Efterladt GS550E med reg.nr.: CZ18422?
Fra : Dak

Dato : 08-09-03 12:27

Hejsa..

Jeg har lagt mærke til en suzuki af ovenstående model stående i klarboderne
i kbh. Så jeg undrer mig bar over om den er stjålet eller efterladt eller en
helt 3 ting. Den har stået der i rimelig lang tid uden at blive kørt. Og
hvordan kan jeg så se det? jo dens bremseskriver er næsten gennemrustet på
alle 3 skiver samt at der er gammelt spindelvæv fra dækket til bremsen...

Så hvis der skulle være nogen som står og savner sådan en( og at vedkommende
er ejeren ), så står den som sagt i Klarboderne i indre kbh.

Dak
Suzuki GS500Ev

Fra : Pwh

Dato : 08-09-03 18:48

Dak wrote:
> Hejsa..
>
> Jeg har lagt mærke til en suzuki af ovenstående model stående i
> klarboderne i kbh.

Tag og giv politiet et prej, så fiser de ud og chekker det.

/Jens

Fra : D@n Dethlefsen

Dato : 08-09-03 22:00

> [...]
vedkommende
> er ejeren ), så står den som sagt i Klarboderne i indre kbh.

Har du informeret Politiet om ovenstående, dette kunne en eller person havde
meldt modellen stjålet.

---
mvh
Dan Dethlefsen
Ducati 748 / MZ250ES
www.dethlefsens.dk

Fra : Dak

Dato : 09-09-03 12:23

Har lige hørt med politiet og de siger at HUN (ejeren) åbenbart bor i samme
gade som den står i. :-/ så enten er hun på ferie eller også må hun være
drattet om. ej men der er hverken nogen ekstra lås på og ratlåsen er
hvis hellere ikke slået til, så mit gæt er måske at hun prøver at få
forsikringspengene?

Dak
Suzuki GS500Ev

Fra : Hans Joergensen

Dato : 09-09-03 12:48

Dak wrote:
> [...]
> drattet om. ej men der er hverken nogen ekstra lås på og ratlåsen er
> hvis hellere ikke slået til, så mit gæt er måske at hun prøver at få

Hvem dælen gider stjæle en MC hvis dens bremseskiver er gennemrustne
... ? :)

Sæt en seddel på den hvor der står at nospam@nathue.dk godt vil købe
den hvis prisen er lav nok

// Hans, der regner med at få behov for en daglig transport-MC inden
// for det næste års tid..
--
UNIX Admin søger arbejde, http://nathue.dk/?page=cv