krak i DE
Fra : Michael

Dato : 04-09-03 14:50

hejsa er der noget i tyskland der svarer til Krak,
når man feks finder en MC på Mobile, ville det være rart, hvis man kunnne se
placeringen i Tyskland eks D-86343 Königsbrunnn
MVH Michael

Fra : Martin Sørensen

Dato : 04-09-03 14:57

> hejsa er der noget i tyskland der svarer til Krak,
> når man feks finder en MC på Mobile, ville det være rart, hvis man
> kunnne se placeringen i Tyskland eks D-86343 Königsbrunnn
> MVH Michael

Det kan http://www.viamichelin.com klare for dig. Den dækker vist hele
Europa.

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : Martin Sørensen

Dato : 04-09-03 14:59

Martin Sørensen wrote:
> Det kan http://www.viamichelin.com klare for dig. Den dækker vist hele
> Europa.

Hmm. D-86343 Königsbrunn ligger grumt langt nede i Tyskland..

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : MKS - 74

Dato : 04-09-03 15:02

On Thu, 4 Sep 2003 15:57:26 +0200, "Martin Sørensen"
<mos@FJERNlaxity.dk> wrote:

>Det kan http://www.viamichelin.com klare for dig. Den dækker vist hele
>Europa.

Eller alterantivt :

http://portale.web.de/Auto/Routenplaner/

Som jeg selv har brugt en del,(specielt map24.de) hvor man kan zoome
og meget andet godt....

--
-Michael
Aprilia RS250-dele plus div. andre dele til salg på:

Fra : Hekto

Dato : 04-09-03 15:00

In article <3f5742fc$0$32485$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>,
ankerlund@oncable.dk says...
> hejsa er der noget i tyskland der svarer til Krak,
> når man feks finder en MC på Mobile, ville det være rart, hvis man kunnne se
> placeringen i Tyskland eks D-86343 Königsbrunnn
> MVH Michael

www.stadtplan.de

- og Sverige:

http://www.gulasidorna.se/

--
/Hekto

Suzuki LS650 + GS450E
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto ... What about www.mc-
portalen.com ?

Fra : Vingtoft

Dato : 04-09-03 15:41

> In article <3f5742fc$0$32485$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>,
> ankerlund@oncable.dk says...

Den nemmeste måde at lokaliser et post nr. er ved at klikke på PLZ på
mobile.de , (der hvor du angiver hvad du søger efter)

Fra : Michael

Dato : 04-09-03 16:11

Hej igen hvorfor en af dem, vil i anse som den nemmeste at bruge, da mit
tyske er elendigt, jeg søger en jeg bare, kan taste et postnr eller by ind
på, hvor den så bliver vist på et kort, det kan jeg ikke rigtigt på de andre
MVH Michael

Fra : Martin Sørensen

Dato : 04-09-03 16:16

> [...]
> mit tyske er elendigt, jeg søger en jeg bare, kan taste et postnr
> eller by ind på, hvor den så bliver vist på et kort, det kan jeg ikke

Det går da fint på www.viamichelin.com som jeg anbefalede længere oppe.

Under 'Maps In Europe' skriver du bare bynavn og postnummer og trykker 'OK'.
Så kommer der et kort over byen. Så kan du zoome ind/ud og flytte rundt,
indtil du har set det du skal se.

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : Michael

Dato : 04-09-03 16:41

tak for det

Fra : Richard

Dato : 04-09-03 21:25

Michael wrote:

> [...]
> på, hvor den så bliver vist på et kort, det kan jeg ikke rigtigt på de andre

Glem det tyske; korttjenesten Map24 har lige åbnet dansk filial, der
også dækker hele Europa. Dens- kort-zoom er trinløs og ganske
imponerende - zoomer fra et EU-kort direkte ind på adressen:
www.map24.dk
Prøv den!

Til gengæld er Map24's kort ikke altid så præcise. Jeg bruger for det
meste selv:
www.mapquest.de
Der er ikke så mange dikkedarer: Du taster by og/eller postnr. i
åbningsbilledet, vælger evt. blndt flere mulige, og når du har kortet,
kan du trykke på ikonenmed bilen tv for "Beschreibungen zu diesem
Standort abrufen" og indtaste fx en grænseby som Padborg, hvis du vil
have en ruteplan eller bare en afstand dertil.

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK
DFM-side: www.dkfritidmotorcykel.dk/richard_pade

Fra : Richard

Dato : 04-09-03 21:31

Michael wrote:

> når man feks finder en MC på Mobile, ville det være rart, hvis man kunnne se
> placeringen i Tyskland eks D-86343 Königsbrunnn

Et hurtigt overblik får du på Tysklandskortet med postnumre, som
Seniorklubben i Esbjeg har liggende her:

<http://www.senior98.dk/images/postnumre_de.gif>