Honda VT500 fra 1985: Manua / værkstedbog ~
Fra : Bent Erik Thomsen

Dato : 09-09-03 19:36

Min fætter har lige købt sådan en fætter..

Han mangler manual (+ værkstedsbog)

Problemet er, at han ikke kan bruge en engelsk eller tysk manual.

Er der nogen som har en dansk manual til salg eller til låns for kopiering
??

Findes der overhovedet nogen form for værkstedsbog eller lignende på dansk
??

Bent Erik Thomsen
nær Aalborg
Pga. SPAM benyt nedenstående email:
bmw (snabela) poet (punktum) dk

1980 Suzuki GS850GT (Skal sælges: http://www.poet.dk/bmt/index.html)
1987 BMW K100RS (Skal pudses)
1992 Golf TD(i)

Fra : Richard

Dato : 09-09-03 22:55

Bent Erik Thomsen wrote:

> Min fætter har lige købt sådan en fætter..

Nu er det vel ikke en kusine, den ene ?-)

> Han mangler manual (+ værkstedsbog)
> Problemet er, at han ikke kan bruge en engelsk eller tysk manual.

Tror du, den er lavet på dansk eller norsk. Godt nok en Honda, men jeg
tvivler.

Hvis din fætter nu alligevel ikke finder noget, er der billeder med
tekst på udenlandsk her - godt nok til en '83 C-model - men det er da
altid noget, ikke?

<http://www.shadowclub-bavaria.net/manuals/vt500/manual_shop_vt500.htm>

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK
DFM-side: www.dkfritidmotorcykel.dk/richard_pade

Fra : Bent Erik Thomsen

Dato : 10-09-03 15:28

"Richard" <richardpunktumpade@mail.dk> wrote in message

> [...]
>

> --
> Richard Pade, Sorgenfri, DK
> Mc: '85 VF750S Veffer Dancer & '89 GB500 Clubman GibBernakken

Tak for linket.

Desværre er der en fejl på sitet så man får fat i en VT700 / 750 manual
istedet.

Med lidt hacking fandt jeg dog den rigtige:

http://www.shadowclub-bavaria.net/manuals/vt500/pdf/vt500c.pdf 132 MB !!!

Den ser ud til at være 3-sproget (engelsk, fransk og tysk)

Den får han når jeg har printet den ud (532 sider !)

mvh
Bent Erik

Fra : Richard

Dato : 10-09-03 19:43

Bent Erik Thomsen wrote:

> Tak for linket.
> Desværre er der en fejl på sitet så man får fat i en VT700 / 750 manual
> istedet.

Pudsigt, i min browser hopper det link direkte til en side med
VT500-bogen, hvor man så kan hente de enkelte kapitler som pdf

> Den får han når jeg har printet den ud (532 sider !)

Det gode ved elektroniske manualer er ellers, at man hurtigt kan søge i
dem og blot printe sider ud efter behov

Men nu får han da i det mindste nogen hjælp...

Fra : Bent Erik Thomsen

Dato : 10-09-03 21:31

Richard wrote:

> Pudsigt, i min browser hopper det link direkte til en side med
> VT500-bogen, hvor man så kan hente de enkelte kapitler som pdf

<snip>

Ja men når du henter pdf-filerne er det VT 750 manualen du får.
Jeg har fejlmeldt hos webmasteren så det bliver nok rettet.

Fra : Bent Erik Thomsen

Dato : 10-09-03 21:33

Bent Erik Thomsen wrote:
> [...]
>
> Problemet er, at han ikke kan bruge en engelsk eller tysk manual.
>
> Er der nogen som har en dansk manual til salg eller til låns for

Værkstedshåndbogen er i hus, men jeg efterlyser stadig en dansk
brugermanual...