MC fra Tyskland? Hvorfor ikke Sverige?
Fra : Robert A. Hansen

Dato : 04-09-03 21:34

Hej,

alle som snakker om at købe i udlandet nævner kun Tyskland, men er der ikke
lige så meget at spare på køb i Sverige? Sverige ligger også lidt tættere
på, hvis man som jeg, kommer fra Sjælland...

Nogen som kender til Svenske sider med salg af MCer?

Tænkte bare lidt.

Hilsen Robert
---
Kører på 2 hjul med rugbrødsmotor...
10 dage til MC-teorien starter...

Fra : Richard

Dato : 04-09-03 21:37

Robert A. Hansen wrote:

> alle som snakker om at købe i udlandet nævner kun Tyskland, men er der ikke
> lige så meget at spare på køb i Sverige? Sverige ligger også lidt tættere
> på, hvis man som jeg, kommer fra Sjælland...

Jo, måske i transport; men har du set brugpriserne i S? - det er jo
samme høje afgift, der bliver lagt ovenpå.

> Nogen som kender til Svenske sider med salg af MCer?

Det var oppe her fornylig, prøv evt. at søg i gruppen vha Google.

> Tænkte bare lidt.

Pas på, det kan være farligt

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK
DFM-side: www.dkfritidmotorcykel.dk/richard_pade

Fra : Morten Jensen

Dato : 04-09-03 22:19

MC Huset i Malmø
http://www.mchuset.se/

Liste over brugte maskiner hos diverse forhandlere
http://www.smr-mc.se/

-m0rt3n zrx1100