Hvad sker der i gruppen?
Fra : Hans L. Baldrian

Dato : 04-09-03 16:59

Alle meddelelser i gruppen er slettet d.d., Er der nogen der ved hvorfor?

mvh

Hans

Fra : Futte & Co.

Dato : 04-09-03 17:10

"Hans L. Baldrian" <Baldrian@get2net.dk> wrote in message
> Alle meddelelser i gruppen er slettet d.d., Er der nogen der ved hvorfor?
>
> mvh
>
> Hans

ikke her, så det må være din udbyder
--
Jørgen , Brøndby
CB550F , den fine årgang 1975

Fra : Martin Sørensen

Dato : 04-09-03 17:49

> Alle meddelelser i gruppen er slettet d.d., Er der nogen der ved
> hvorfor?

Uni2s news-server har haft et nedbrud, så det er nok den du benytter?

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : kh

Dato : 04-09-03 18:54

> Alle meddelelser i gruppen er slettet d.d., Er der nogen der ved hvorfor?

Tele 2's news server har været nede og alle grupper er nulstillet.

http://driftstatus.tele2adsl.dk/msg_1062673067.html

Fra : Futte & Co.

Dato : 04-09-03 20:30

"Hans L. Baldrian" <Baldrian@get2net.dk> wrote in message
> Alle meddelelser i gruppen er slettet d.d., Er der nogen der ved hvorfor?
>
> mvh
>
> Hans

news.all.de
eller
news4.euro.net
har dk grupperne og nogle binaer grupper.

Fra : Hans L. Baldrian

Dato : 07-09-03 15:47

"Hans L. Baldrian" <Baldrian@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Alle meddelelser i gruppen er slettet d.d., Er der nogen der ved hvorfor?

Ja, jeg svarer lige selv: Mødte min nabo på trappen, han er sys.operatør på
Tele2. Det var HAM der havde nulstillet alle nyhedsgrupper - men da han er
en flinker fyr, har han fået moteret ny feeder og har genoprettet, stort set
alle meddeleser med systemværktøjer!