Ny CBR1000RR eller hvad den kommer til at~
Fra : John Jensen

Dato : 06-09-03 11:41

Fra : Freddy Lang

Dato : 06-09-03 11:59

John Jensen wrote:
> Faldt lige over et par billeder af den nye "Blade".
>
> http://www.infomotori.com/foto/art_2906_4_Honda%20CBR%201000%2001.jpg
>
> http://www.infomotori.com/foto/art_2906_3_Honda%20CBR%201000%2002.jpg
>
> http://www.infomotori.com/foto/art_2906_5_Honda%20CBR%201000%2003.jpg
>
> / John

Den ser faktisk mere aggresiv ud end R1'eren... IMHO.

Men jeg ville nu stadig hellere ha' en 1000 Gixxer...

--
Freddy
SV 650 S-K1

Fra : D@n Dethlefsen

Dato : 06-09-03 12:06

John Jensen wrote:
> Faldt lige over et par billeder af den nye "Blade".

> [...]

Er det en en kawa, den har jo samme design

--
Dan - DMCN#561
(Ducati 748 + MZ TS250/2)

Fra : Peter Jakobsen

Dato : 06-09-03 13:52

"D@n Dethlefsen" <sotaOSTEN@tdcadsl.dk> wrote in message

> Er det en en kawa, den har jo samme design
>
> --
Jeg synes sgu også at cyklerne (de japanske sportscykler), ligner hinanden
mere og mere. Lidt en uheldig udvikling, men den er vel ganske naturlig hvis
man tager i betragtning at de bliver mere og mere strømlinede, og kører
hurtigere og hurtigere... For bare 5 år siden kunne jeg sgu nemt kende
modellerne fra hinanden, men nu er det blevet en del sværere Desuden ser
det ud til at man for eftertiden SKAL være 1.60 høj og veje 60 kg, for at
køre sportscykel

--
M V H

Peter Jakobsen
YAMAHA YZF 1000R THUNDERACE '00
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=160
Join S.E.T.I@HOME today !

Fra : jesper@FJERNveloce.d~

Dato : 08-09-03 12:14

"Peter Jakobsen" <pjakob-sletdette-@teliamail.dk> writes:
> hurtigere og hurtigere... For bare 5 år siden kunne jeg sgu nemt kende
> modellerne fra hinanden, men nu er det blevet en del sværere Desuden ser

Synet bliver jo ikke bedre med alderen...

> det ud til at man for eftertiden SKAL være 1.60 høj og veje 60 kg, for at
> køre sportscykel

Og hvad er der nu galt i det?

--
Jesper
172cm og 65kg, og kompatibel med en CBR1000RR

Fra : Bo

Dato : 06-09-03 17:30

> Faldt lige over et par billeder af den nye "Blade".

den er godt nok grim imo.
1. den farve vandret-adskilte kåbe specielt i rød/sort.
2. lidt mere ok i sort/grå farverne.
3. men cokpittet er sku yderligere grimt.
speedo/omdr. huset specielt, men også den der plastik dims
på gaffelbroen. er det en styrdæmper, ledninger eller hva? Den
gemmer på.
Og væske(kobling og bremse ), og ledninger(gas+retur) ku de
sku godt ha gemt lidt bedre eller valgt et andet design i beholdere
for de skærer sku noget i øjnene. og i det hvid/røde design er
den sku godt kikset imo stadigvæk.
og mest skuffende er sku at det stadigvæk blot er det samme koncept der
kører videre hos alle de store producenter. i 1000
ccm. klassen. - 4 kg. lavere vægt, 3 hk. mere, spids snude
( frontkåben ) og den samme "kedelige" R4 motor.

Lad os snart få nogle konkurrence kompetente v-motorer med 160 hk.

bo-gsxR
http://dfm.nathue.dk/bogsxr

Fra : Anders Thorup

Dato : 07-09-03 17:20

Bo wrote:
<SNIP en masse brok >
> Lad os snart få nogle konkurrence kompetente v-motorer med 160 hk.

Er det ikke noget om at vistnok Honda er på vej med en V5 motor???(ikke at
forveksle med tyggegummiet af samme navn
Eller er det bare ønsketænkning?

--
MVH/ Best Regards
Anders Thorup

Fra : Bo

Dato : 07-09-03 23:46

> Er det ikke noget om at vistnok Honda er på vej med en V5 motor???(ikke at
> forveksle med tyggegummiet af samme navn
> Eller er det bare ønsketænkning?

tror blot det er rygter spredt af gud, hver mand og div. blade.

bo-gsxR

Fra : Armand

Dato : 07-09-03 16:24

Bo <gsx-r@ofir.dk> skrev i en news:bjgc2d$hq6$1@sunsite.dk...

> tror blot det er rygter spredt af gud, hver mand og div. blade.

Jup!
Rent gætteri på bagrund af at det er en nærliggende tanke med den succes
Honda har haft med V5'eren i GP!

Men Milano-udstillingen ligger lige for døren, og dér kommer svaret (for
årg. ' 04) nok !!

--
Armand.