Billig benzin
Fra : Martin Sørensen

Dato : 08-09-03 19:59

Sad lige og kikkede på benzinpriser.dk og så at blyfri 92 koster 5,00 kr/l
idag på OK, Syrenvænget 20 i 4653 Karise.

Så billigt har jeg godt nok aldrig set benzin før. Kedeligt at det ikke var
i Aalborg, der var ellers noget at spare. Jeg har dog lige tanket til 6,74
kr/l, så det var heller ikke så galt.

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : Anders Thorup

Dato : 08-09-03 20:04

Martin Sørensen wrote:
> [...]
> ikke var i Aalborg, der var ellers noget at spare. Jeg har dog lige
> tanket til 6,74 kr/l, så det var heller ikke så galt.

I Sønderborg har jeg lige tanket til 7.01kr på Q8

--
MVH/ Best Regards
Anders Thorup

Fra : Joachim Schmidt

Dato : 09-09-03 00:28

Ved OK i Sønderborg var prisen i går 6,67.

Fra : Hans Paulin

Dato : 09-09-03 10:45

Joachim Schmidt wrote:
> Ved OK i Sønderborg var prisen i går 6,67.

I Kløvermarken?
Hans
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=286

Fra : Joachim Schmidt

Dato : 09-09-03 11:57

Ja, men vist også i Ulkebøl.

Fra : Anders Thorup

Dato : 09-09-03 10:34

Joachim Schmidt wrote:
> Ved OK i Sønderborg var prisen i går 6,67.

DOH!!!

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 09-09-03 18:56

"Martin Sørensen" <mos@FJERNlaxity.dk> writes:

> [...]
> i Aalborg, der var ellers noget at spare. Jeg har dog lige tanket til 6,74

København: Shell og Jet på Roskildevej (Alberslund) var/er nede i hhv 6.17 og
6.15Kr for 95 oktan.

--Kai, som tankede dytten hos Shell igår