Erfaringer med MC-Huset i Malmö?
Fra : MVP

Dato : 09-09-03 13:10

Jeg har for nylig købt en Triumph og går nu og spekulerer lidt over hvor jeg
skal køre den til service. Det lader til at Brdr. Kyhn på Fasanvejen er et
ok sted, men er der nogen der har erfaringer med MC-Huset i Malmö? Her
tænker jeg specielt på hvor gode de er til Triumph og hvordan deres priser
er.

Mvh
MVP

Fra : Benz...

Dato : 09-09-03 14:50

MVP wrote:
> [...]
> Fasanvejen er et ok sted, men er der nogen der har erfaringer med
> MC-Huset i Malmö? Her tænker jeg specielt på hvor gode de er til

Jeg har ikke fået udført service der. Men Jeg ringede der op for et stykke
tid siden og snakkede med en flink dame som lovede mig at hun nok skulle
have alle de alpine støvler som jeg var interesseret i. I min str. 43.
Da jeg kom der op var der for det første kæmpe kø. Og man skulle trække
nummer! Gjore jeg så og gik i mellem tiden over og kiggede på hvad fr et
udvalg de havede. Hun havde jo lovet mig at de nok skulle ha dem.
Det havede de ikke. Det var et ømt syn. Så jeg kørte jo bare hjem igen. :(
Bemærk at dette var jo kun service afdelingen, skal ikke kunne sige hvordan
værkstedet er. Og betjeningen der i.

--
mvh Benz... R6 millennium
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=268

Fra : Morten Jensen

Dato : 09-09-03 14:40

Jeg har 2 gange prøvet at komme i kontakt med MC huset med e-mail om
service, men har ikke fået svar, og så syntes jeg sQ det kunne være
ligemeget når de ikke gad svare...
-m0rt3n zrx1100

Fra : Ib Jensen

Dato : 12-09-03 14:56

Samme oplevelser har jeg haft. Jeg mailede endda to gange, men ingen
response.
Mvh. Ib Jensen, Tilst