Ny Yamaha R1 2004 igen igen
Fra : Psycho Cowboy

Dato : 06-09-03 09:46

Davs alle!

Så har jeg langt om længe fundet nogle billeder af den nye R1 med et lidt
mere "originalt" design, og denne gang følger der lidt data med.
170 hk til 170 kg tørvægt... 1000'erne bliver vist voldsomme i år!
Billederne er poste i news:dk.binaer.motor og der kan læses mere om den på
denne adresse:
http://www.infomotori.com/a_82_IT_2896_1.html

--
Psycho Cowboy
Babygixxer

Fra : MKS - 74

Dato : 06-09-03 09:50

On Sat, 6 Sep 2003 10:45:31 +0200, "Psycho Cowboy"
<chrijac@hotmail.com> wrote:

> [...]
>170 hk til 170 kg tørvægt... 1000'erne bliver vist voldsomme i år!
>Billederne er poste i news:dk.binaer.motor og der kan læses mere om den på

Grim cykel - specielt fronten,ikke specielt rene linier,den kunne de
godt ha' arbejdet lidt mere på IMO

--
-Michael
Aprilia RS250-dele plus div. andre dele til salg på:

Fra : D@n Dethlefsen

Dato : 06-09-03 09:50

Psycho Cowboy wrote:
> [...]
> 170 hk til 170 kg tørvægt... 1000'erne bliver vist voldsomme i år!
> Billederne er poste i news:dk.binaer.motor og der kan læses mere om

Nå så er Yamaha også med på det italienske design, og det pynter i mine øjne
den flotteste R1 til dato.
--
Dan - DMCN#561
(Ducati 748 + MZ TS250/2)

Fra : Simon H. Pedersen

Dato : 06-09-03 11:55

"Psycho Cowboy" <chrijac@hotmail.com> wrote in

> http://www.infomotori.com/a_82_IT_2896_1.html

Nøøj, hvor er den bare fed!

--
Mvh. Simon H. Pedersen

Fra : Brian W.

Dato : 06-09-03 15:35

Psycho Cowboy wrote:
> [...]
> 170 hk til 170 kg tørvægt... 1000'erne bliver vist voldsomme i år!
> Billederne er poste i news:dk.binaer.motor og der kan læses mere om

Hmm den ligner en Haj med den front..... Ondt

--

Med Venlig Hilsen
Brian Laursen

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=155
http://home1.stofanet.dk/cashman

............" Wanted : Honda Blackbird, For Sale : Yzfr
thunderace"...........

Fra : Rune Larsen

Dato : 06-09-03 20:18

Psycho Cowboy wrote:

> [...]
>
> Så har jeg langt om længe fundet nogle billeder af den nye R1 med et lidt
> mere "originalt" design, og denne gang følger der lidt data med.

Jeg kan godt lide de på de fleste nye cykler er begyndt på den der trend med
at lægge udstødningen op på det teknisk set absolut værste sted man kan
placere vægt, oppe ved baglygten.

Bortset fra den lille smutter, så ser den ret cool ud. Der mangler bare en
rød hvid én (yamaha farver)

/Rune

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 07-09-03 07:40

"Rune Larsen" <rune.larsen@tiscali.dk> wrote in message

> Jeg kan godt lide de på de fleste nye cykler er begyndt på den der trend
med
> at lægge udstødningen op på det teknisk set absolut værste sted man kan
> placere vægt, oppe ved baglygten.

Måske, men teknisk set........det bedste sted man placere den rent
aerodynamisk, så er den nemlig med til at eliminere det vakuum som opstår
bag køreren, det giver højere topfart og bedre brændstoføkonomi..

Thore

Fra : Rune Larsen

Dato : 07-09-03 16:13

SmaRTrxxv wrote:

> Måske, men teknisk set........det bedste sted man placere den rent
> aerodynamisk, så er den nemlig med til at eliminere det vakuum som opstår
> bag køreren, det giver højere topfart og bedre brændstoføkonomi..

Hvor mange procent drejer det sig om?

Forskellen med vægten er ganske reel - prøc selv at sætte bagageboks på din
knallert med 5kg i og mærk forskellen!

/Rune

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 11-09-03 16:37

> Hvor mange procent drejer det sig om?

Det ved jeg ikke, i hvertfald ikke på en mc......

På en artillerigranat, til en 155 mm kanon er forskellen på en almindelig
granat og en granat med basebleed (en lille ladning, som sidder i bunden af
granaten netop med det formål at eliminiere vakuumet bag granaten) er ca 4
km, en almindelig rækker maksimalt ca 18 km, mens den med basebleed når helt
ud på godt 22 km!

> Forskellen med vægten er ganske reel - prøc selv at sætte bagageboks på
din
> knallert med 5kg i og mærk forskellen!

Ved det.. bare forskellen mellem en std udstødning og en kulfiber udstødning
kan tydeligt mærkes. og de sidder endda forholdsvis lavt

Thore

Fra : Megas

Dato : 12-09-03 07:42

SmaRTrxxv wrote:
> [...]
>>
> Ved det.. bare forskellen mellem en std udstødning og en kulfiber
> udstødning kan tydeligt mærkes. og de sidder endda forholdsvis lavt

Aaah.. Kunne godt tænke mig at se en ymerhakker 1k blive fyret af med
ladning7 & basebleed & hele svineriet *G*

--
Megas

2003 Kawa ZX12 turbo, lattergas
& alkohol/vand-injection købes