|
| R1 officielt... Fra : PeterL |
Dato : 09-09-03 16:04 |
| | |
Thomas (09-09-2003)
| Kommentar Fra : Thomas |
Dato : 09-09-03 17:00 |
| | |
Anders Christensen (09-09-2003)
| Kommentar Fra : Anders Christensen |
Dato : 09-09-03 17:04 |
|
"Thomas" <bambanos@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:KNm7b.69443$Kb2.3124405@news010.worldonline.dk...
> hvorhenne ser du 180 hk?
>
> Mvh
>
> Thomas
>
Cirka i nærheden af :
"Remember to Breathe
You're looking at our manifesto in metal - everything we've learned in 50
years of competition.
It begins with a third-generation, 998cc, liquid-cooled, short-stroke,
20-valve, in-line four-cylinder engine designed to make 180 horsepower power
at a stratospheric 12,500 rpm. The shorter cylinder head is re-angled
farther forward to 40 degrees, far enough forward to allow the main frame
spars to go over the engine instead of around it. "
Mvh Anders Christensen
| |
Thomas (09-09-2003)
| Kommentar Fra : Thomas |
Dato : 09-09-03 17:10 |
|
Utroligt, det har jeg kigget igennem flere gange uden jeg så det, men nu
fandt jeg det, takker
Mvh
Thomas
"Anders Christensen" <vladimirr@RØDSPÆTTEvladimirr.dk> wrote in message
news:bjktko$1unv$1@news.cybercity.dk...
>
> "Thomas" <bambanos@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> news:KNm7b.69443$Kb2.3124405@news010.worldonline.dk...
> > hvorhenne ser du 180 hk?
> >
> > Mvh
> >
> > Thomas
> >
>
> Cirka i nærheden af :
> "Remember to Breathe
>
> You're looking at our manifesto in metal - everything we've learned in 50
> years of competition.
> It begins with a third-generation, 998cc, liquid-cooled, short-stroke,
> 20-valve, in-line four-cylinder engine designed to make 180 horsepower
power
> at a stratospheric 12,500 rpm. The shorter cylinder head is re-angled
> farther forward to 40 degrees, far enough forward to allow the main frame
> spars to go over the engine instead of around it. "
>
> Mvh Anders Christensen
>
>
| |
PeterL (09-09-2003)
| Kommentar Fra : PeterL |
Dato : 09-09-03 18:13 |
|
Det er dog med Ram-air.
Jeg gætter på omkring 150 på baghjulet på en dyno. 160-170 på krumtappen og
180 i fuld fart og håret tilbage...
-PeterL
"Thomas" <bambanos@hotmail.com> wrote in message
news:VXm7b.69449$Kb2.3125461@news010.worldonline.dk...
> Utroligt, det har jeg kigget igennem flere gange uden jeg så det, men nu
> fandt jeg det, takker
>
> Mvh
> Thomas
>
> "Anders Christensen" <vladimirr@RØDSPÆTTEvladimirr.dk> wrote in message
> news:bjktko$1unv$1@news.cybercity.dk...
> >
> > "Thomas" <bambanos@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> > news:KNm7b.69443$Kb2.3124405@news010.worldonline.dk...
> > > hvorhenne ser du 180 hk?
> > >
> > > Mvh
> > >
> > > Thomas
> > >
> >
> > Cirka i nærheden af :
> > "Remember to Breathe
> >
> > You're looking at our manifesto in metal - everything we've learned in
50
> > years of competition.
> > It begins with a third-generation, 998cc, liquid-cooled, short-stroke,
> > 20-valve, in-line four-cylinder engine designed to make 180 horsepower
> power
> > at a stratospheric 12,500 rpm. The shorter cylinder head is re-angled
> > farther forward to 40 degrees, far enough forward to allow the main
frame
> > spars to go over the engine instead of around it. "
> >
> > Mvh Anders Christensen
> >
> >
>
>
| |
Asger Steffensen (09-09-2003)
| Kommentar Fra : Asger Steffensen |
Dato : 09-09-03 18:18 |
|
"PeterL" <overground@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:3f5e09ea$0$29949$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> Det er dog med Ram-air.
> Jeg gætter på omkring 150 på baghjulet på en dyno. 160-170 på krumtappen
og
> 180 i fuld fart og håret tilbage...
>
"Håret tilbage" - og hvad man så ellers har, når man giver gas overskrævs på
sin nyindkøbte kværn...
Asger
ZX-10
| |
Kai Harrekilde-Peter~ (09-09-2003)
| Kommentar Fra : Kai Harrekilde-Peter~ |
Dato : 09-09-03 21:41 |
|
"PeterL" <overground@hotmail.com> writes:
> Det er dog med Ram-air.
> Jeg gætter på omkring 150 på baghjulet på en dyno. 160-170 på krumtappen og
> 180 i fuld fart og håret tilbage...
Så vidt jeg husker, giver ram-air højst 5-8% ekstra effekt ved
topfart, dvs 9-13hk ekstra hvis de 180hk passer.
Min "gamle" (og nu ex) R1 lagde 140hk på sålen, udaf de 152hk.
Og det var ganske rigeligt. Ned af langsiden af Anderstorp, løftede
den forhjulet helt blødt under maxaccelleration, selvom jeg lå flad
over tanken. Iøvrigt blev jeg konsekvent presset bagud på sædet,
selvom jeg forsøgte at holde mig fast så godt som muligt!
Kai
--
ex-R1 '02
R6 '00 model uden plader
Polini DB911 6.5hk
| |
Bo (09-09-2003)
| Kommentar Fra : Bo |
Dato : 09-09-03 23:20 |
|
> Min "gamle" (og nu ex) R1 lagde 140hk på sålen, udaf de 152hk.
> Og det var ganske rigeligt.
ja, det er det, den første måned. Efter 2 måneder vil man ha mer,
og sådan går det hele tiden. imo
bo-gsxR
http://dfm.nathue.dk/bogsxr
| |
Armand (07-09-2003)
| Kommentar Fra : Armand |
Dato : 07-09-03 21:23 |
|
Thomas <bambanos@hotmail.com> skrev i en
news:VXm7b.69449$Kb2.3125461@news010.worldonline.dk...
> Utroligt, det har jeg kigget igennem flere gange uden jeg så det, men nu
> fandt jeg det, takker
Kunne du ikke blot have fået browseren til at lede efter "180" på siden??
--
Armand.
| |
[4660] Carsten Peter~ (09-09-2003)
| Kommentar Fra : [4660] Carsten Peter~ |
Dato : 09-09-03 23:35 |
|
Den er bare for fed...... 180hk er godt nok vildt.. goodbye gixxer and
hayabusa......
det er meget at finde ca. 30hk i forehold til 02 moddellen...
det bliver spændende at se den i en test med kawa og honda og suzuki
test.... jeg holder på yamahaen er hurtigst og bedst.... og ikke mindst
er den oz flottere,.. end gixxer 1000 som har hayabusa snude...men gixxer
1000 er da OK... men det får alle mine suzuki fanatiske kammarater til at
indse at R1-04 har flest heste...
gudved hva den kommer til at koste uden afgift.... jeg tror osse der bliver
mange R1--02-03 tilsalg nu i tyskland...
Cya..
"> >
>
>
| |
Tony Lorentzen (10-09-2003)
| Kommentar Fra : Tony Lorentzen |
Dato : 10-09-03 00:35 |
| | |
Tony Lorentzen (10-09-2003)
| Kommentar Fra : Tony Lorentzen |
Dato : 10-09-03 03:38 |
| | |
Mikkel Christensen (10-09-2003)
| Kommentar Fra : Mikkel Christensen |
Dato : 10-09-03 08:55 |
|
"PeterL" <overground@hotmail.com> writes:
> http://www.yamaha-motor.com/products/unitinfo.asp?lid=2&lc=mcy&cid=5&mid=6
"That straighter load path makes the Deltabox V frame massively strong, even
as it makes the bike narrow to better fit the rider."
*suk* Har de nogensinde set hvordan menneskene ser ud udenfor Japan?
--
Mikkel | "...Being shot out of a cannon will always be better
motortosse.dk | than being squeezed out of a tube.
| That is why God made fast motorcycles ..."
| -Hunter S. Thompson
| |
Rune Larsen (10-09-2003)
| Kommentar Fra : Rune Larsen |
Dato : 10-09-03 09:37 |
|
Mikkel Christensen wrote:
> "That straighter load path makes the Deltabox V frame massively strong,
> even as it makes the bike narrow to better fit the rider."
>
> *suk* Har de nogensinde set hvordan menneskene ser ud udenfor Japan?
Nu er de der 4-benede dieseler jo ikke ligefrem smalle i forvejen, så det er
da noget som jeg i det mindste hilser velkommen.
Det ser forøvrigt ret radikalt ud, når man ser billederne fra siden, hvordan
cylinderblokken hænger ud under stellet.
/Rune
| |
Mikkel Christensen (10-09-2003)
| Kommentar Fra : Mikkel Christensen |
Dato : 10-09-03 10:15 |
|
Rune Larsen <rune.larsen@tiscali.dk> writes:
> Mikkel Christensen wrote:
>
> > "That straighter load path makes the Deltabox V frame massively strong,
> > even as it makes the bike narrow to better fit the rider."
> >
> > *suk* Har de nogensinde set hvordan menneskene ser ud udenfor Japan?
>
> Nu er de der 4-benede dieseler jo ikke ligefrem smalle i forvejen, så det er
> da noget som jeg i det mindste hilser velkommen.
Tjoh, det er muligt det er smagssag, men jeg foretrækker faktisk at jeg kan
mærke at det er en motorcykel er har sat mig på/i. Til ræs kan jeg ikke
helt blive enig med mig selv om hvad der er bedst. En smallere cykel må
nødvendigvis gøre det lidt lettere at bevæge sig rundt på, men på den
anden side er mine ben lange nok til en forholdvis bred klump mellem
benene. Ahem...
> Det ser forøvrigt ret radikalt ud, når man ser billederne fra siden,
> hvordan cylinderblokken hænger ud under stellet.
Heh, ja den ligner noget der er ved at falde ud.
--
Mikkel | "...Being shot out of a cannon will always be better
motortosse.dk | than being squeezed out of a tube.
| That is why God made fast motorcycles ..."
| -Hunter S. Thompson
| |
Rune Larsen (10-09-2003)
| Kommentar Fra : Rune Larsen |
Dato : 10-09-03 12:16 |
|
Mikkel Christensen wrote:
> Tjoh, det er muligt det er smagssag, men jeg foretrækker faktisk at jeg
> kan mærke at det er en motorcykel er har sat mig på/i. Til ræs kan jeg
> ikke helt blive enig med mig selv om hvad der er bedst. En smallere cykel
> må nødvendigvis gøre det lidt lettere at bevæge sig rundt på, men på den
> anden side er mine ben lange nok til en forholdvis bred klump mellem
> benene. Ahem...
*hehe*
Jeg hælder mest til de smalle cykler. Uansset smagssag, må det til ræs være
en fordel med den smallere cykel da der så er bedre ground-clearance.
/Rune
| |
Mikkel Christensen (10-09-2003)
| Kommentar Fra : Mikkel Christensen |
Dato : 10-09-03 12:29 |
|
Rune Larsen <rune.larsen@tiscali.dk> writes:
> Mikkel Christensen wrote:
>
> > Tjoh, det er muligt det er smagssag, men jeg foretrækker faktisk at jeg
> > kan mærke at det er en motorcykel er har sat mig på/i. Til ræs kan jeg
> > ikke helt blive enig med mig selv om hvad der er bedst.
>
> Jeg hælder mest til de smalle cykler. Uansset smagssag, må det til ræs være
> en fordel med den smallere cykel da der så er bedre ground-clearance.
Mjae... Det kommer vel an på hvor den er bred? Hvis det er tank og den
øverste del af stellet der er bredt bør det da ikke gå ud og frihøjden?
Hvis det er tilfældet må albuerne da komme i vejen før tanken
Men nu har jeg selvfølgelig heller aldrig prøvet en større 4Ter på en
asfaltbane, så jeg ved jo dybest set ikke hvad jeg taler om.
--
Mikkel | "...Being shot out of a cannon will always be better
motortosse.dk | than being squeezed out of a tube.
| That is why God made fast motorcycles ..."
| -Hunter S. Thompson
| |
|
|