Hvor handles søværnets årgangsplatter henn~
Fra : Niels Kristian Jense~

Dato : 07-09-03 09:40

Hej,

hvor kan man handle med søværnets årgangsplatter? Jeg har kigget på nettet
uden at finde nogen handelssteder, der lige ser egnede ud.

Jeg er også lidt i tvivl om de kaldes "Juleplatter" eller "Årgangsplatter",
er der en fra flåden, der kan oplyse mig om det?

Mvh. NKJensen

Fra : Hans Olsen

Dato : 07-09-03 17:38

Hej
Prøv i dk.marked.privat - den er til det samme.
MVH
Hans