2004 Kawasaki ZX10
Fra : Megas

Dato : 09-09-03 02:55

Har lige smidt et par billeder af subj. på www.dkfritidmotorcykel.dk Det
bli´r sgutte nemmere at vælge motorcykel med årene :o De er sgu fede alle
sammen; ZX10, ZX12, R1, GSX1000R...

--
Megas
*Der skal huske at spille Lotto på lørdag*

Fra : Asger Steffensen

Dato : 09-09-03 17:00

"Megas" <Megas*NOSPAM*@email.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> bli´r sgutte nemmere at vælge motorcykel med årene :o De er sgu fede alle

Hmmmm, ja der er sq sket noget produktudvikling på ZX-10 platformen de
sidste 14 år...

Asger
ZX-10

Fra : --=Stone=--

Dato : 09-09-03 18:51

> Hmmmm, ja der er sq sket noget produktudvikling på ZX-10 platformen de
> sidste 14 år...
>
> Asger
> ZX-10

Det må siges.. men cyklerne bliver sq mere og mere ens, hvis jeg skulle
vælge så faldt det nok til ZX12's side... den er mest i min smag når det
skal være med kåbe.

--
Steen
CB1200 F/R 85' Street Fighter Style

Fra : Megas

Dato : 10-09-03 01:40

--=Stone=-- wrote:

> Det må siges.. men cyklerne bliver sq mere og mere ens, hvis jeg
> skulle vælge så faldt det nok til ZX12's side... den er mest i min
> smag når det skal være med kåbe.

Mjahh, inden ZX12 kom, var jeg ikke i tvivl om at jeg måtte eje en ZX9, så
måtte jeg eje en ZX12 & nu ved jeg sgutte om ikke 170kg/170hk ZX10 egentlig
ikke er endnu sjovere... :o Den er ihverttilfælde sprød med det stel,
bremserne & bagsvinger & man véd jo at Kawa laver voldsomme motorer...
Er sgi spændt på at se hvad prisen på danske plader bli´r, det må vist være
dét der afgør hvad der skal investeres i..

--
Megas

2003 Kawa ZX12 turbo, lattergas
& alkohol/vand-injection købes
bud: 500,-kr & en gammel Ford Sierra

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=404

Fra : Kristoffer Lippert

Dato : 10-09-03 16:01

> [...]
være
> dét der afgør hvad der skal investeres i..

"Just make sure to get it in green, they ARE faster..." - citat en eller
anden anmeldelse af en kawa jeg engang læste...

/Kristoffer

Fra : JM

Dato : 11-09-03 15:33

> "Just make sure to get it in green, they ARE faster..." - citat en eller
> anden anmeldelse af en kawa jeg engang læste...
>
> /Kristoffer

Damn.....!!!
Hjælper det med en omlakering?

Var der nogen der sagde "laktuning"?

--

Vh
Jesper

Fra : Megas

Dato : 12-09-03 07:29

JM wrote:

> Damn.....!!!
> Hjælper det med en omlakering?
>
> Var der nogen der sagde "laktuning"?

Tror det er en bedre idé at holde øje med http://www.muzzys.com/index.shtml
hvs man liige skal ha´presset det sidste ud af kwakken Hvad gik der
egentlig galt for Kawasaki´s designere.. De havde den fedeste mørkegrønne
farve på de gamle z900 Men "kawa-grøn" i dag, ligner det der slime man
engang kunne købe på dåse i BR :o Holder nu på at en mc skal være sort

Fra : Armand

Dato : 12-09-03 19:30

> Hvad gik der egentlig galt for Kawasaki´s designere.. De havde den fedeste
> mørkegrønne farve på de gamle z900 Men "kawa-grøn" i dag, ligner det der
> slime man engang kunne købe på dåse i BR :

Den lyse, såkaldt vårgrønne kulør har hængt sammen med Kawasaki's
racing-engagement fra længe før de seneste Kawa' RR-champs (Anton "Toni"
Mang på GP250 og 350, Kirk Ballington på GP500!), samt (hvad fanden hed han
nu?) i Superbike. Endsige dagens GP1-racere!
Med de ekstremt sportslige Kawaski gademotorcykler hører der således også
vårgrøn med i en vis mængde af lakeringen, for at relatere til mærkets
race-traditionerne - Også selvom at der ikke er megen reklame i de vårgrønne
GP-maskiner man lejlighedsvis ser på TV når Honda og Ducati æder dem med en
omgang

--
Armand.

Fra : MKS - 74

Dato : 12-09-03 19:36

On Fri, 12 Sep 2003 20:29:51 +0200, "Armand"
<armand@mcSTREGchaufførerne.dk> wrote:

>Også selvom at der ikke er megen reklame i de vårgrønne
>GP-maskiner man lejlighedsvis ser på TV når Honda og Ducati æder dem med en
>omgang

*LOL* - næh i deres egen brochure om den nye ZX-10R skriver de netop
at den har hentet mange elementer og teknologi fra deres
MotoGP-maskiner,tak for kaffe - nå okay så er det vist ikke
lige.....

--
-Michael
Aprilia RS250-dele plus div. andre dele til salg på:

Fra : Megas

Dato : 13-09-03 01:44

Armand wrote:

*snip*

> [...]
> mærkets race-traditionerne - Også selvom at der ikke er megen reklame
> i de vårgrønne GP-maskiner man lejlighedsvis ser på TV når Honda og

Nu har gade-mc´erne jo den helt klare fordel at de ikke lider under
restriktioner, ligesom banecyklerne... Så kan man jo køre i cirkler om
Ducati & Aprillia & andre slige knallertmærker

Fra : Armand

Dato : 12-09-03 08:49

> Nu har gade-mc´erne jo den helt klare fordel at de ikke lider under
> restriktioner, ligesom banecyklerne... Så kan man jo køre i cirkler om
> Ducati & Aprillia & andre slige knallertmærker

Av, gjorde dét ondt??
For lige at gnide yderligere salt i såret: Både Kawasaki og Ducati (og
forøvrigt også Yamaha) udvikler under samme restriktioner, eftersom at alle
tre er
firecylindrede - Den fem-cylindrede Honda har til forskel et vægt-handicap,
ligesom feltets to(?) og tre -cylindrede motorer forsøger at leve på en
vægt-fordel!

--
Armand.
(der selv er skuffet over at Ducati tilsyneladende ikke udnytter

Fra : Søren Johansen

Dato : 13-09-03 20:43

Megas wrote:
> Nu har gade-mc´erne jo den helt klare fordel at de ikke lider under
> restriktioner, ligesom banecyklerne... Så kan man jo køre i cirkler om
> Ducati & Aprillia & andre slige knallertmærker

Helt så enkelt er det vist ikke...
Selv uden restriktioner for konkurrenterne klarer Ducati sig fint.

Lorenzo Lanzi på Ducati 999S fører i Superstock VM foran Suzuki og
Yamaha.
Honda findes først på en 28. plads (med en Fireblade).
Kawasaki er slet ikke med.

Blandt de første 10 er der:
2 Ducati
6 Suzuki
2 Yamaha

Mvh
Søren
888

Fra : Megas

Dato : 14-09-03 01:41

Søren Johansen wrote:

> [...]
> Yamaha.
> Honda findes først på en 28. plads (med en Fireblade).

Selvfølgelig er Kawasaki ikke med, man kan jo ikke købe den nye zx10 endnu
Men bortset fra det, så håber jeg ikke jeg jokkede dig (eller andre
Duc-ejere) alt for hårdt over tæerne *S* Jeg prøver bare at gi´Armand &
MKS -74 lidt modstand, da de i deres forgabelse over ligegyldige detaljer
(såsom hvem der vinder hvad..) - Helt har glemt, eller ikke har forstået, at
Kawasaki laver de bedste motorcykler

Fra : Armand

Dato : 14-09-03 21:09

> [...]
> (såsom hvem der vinder hvad..) - Helt har glemt, eller ikke har forstået,

=
Hvad er dog det der sker med mit rygte som Ducati-revser????

--
Armand.
(ovenikøbet på ZXR)

Fra : Megas

Dato : 15-09-03 02:40

Armand wrote:
> Megas <Megas*NOSPAM*@email.dk> skrev i en

> =
> Hvad er dog det der sker med mit rygte som Ducati-revser????

Ok, hvis du skriver det 100 gange på tavlen :

KAWASAKI ER BEDST.!! DUCATI & APRILLIA SUGER NUMSE.!! :D