Søndag? (Borup eller Charlottenlund)
Fra : GRISEN

Dato : 03-09-03 21:30

Kører folket til Malerklemmen, eller er der nogen der overvejer at tage til Speed ´n´ fly ???

<http://www.speed-n-fly.dk/vis_presse.asp?id=1>

<http://www.speed-n-fly.dk/default.asp?page=program>

DMI siger "Tørt med nogen eller en del sol. Dagtemp. mellem 20 og 23 grader."

*
Jan

Fra : GRISEN

Dato : 04-09-03 11:26
Fra : Denise

Dato : 06-09-03 10:59

"GRISEN" <grisen@pornotrold.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> <http://www.speed-n-fly.dk/default.asp?page=program>
>
> DMI siger "Tørt med nogen eller en del sol. Dagtemp. mellem 20 og 23

Der er slet ingen der har reageret på dit indlæg, jeg synes det lyder helt
fedt, det der Speed ´n´fly. Og så kan man måske få lidt nostalgi fra dagene
med Toms Guldbare Løb. Men mon man kan få biletter.
Vi er nogle fra SAS der mødes på Statoil-tanken ved Øresundsbroen (sidste
afkørsel på motorvejen før Sverige) den 1. søndag i måneden kl. 10.00 og
kører tur. Jeg har ferie og ved ikke om der kommer nogle i morgen
overhovedet, sidst talte vi om at køre til Odden. Men er der ikke nogle
herfra, der har lyst til at komme derind, så kan vi finde ud af at køre
sammen, måske til Speed ´n´fly eller Borup, (selv om jeg synes at
Malerklemmen er blevet liiidt triviel, så bøjer jeg mig da for flertallet),
eller et helt andet sted hen.

--
Hilsen Denise, Brøndby
XJ600S, 2002, http://dfmc.dk/Denise_Reindel

Fra : GRISEN

Dato : 07-09-03 17:44

On Sat, 6 Sep 2003 11:58:42 +0200, "Denise" <reindel*NOSPAM*@c.dk> wrote:

>Der er slet ingen der har reageret på dit indlæg, jeg synes det lyder helt
>fedt, det der Speed ´n´fly.

Nææ, ingen reaktion her, så jeg 'valgte' at bruge dagen på at pleje tømmermænd.

*
Jan