Vanucci læderdragt fra louis ???
Fra : Peter Jakobsen

Dato : 04-09-03 23:41

Er der nogen af jer der har købt en sådan ??? Jeg tænker især på længde af
ben og arme. Så hvis der er nogen der kunne fortælle lidt om højde og drøjde
og hvordan det stemmer overens med louis.de's størrelser, ville jeg blive
glad

--
M V H

Peter Jakobsen
YAMAHA YZF 1000R THUNDERACE '00
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=160
Join S.E.T.I@HOME today !

Fra : Armand

Dato : 05-09-03 15:54

Peter Jakobsen <pjakob-sletdette-@teliamail.dk> skrev i en
> [...]
drøjde
> og hvordan det stemmer overens med louis.de's størrelser, ville jeg blive

Hos alle de "tre store tyskere" hænger der ingen dragter på bøjlerækkerne -
man finder sig den jakke hhv. buks der passer en bedst og lyner dem derefter
sammen!
Og dét er en ubestridt fordel, som man ikke bør frafalde ved at købe på
postordre på faste størrelser :-|

--
Armand.

Fra : Peter Jakobsen

Dato : 05-09-03 17:09

> [...]
derefter
> sammen!
> Og dét er en ubestridt fordel, som man ikke bør frafalde ved at købe på

jamen det var sgu også en 2-delt dragt jeg havde set på, men når størrelsen
hedder xxl, kan jeg så passe den ?? Derfor ønsker jeg erfaringer
herfra...

Fra : Armand

Dato : 06-09-03 21:59

> [...]
> >
> jamen det var sgu også en 2-delt dragt jeg havde set på, men når
> størrelsen hedder xxl, kan jeg så passe den ?? Derfor ønsker jeg

You did'ny get the point!:
Enhver 2-delt dragt til salg herhjemme, hænger sammenlynet på bøjlestangen -
D.v.s: Der ér kun den ene mulighed pr. str.!!
Ved Louis m.fl.prøver man jakke og bukser for sig, selvom de kan lynes
sammen som en to-delt dragt!

Fra : Peter Jakobsen

Dato : 06-09-03 23:19

> [...]
> D.v.s: Der ér kun den ene mulighed pr. str.!!
> Ved Louis m.fl.prøver man jakke og bukser for sig, selvom de kan lynes

ja, men jeg kan jo netop ikke få dem prøvet med mindre jeg kører til
Tyskland.... That's my point

Fra : Ove Jakobsen

Dato : 08-09-03 09:58

Det er da helt nyt!!
Vi var i Luis i Hamborg i foråret, og der hang der da mange todelte dragter
der ikke måtte skilles af"og de tjekker sgu om det er ens størrelser ved
kassen ikke oxo Lasse"
Men de har da oxo bukser og jakker der kan lynes sammen, nøjagtig som i DK.

MVH Ove

Fra : Henrik Mønster

Dato : 08-09-03 15:03

"Peter Jakobsen" <pjakob-sletdette-@teliamail.dk> wrote in message
> Er der nogen af jer der har købt en sådan ??? Jeg tænker især på længde af
> ben og arme. Så hvis der er nogen der kunne fortælle lidt om højde og
drøjde
<snip>

Hejsa

Jeg er 184 cm og vejer omkring 65 kg. Jeg passer en str. 48. Jeg prøvede
også 50 i bukser, men kunne slet ikke holde dem oppe Desuden er der den
ulempe at lynlåsene ikke er helt samme længde når over og underdel ikke er
samme størrelse - så det spiller ikke. Jakken sidder lidt stramt på mig.....
som den vistnok skal.

M.v.h. Henrik