Hvor købes fiberdele - kåbe til baneracer?~
Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 08-09-03 09:05

Min fætter har lige krøllet sin baneracer lidt. Der skal helt ny racerkåbe
på. Men hvor købes sådan en billigt? Er der andre en SB Fiberdesign?

Han vil gerne finde et billigt sted, da det jo nok er en sliddel på en
baneracer

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Peter Graff

Dato : 08-09-03 10:12

Hvilken Cykel??

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 08-09-03 11:05

"Hvilken Cykel??"

GSX600R

Fra : Peder

Dato : 08-09-03 12:05

On Mon, 8 Sep 2003 12:04:57 +0200, "Henrik Nielsen - RaptorMC.dk"
<xng@post.cybercity.dk> wrote:

>"Hvilken Cykel??"
>
>GSX600R
Jeg checker lige om www.sportsmc.dk stadig gør det i det - ellers kan
jeg formentlig hjælpe...
Er det en fuld kåbe han skal bruge?
--
Peder
SGSXR750 (http://roadracing.netpartner.dk)

Fra : Peder

Dato : 08-09-03 12:11

<xng@post.cybercity.dk> wrote:

>"Hvilken Cykel??"
>
>GSX600R
Hov... Det skulle være www.sports-mc.dk
Det andet lever vist bare på navnegenkendelse...

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 08-09-03 14:20

Jep, det er en fuldkåbe.

Fra : Peder

Dato : 08-09-03 16:34

On Mon, 8 Sep 2003 15:19:33 +0200, "Henrik Nielsen - RaptorMC.dk"
<xng@post.cybercity.dk> wrote:

>Jep, det er en fuldkåbe.

Jeg har fortalt Claus fra Sports-mc at du leder. De gør det stadig i
kåber..

Fra : Brian Sørup

Dato : 08-09-03 16:47

"Peder" <peder.eskildsen@@@@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg har fortalt Claus fra Sports-mc at du leder. De gør det stadig i
> kåber..

Er det ikke meget varmt at *gøre_det* i kåber ?

;0)
--
Brian Sørup
::::::::::::::::::::::::::::

Fra : Bo

Dato : 08-09-03 19:08

> Hov... Det skulle være www.sports-mc.dk
> Det andet lever vist bare på navnegenkendelse...

hvornår får de opdateret siden?

bo-gsxR

Fra : Bo

Dato : 08-09-03 11:00

> Min fætter har lige krøllet sin baneracer lidt. Der skal helt ny racerkåbe
> på. Men hvor købes sådan en billigt? Er der andre en SB Fiberdesign?

hvor køber de andre bane kørerer deres kåber henne?

bo-gsxR
http://dfm.nathue.dk/bogsxr

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 08-09-03 11:04

"hvor køber de andre bane kørerer deres kåber henne"

I norge (hvor han kører), men er nu i DK og kender ingen steder i DK udover
SB Fiber. Han har også en idé om at det er billigere i DK.

Fra : John de Summer-Braso~

Dato : 09-09-03 19:08

Jeg kan varmt anbefale Morten Klemme, der laver de smukkeste glasfiberkåber
(mener at kunne bedømme dette da jeg selv engang har arbejdet med at støbe
glasfiber). Morten findes i det nordlige Jylland: 98 58 41 20

Fra : Rune \(Bandit600R\)

Dato : 08-09-03 11:23

Henrik Nielsen - RaptorMC.dk wrote:
> [...]
> Fiberdesign?
>
> Han vil gerne finde et billigt sted, da det jo nok er en sliddel på en

kk-racing i Sverige skulle være godt, har jeg hørt, har ingen erfaring med
ham selv...
--
Venlig hilsen Rune
http://bandit600.netfirms.com

---

Fra : RacerNiels

Dato : 08-09-03 17:47

"Henrik Nielsen - RaptorMC.dk" <xng@post.cybercity.dk> wrote in message
> [...]
> på. Men hvor købes sådan en billigt? Er der andre en SB Fiberdesign?
>
> Han vil gerne finde et billigt sted, da det jo nok er en sliddel på en

www.kkracing.se

Eller alt. www.ebay.de

Niels
S FAU himmelblau

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 09-09-03 18:54

"Henrik Nielsen - RaptorMC.dk" <xng@post.cybercity.dk> writes:

> [...]
> på. Men hvor købes sådan en billigt? Er der andre en SB Fiberdesign?
>
> Han vil gerne finde et billigt sted, da det jo nok er en sliddel på en

Eftersom Sports-MC synes at have nedlagt dem selv, vil jeg klart
anbefale at handle hos KK racing i Sverige - han har et lager, så du
burde kunne hente delene stort set omgående. http://www.kkracing.se

--Kai

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 09-09-03 21:07

Tak for svarende. Jeg vil lade dem gå videre til fætter