Hayne Manual til Suzuki 250T fra 1971
Fra : Immersen

Dato : 09-09-03 18:16

Er der en venlig sjæl der har et link til hvor man kan købe en hayne
manual til ovennævnte. Jeg har nu siddet og søgt i dagevis uden held.
Så nu tilspørger jeg jer - hvor køber man disse geniale bøger?

Med venlig hilsen
En Ny MC'ist med en gammel motorcykel
Immersen

Fra : TWL

Dato : 09-09-03 18:36

Immersen wrote:

> [...]
>manual til ovennævnte. Jeg har nu siddet og søgt i dagevis uden held.
>Så nu tilspørger jeg jer - hvor køber man disse geniale bøger?

Du kan købe den hos Hofbergs Bogclub
http://hofberg.dk/shop/default.asp?SetLng=1

Hilsen Thomas

Fra : Immersen

Dato : 09-09-03 18:42

On Tue, 09 Sep 2003 19:35:31 +0200, TWL <twlicht@mail1.stofanet.dk>
wrote:

>Du kan købe den hos Hofbergs Bogclub
>http://hofberg.dk/shop/default.asp?SetLng=1
>
>Hilsen Thomas
Tak en million!!! Den er nu bestilt!!!

Immersen

Fra : Ivan Bartholin Niels~

Dato : 09-09-03 21:53

"Immersen" <immersen@REMOVEhotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> manual til ovennævnte. Jeg har nu siddet og søgt i dagevis uden held.
> Så nu tilspørger jeg jer - hvor køber man disse geniale bøger?

Hej Immersen

Jeg har af en eller anden grund en Haynes liggende, som dækker Suzuki Trail
bikes tc90 1971-1972, ts90 1971-1972, tc100 1973- ,ts125 1973- , ts185 1971-
,ts250 1974- og ts400 1971- . Det er tilsyneladende nogle et-cylindrede
to-taktere. Da min kone synes at jeg skulle tage og smide noget af det gamle
l.... ud, kan jeg vel lige så godt sende den til dig Lad mig høre, hvis
det har din interesse.

Ivan Bartholin Nielsen
Nygårdsvej 8, 4700 Næstved
www.kloge.dk
Honda CB500F 1975

Fra : Immersen

Dato : 09-09-03 21:56

> [...]
>l.... ud, kan jeg vel lige så godt sende den til dig Lad mig høre, hvis
Joh - nu er det sådan at cyklen er en T250 fra 1971 - den er da ikke
med i den opremsning du har der ?? eller hur ?

immersen