Dansk Motor Company ApS i Valby GODT ELLER~
Fra : lh

Dato : 05-09-03 21:15

Hej der alle.

Jeg skal have min GSX 600 F til 12000km service, hvad skal et sådanne
service ca. koste?.

Jeg har bestilt tid hos Dansk Motor Company ApS i Valby, det er min første
gang her hos dem.

Er der nogle, der har noget at sætte på Dansk Motor Company ApS? GODT ELLER
SKIDT!.

MVH

Louise H.
Suzuki GSX 600 F

Fra : Tommy Fer

Dato : 05-09-03 21:58

"lh" <louise1@frederiksholm.net> skrev i en meddelelse
> [...]
> gang her hos dem.
>
> Er der nogle, der har noget at sætte på Dansk Motor Company ApS? GODT

Har desværre ikke ret meget godt at sige..

Damen i butikken, er ikke til at snakke med, og hvis hun ikke lige kan slå
et reservedels nummer op, så er det umuligt, hvis man insistere, får man at
vide man er et kvaj...

Derudover har en Moller, også herfra gruppen, købt et sæt dæk hvori
fordækket var fra 91 (set fra dot mærkningen) DET ER IKKE ANSVARLIGT!

Samme person fik skiftet fordæk hos dem, da han smed cyklen på central
støtteben, der var det så groft ude af balance at det kørte rundt, dvs det
slet ikke var afbalanceret.

Ellers se www.dmcn.dk under anmeldser
mvh Tommy Fer

Fra : Hans L. Baldrian

Dato : 06-09-03 06:31

Hmmm... jeg har bestemt heller ikke gode oplevelser med dem, men andre siger
de er OK. Har et par gange forespurgt till reservedele og rykkede 3 gange
uden held. Efter et check, opdagede jeg at alle tændrørene ikke var skruet
ordentligt i.

Hans

Fra : Moller

Dato : 07-09-03 12:04

"Hans L. Baldrian" <Baldrian@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> uden held. Efter et check, opdagede jeg at alle tændrørene ikke var skruet

Ham selv derfra er skide flink at tale med, men detsvære viser det sig
at han har det kun i munden, derved vil de fleste som bare smider den ind
til service osv... slet ikke opdage hvor sjuskede, og uprofesionelle de er
når det kommer til stykket... Men for os som kun bruger værkstederne i
sidste nødsituationer osv... eller når vi er dovne (eger skift f.eks.) så
opdager man det lynhurtigt...

Så er det også utroligt at hun stadig står i den butik, for hun skræmmer
sku da de fleste kunder væk med garanti *GGG*

VH
Lars Molnit