaki KH250...
>
> Den kan aldrig blive kongen uden expansions-potter.

GRILL
Sikke et syn der præger min nethinde lige nu

--
Armand.
(der har kørt med 6-6 anlæg, og mener at det må række)



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177514
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408622
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste