Dårlig hukommelse (montering af simmerring~
Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 08-09-03 20:25

Jeg har været ved at skifte lejerne i vandpumpen på min lille polini 911. I
den forbindelse skal pakningen/simmerringen der sidder efter lejerne ind mod
vand"huset" jo også skiftes.
Det er sådan en dævl, hvori der sidder en fjederring. Men jeg kan dælme ikke
huske om den skal vende så fjederen vender mod lejerne eller mod vandhuset /
propellen.

Er der en hurtig sjæl, så jeg kan komme i garagen igen.

--
Mvh Thomas Buus
GSXR 250 / Polini 911

---
Garanteret virusfri med AGV!

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 08-09-03 20:42

Eller pakdåser om man vil. Jeg har lagt et billede på binaer.motor , med
emne : "Pakning"

Thomas

---
Garanteret virusfri med AGV!