Malerklemmen?
Fra : Martin K. Gammelholm

Dato : 04-09-03 18:57

Nogen der kender noget til Malerklemmen, plejer det ikke at være 1. Søndag i
mdr. ?
Er der nogen der kan fortælle hvor det er henne af, og hvornår det starter?
:)

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 04-09-03 19:00

> [...]
> mdr. ?
> Er der nogen der kan fortælle hvor det er henne af, og hvornår det

http://www.malerklemmen.dk/

1. søndag hver måned i sæsonen - definer selv hvor lang den er

Der er rimelig meget aktivitet omkring frokost.

Fra : Martin K. Gammelholm

Dato : 04-09-03 19:04

Oki, takker :)

Vi er nok nogle gutter der køre derned på Søndag så :D

MVH
Martin
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=215

Fra : Per Frederiksen

Dato : 04-09-03 21:10

On Thu, 4 Sep 2003 19:56:56 +0200, "Martin K. Gammelholm"
<buzzlightbeer@mail.dk> wrote:

> [...]
>mdr. ?
>Er der nogen der kan fortælle hvor det er henne af, og hvornår det starter?

Yep. Hvis jeg kan få liv i Gammel Smølf, så regner jeg med at trille
derned.

--
Per Frederiksen
Canon IXUS 400