Løse sidetasker til custom-MC?
Fra : Jens Didriksen

Dato : 08-09-03 10:20

Jeg er på udkik efter et par løse sidetasker (throw-over model) til min
Honda Shadow 750 ACE 2003.

Jeg har fundet flere foskellige modeller på nettet, men der kan jo knapt nok
være en madpakke i dem...

Nogen der har nogle modeller med lidt kapacitet som kunne passe på min MC?
Ellers må jeg jo selv igang med at lave et sæt...

Takker og bukker

Didrik

Fra : Peter Nielsen

Dato : 08-09-03 23:25

Kør en tur over til Leo Mortensen i Gludsted. Han har helt sikkert nogle du
kan bruge, ellers kan han skaffe dem. http://www.leomortensen.dk/
Nu ved jeg jo ikke hvor stor din madpakke er, men hvis du ikke kan have den
i sidetaskerne, så må du jo få dig en sidevogn.
Er du tilfreds med din nye mc? Skal du ikke meldes ind i shadow klubben?

mvh. Peter Broberg Nielsen
"Never ride faster than your Guardian Angel can fly..."

Fra : Jens Didriksen

Dato : 09-09-03 11:45

Peter Nielsen wrote:
> Kør en tur over til Leo Mortensen i Gludsted. Han har helt sikkert
> nogle du kan bruge, ellers kan han skaffe dem.

Tak for oplysningen, men jeg har allerede købt dem til 599,- hos dinmc.dk

> Er du tilfreds med din nye mc?

Ja og nej. Jeg kommer jo fra en HD, så det er lidt af en tam affære både at
mangle 700cc, mit medlemskab af www.hdc.dk, glæden ved at eje et ægte stykke
amerikansk historie og mere af samme skuffe.

Til gengæld var jeg utryg ved at køre små 100 km næsten dagligt (6.000 km
siden 1 maj + ferie) på en 40 år gammel maskine. Derfor skiftede jeg MC
indtil jeg engang får råd til en ny (eller næsten ny ) HD.

Indtil da er jeg meget tilfreds med Shadow'en. En fin maskine til en
fornuftig pris - specielt i betragning af at storebror'en koster 100 kilo
mere - for nu ikke at snakke om 1800'ern!

>Skal du ikke meldes ind i shadow klubben?

Nej tak. For det første er jeg formand for www.bbmc.dk og der er det ikke
særligt velset at bestyrelsesmedlemmer er med i andre klubber - specielt
ikke undertegnede der ikke kan lade være med at række arme og ben op på
enhver generalforsamling jeg er med til. LOL.

Desuden bruger jeg næsten al min tid på at få BBMCDK op at køre på et niveau
som jeg gerne vil have. Men tak for tilbudet.

Didrik

Fra : Hans Joergensen

Dato : 09-09-03 12:49

Jens Didriksen wrote:
> Ja og nej. Jeg kommer jo fra en HD, så det er lidt af en tam affære både at
> mangle 700cc, mit medlemskab af www.hdc.dk, glæden ved at eje et ægte stykke
> amerikansk historie og mere af samme skuffe.

Amerika er for ungt et land til at det kan have en historie .. ! ;)
Japan derimod er meget ældre .... hehe

// Hans, der ikke kunne lade være..
--
http://rd350.nathue.dk - Breaking the ozone-layer since 1985

Fra : Jens Didriksen

Dato : 09-09-03 15:09

> Amerika er for ungt et land til at det kan have en historie .. ! ;)
> Japan derimod er meget ældre .... hehe
>
> // Hans, der ikke kunne lade være..

Hver fugl må jo synge med sit eget næb - også en blind høne...

Didrik
- der heller ikke kunne lade være.

Fra : Armand

Dato : 07-09-03 21:40

Hans Joergensen <haj@enterprise-server.dk> skrev i en

> Amerika er for ungt et land til at det kan have en historie .. ! ;)
> Japan derimod er meget ældre .... hehe

- - - - og netop derfor kan amerikanerne gå helt i selvsving over sådan en
begivenhed!

Det har slået mig at grunden til amerikanerne higer så meget omkring
dinosaurer, som de gør (helt tilbage til "Flintstones" tegne- serie/film og
frem til vores dages "Jurassic Park"!), er netop at de savner historie, og
at dino'erne er den eneste forhistorie at de vedkender sig - Landets
egentlige historie har man skjult ude i reservaterne og døvet med masser af
sprit!

--
Armand.

Fra : Jens Didriksen

Dato : 10-09-03 11:57

> [...]
> vedkender sig - Landets egentlige historie har man skjult ude i
> reservaterne og døvet med masser af sprit!

Pyh-ha ... - sikke en rundtur på spørgsmålet om et par skide sidetasker...

Didrik
- der bortset fra det kan tilslutte mig Hr. Armands hovedrysten over guds
eget land.

Fra : Martin Schjoldager

Dato : 08-09-03 20:09

prøv at se på qxl.dk under mc-tilbehør. der er et par på 2*27 liter til 599
kr. så kan du jo altid dele madpakken op i to.

Martin Schjoldager

Fra : Armand

Dato : 07-09-03 19:10

Martin Schjoldager <schjoldager@dsa-net.dk> skrev i en
> prøv at se på qxl.dk under mc-tilbehør. der er et par på 2*27 liter til
599
> kr. så kan du jo altid dele madpakken op i to.

Eftersom at du udtrykkeligt skriver "costum-mc", så er det velsagtens nogle
med masser af læderfrynser og deslige at du søger :-/

Alligevel vil jeg udnytte subj. til at gøre opmærksom på "speed-pack":
Link: www.b-bags.de

--
Armand.

Fra : Jens Didriksen

Dato : 10-09-03 11:59

> Alligevel vil jeg udnytte subj. til at gøre opmærksom på "speed-pack":
> Link: www.b-bags.de

Ikke så tosset, men jeg købte nu alligevel (surprise, surprise...)
lædermonstrene.

Takker.

Didrik