Knutstorp i lørdags?
Fra : Rune \(Bandit600R\)

Dato : 07-09-03 18:54

Hej NG

Var jeg den eneste herinde der var der oppe?
Det var vildt fedt, lige ind til jeg fik lov til at prøve "tankslappers" IRL
jeg slap dog med et brækket krave ben, og cyklen slap også billigt takket
være "crash protekters"
Any way, jeg fik filmet et enkelt pas med kameraet på tanken som jeg er i
fuldgang med at lægge ud på :
http://dfm.nathue.dk/Bandit600R/Bandit%20video/Ring%20Knutstorp
Det skulle være klar til i morgen hvis nogen skulle have lyst

--
Venlig hilsen Rune
http://bandit600.netfirms.com

---

Fra : Claus

Dato : 07-09-03 19:32

"Rune (Bandit600R)" <rrREMOVETHIS@os.dk> skrev i en meddelelse
> Hej NG
>
> Var jeg den eneste herinde der var der oppe?

Næ..konen var oxo ude og rulle i lørdags.

Claus

Fra : Mureren

Dato : 07-09-03 19:59

Jeg nåede da første pas med masterkører (rød klasse), og på anden omgang
måtte jeg i jorden
Enten kolde dæk (det tror jeg nu ikke), eller også kørte jeg for
stærkt/lavede en kørefejl !

Mc'en og tøj kan vel repareres for 6-8.000, og jeg gik derfra uden så meget
som et blåt mærke
(hurra for noget ordentligt safety gear !!!)

Mvh.
Mureren
(der surfer uhæmmet på ebay.de for at finde dele til R6'eren

Fra : Claus

Dato : 07-09-03 20:16

"Mureren" <mureren@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg nåede da første pas med masterkører (rød klasse), og på anden omgang
> måtte jeg i jorden
> Enten kolde dæk (det tror jeg nu ikke), eller også kørte jeg for
> stærkt/lavede en kørefejl !

Hvor var det lige at du stod af?

Claus

Fra : Mureren

Dato : 07-09-03 20:45

> Hvor var det lige at du stod af?

Der skulle ha' stået 2. omgang i 2. pas
Men jeg røg af i det første højresving efter hårnålen...på vej ned mod
"gryden"...
(hvid R6'er)

Kørte du i rød klasse også ?

Mvh
Mureren

Fra : Claus

Dato : 07-09-03 20:55

> Der skulle ha' stået 2. omgang i 2. pas
> Men jeg røg af i det første højresving efter hårnålen...på vej ned mod
> "gryden"...
> (hvid R6'er)

Niks..det var konen der var ude og rulle, hun kører i den blå.

Claus

Fra : Rune \(Bandit600R\)

Dato : 07-09-03 22:03

Mureren wrote:

> [...]
> meget som et blåt mærke
> (hurra for noget ordentligt safety gear !!!)

Jo tak det kan vi hurtigt blive enige om!
Min hjelm og mit tøj ser, mildes talt hærget ud! Cyklen kan komme ud og køre
for ca. 500-1000 kr. Så er der lige lidt kosmetike ting der skal laves

Fra : finn sander

Dato : 07-09-03 21:19

Det var min 3 dag i år, jeg må samligne med de 2 første for 14 dage siden
det var på Lausitzring 70km syd-øst for Berlin- det tager 7.5 timer at køre
derned fra mitjylland den er 4.2 km lang, de køre "kun" 3 hold og der er
plads( det synes jeg ikke der var på Knutstorp=for mange)

Og prisen, godt nok for en lørdag meeenn 1350kr.... i tyskland ca. 17-1800kr
for 2 dage med middags pause MEN banen er fri for alle ( 3hold) fra kl 16
til kl 19,

+ småting, støm er gratis, over 10 deltager kan værre heldige at få en pit
box gratis - med bad og toilet.

Jeg booker 4x 2 dage næste år........ ræs4fun= l-i-d-t for dyrt, MEN ikke
dårlig.

mvh FS

Fra : Claus

Dato : 07-09-03 22:25

"finn sander" <rc30@wanadoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
17-1800kr
> for 2 dage med middags pause MEN banen er fri for alle ( 3hold) fra kl 16

Se på http://www.bike-events.se/

Claus

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 08-09-03 07:16

"Rune \(Bandit600R\)" <rrREMOVETHIS@os.dk> writes:

> Var jeg den eneste herinde der var der oppe?

*hulk*støn*...

Mads og jeg skulle også have været med, men...

> Det var vildt fedt, lige ind til jeg fik lov til at prøve "tankslappers"
> IRL jeg slap dog med et brækket krave ben, og cyklen slap også billigt
> takket være "crash protekters"

Surt. Skulle du køre på den hjem? Og i så fald, var det ikke træls med
et brækket kraveben?

--
Mikkel | "...Being shot out of a cannon will always be better
motortosse.dk | than being squeezed out of a tube.

Fra : Rune \(Bandit600R\)

Dato : 08-09-03 08:55

Mikkel Christensen wrote:

> *hulk*støn*...
>
> Mads og jeg skulle også have været med, men...

> Surt. Skulle du køre på den hjem? Og i så fald, var det ikke træls med
> et brækket kraveben?

Nej. Vi var heldigvis i kassevogn, for clip-on styret knækkede af i den ene
side...

Fra : Henrik H. Jensen

Dato : 08-09-03 08:35

Rune (Bandit600R) wrote:
> Var jeg den eneste herinde der var der oppe?

Næe jeg var da også afsted.

> Det var vildt fedt, lige ind til jeg fik lov til at prøve
> "tankslappers" IRL jeg slap dog med et brækket krave ben, og cyklen
> slap også billigt takket være "crash protekters"

Ja din cykel så ikke alt for pæn ud - godt at det er sidst på sæsonen, så
både du og cykel har hele vinteren
til at blive klargjorte.

> [...]
> http://dfm.nathue.dk/Bandit600R/Bandit%20video/Ring%20Knutstorp
> Det skulle være klar til i morgen hvis nogen skulle have lyst

ærgeligt at der ikke var camera på da du forulykkede - det ville da have
været cool at se styrtet onboard.

--
En glad Henrik Jensen på en spindende ThunderCat
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=74

Fra : lange

Dato : 08-09-03 09:32

> Var jeg den eneste herinde der var der oppe?
Jeg var også derover.

Så dig godt og ville ned og hilse på dig men nåede det ikke førend du var
kørt væk.

Min dag blev også lidt kort da bagdæmperen uden varsel gav op midt i det
hele. Underlig fornemmelse. Kan ikke anbefales.

http://www.vfr.dk/afsnit/Medlemslisten/MortenLange/medlemssiden-filer/pict00
57.avi (4,5MB)

Lange
www.vfr.dk

Fra : Rune \(Bandit600R\)

Dato : 08-09-03 14:03

lange wrote:
> [...]
>
> Min dag blev også lidt kort da bagdæmperen uden varsel gav op midt i
> det hele. Underlig fornemmelse. Kan ikke anbefales.

Nej det ser ikke helt godt ud

Fra : Rune \(Bandit600R\)

Dato : 08-09-03 16:48

Så kom der billeder af den forslåede Bandit600 og min 1 måned gamle
hjelm, den har i hvert fald gjort sin pligt!

http://dfm.nathue.dk/Bandit600R/Crash%20pics

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 09-09-03 08:23

"Rune \(Bandit600R\)" <rrREMOVETHIS@os.dk> writes:

> Så kom der billeder af den forslåede Bandit600 og

Tough! Overlevede forgaflen?

> min 1 måned gamle hjelm, den har i hvert fald gjort sin pligt!

Hey, sådan et tæppe har jeg også

Fra : Søren Lindholt

Dato : 09-09-03 10:25

Mikkel Christensen <mic@rrnord.dk> wrote in article
<kkdfzj6ifxj.fsf@rrnord.dk>...

> Hey, sådan et tæppe har jeg også

Også mig, sådan et tæppe har jeg også

S.

Fra : Bjørn S

Dato : 10-09-03 20:39

"Søren Lindholt" <lindholt@person.dk> skrev i en meddelelse

> Også mig, sådan et tæppe har jeg også

Hey, jeg vil osse med
Silkeborg Uldspinderi eller noget i den stil - firmaets julegave et år

--
/Bjørn

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 11-09-03 07:12

"Bjørn S" <bjosko@REmoVEyahoo.com> writes:

> "Søren Lindholt" <lindholt@person.dk> skrev i en meddelelse

> Hey, jeg vil osse med
> Silkeborg Uldspinderi eller noget i den stil - firmaets julegave et år

Spinderiet ved jeg ikke noget om, men julegaven er rigtig nok

Fra : Rune \(Bandit600R\)

Dato : 09-09-03 18:52

Mikkel Christensen wrote:

> Tough! Overlevede forgaflen?