Ny Råve potte på Frø'en!.....
Fra : Emil Gundersen

Dato : 05-09-03 21:37

Hejsa

I dag skete det endeligt!
Den potte jeg har gået og væntet på i 2måneder snart kom endelig.
Gls-Denmark havde været og smide en sedel om at de var gået forgæves, men
jeg skyndte mig at ringe til dem og fik aftalt at hente den i dag ved en 17
tiden.
Der har snart ik været andet end problemer med leveringen af den, da først
mangelede de Powerport delen til potten. Så mangelede de pludselig "link
pipe'n" og så troede de at den var sendt, og gav mig en T&T kode, men det
var en anden pakke der havnede i Holland! Så pludseligt havde de ikke fået
produceret den alligevel. Så ville de gøre det dagen efter, og så sende den,
så den hurtigst muligt var i Danmark. Det tog så en uges tid at sende den
til DK, men nu har jeg den endeligt. Det mest ireteriende var da at ophænget
manglede. Så det har jeg selv lige fabrikeret et her til aften, af noget
båndstål. Jeg kunne da self. bare vente på at det kom fra England, men jeg
ville jo ud og køre idag.

Nå, men Kvaliten af potten, og link røret, er forbavsende god, til prisen,
synes jeg. (omkring 3300,-)
Potten havde været noget billigere uden Powerport, men jeg synes at det var
en god ting at have. (endnu mere efter monteringen!

Med powerporten lukket, er den gade godkendt, og "E" mærket.... Uden Brøler
den så et Akrapovics anlæg på en ZX-12'er føler sig stum! Nej, men de
har ca samme lyd. Hvis man ikke viste det, ville man tro at det var en
1000ccm'er ud fra lyden!

Der kommer massere billeder når jeg lige får dem redigeret ned i størelse,
og lign.
Indtil vidre er der bare lige et så i kan se hvordan den ser ud!

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/gallery.asp?gid=329

Mvh Emil
--
Super geil, Brølende 636 frø....

Fra : Tommy Fer

Dato : 05-09-03 22:00

"Emil Gundersen" <Gundersen@tdcadsl.danmark> skrev i en meddelelse
> Hejsa
>

> Mvh Emil
> --
> Super geil, Brølende 636 frø....

Vil lige tilføje at jeg købte en Bluefalme oval, uden powerport til omkring
2300 leveret til døren igennem www.sportsmc.dk

Det skete helt uden problemer....

mvh Tommy Fer

Fra : Emil Gundersen

Dato : 05-09-03 23:16

Hejsa

Tommy Fer:
> Vil lige tilføje at jeg købte en Bluefalme oval, uden powerport til
omkring
> 2300 leveret til døren igennem www.sportsmc.dk

Det ved jeg! Det er også der jeg har købt min. René fra sportsmc.dk har haft
brokket sig nogle gange til dem, over denne levering. Alle de andre han har
haft var der ingen problemer med.
Min blev bestilt samtidigt med din og en 3. men det var kun din og den 3.
der kom til tiden.

Mvh Emil

Fra : Tommy Fer

Dato : 06-09-03 06:43

> [...]
> haft var der ingen problemer med.
> Min blev bestilt samtidigt med din og en 3. men det var kun din og den 3.

Ok, totalt underligt..... Når men anyway... fik min bagdæmper fra UK,
igennem GLS... de fuckede også den levering.... TNT går det bedre med efter
min erfaring....

Men en ting kan vi blive enige om, det er fede udstødninger

mvh Tommy Fer

Fra : Bo

Dato : 08-09-03 11:06

> I dag skete det endeligt!
> Den potte jeg har gået og væntet på i 2måneder

hvorfor er det lige at du venter 2 måneder på en potte, og når
den så ankommer, vil du sælge kværnen?

bo-gsxR
http://dfm.nathue.dk/bogsxr

Fra : Emil Gundersen

Dato : 08-09-03 14:13

Hejsa

> hvorfor er det lige at du venter 2 måneder på en potte, og når
> den så ankommer, vil du sælge kværnen?

Ja, mærkeligt ik? Kværnen har nu somsådan heletiden været til salg, til den
rette pris! men da jeg slet ikke har forventning om at få den solgt er jeg
lidt ligeglad, men er der en der vil købe er det jo en anden snak!

Mvh Emil

Fra : Benz...

Dato : 09-09-03 12:06

"Emil Gundersen" <Gundersen@tdcadsl.danmark> wrote in message
> [...]
> rette pris! men da jeg slet ikke har forventning om at få den solgt er jeg
> lidt ligeglad, men er der en der vil købe er det jo en anden snak!

Vi kan bytte lige over hvis du er interesseret! :)

--
mvh Benz... R6 millennium (som ny ;) )
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=268