Tirsdagstur
Fra : nd

Dato : 09-09-03 07:51

Jeg ved ikke om min første besked kom igennem igår, jeg kan ikke finde den,
TDC's nyhedsserverer er lidt sjove fortiden, men here goes:

Vi køre igen idag fra Gladsaxe. Vi starter dog først klokken 19 som vi
gjorde
i sommers. Så nøjes vi nok kun med at køre til Striben.

Denne gang forsøger vi at få alle igennem, rygtet vil vide, at Flemming har
det godt og er igang med at indkøbe nyt plastic mm. til SV'eren

Vel mødt

Niels
Sort Fazer

Fra : Wheeler

Dato : 09-09-03 12:55

nd wrote:

> Vi køre igen idag fra Gladsaxe. Vi starter dog først klokken 19 som vi
> gjorde
> i sommers. Så nøjes vi nok kun med at køre til Striben.

[KLIP]

Pierre og jeg kommer, hvis det holder tørt

Wheeler
VFR 750 F
TDR 125 R

Fra : Henrik H. Jensen

Dato : 09-09-03 13:08

Hvis eller at vejret arter sig, så vil jeg da også gerne møde op og hilse på
jer andre.

--
En glad Henrik Jensen på en spindende ThunderCat
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=74

Fra : Henrik H. Jensen

Dato : 09-09-03 17:43

Henrik H. Jensen wrote:
> Hvis eller at vejret arter sig, så vil jeg da også gerne møde op og
> hilse på jer andre.

Det regnede i køge ved 18 tiden da jeg skulle til at køre - så jeg bliver
hjemme for denne gang

Fra : GRISEN

Dato : 09-09-03 22:13

On Tue, 9 Sep 2003 18:43:10 +0200, "Henrik H. Jensen" <hj@cdm.dk> wrote:

>Det regnede i køge ved 18 tiden da jeg skulle til at køre - så jeg bliver
>hjemme for denne gang

Du skal da ikke regne med vejret i Køge. :) der var intet vand på dagens tur.
Til gengæld bli'r det jo tidligt mørkt, så efter kaffen kunne jeg intet se gennem mit tonede visir.
Jeg måtte desværre hoppe af efter Karlebo... håber vi starter kl. 18 næste gang.

*
Jan

Fra : Richard

Dato : 09-09-03 22:47

GRISEN wrote:

> Du skal da ikke regne med vejret i Køge. :) der var intet vand på dagens tur.

Såh, jeg kørte da fra Sorgenfri ca. 18:00 i fin, fin regn som holdt helt
ud forbi Bagsværd på omvejen til Søborg via rundkørslen i Tågerup. Men
vejene var tørre, ellers havde jeg også søgt ly

> Jeg måtte desværre hoppe af efter Karlebo... håber vi starter kl. 18 næste gang.

Nå, det var vel ikke chikanerne i karlebo, der drillede endnu èn

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK
DFM-side: www.dkfritidmotorcykel.dk/richard_pade

Fra : Peter Graff

Dato : 09-09-03 12:18

Hvad er der sket for Flemming??

MVH

Peter Graff (som normalt er med på tirsdagsturen)

Fra : nd

Dato : 09-09-03 22:08

"Peter Graff" <peter.graff@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad er der sket for Flemming??

Vejen drejede, det gjorde Flemming ikke.............

Som man siger; Suzuki ligger godt i svinget

vh

Niels

---

Fra : GRISEN

Dato : 09-09-03 15:23

> Jeg ved ikke om min første besked kom igennem igår,

Jo, det gjore den da....

> Vi starter dog først klokken 19

Nogen speciel årsag til ikke at starte kl. 18, mens det stadig er rimelig
lyst?

*
Jan