Lakering sideskjolde KBH
Fra : Hans L. Baldrian

Dato : 03-09-03 08:43

Mine nye, ulakerede sideskjolde skal lakeres - bare sort med klar lak.

Jeg trillede til "Dibbern" i Rødovre og har sendt mail til KDJ design. Begge
tilbød at lakere dem for 1000,- kr. Det synes jeg nu er liiiige hampert nok.
Man kan jo få lakeret en hel kølerhjelm til madkassen for det samme.

Min erfaring er, at ved "hjemmelakering" pr. spray er det svært at få det
jævnt - er der nogen af jer der har erfaringer og evt. kan anbefale en
lakerere i KBH/omegn?

Da jeg ikke SKAL montere dem nu, kan jeg sagtens indlevere et sted og vente
på at der er andre emner der skal lakeres sort, hvis det kan få prisen ned.

Fra : Dak

Dato : 03-09-03 12:42

"Hans L. Baldrian" <Baldrian@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Mine nye, ulakerede sideskjolde skal lakeres - bare sort med klar lak.

Prøv Winston mc lakering. kan ikke lige huske adressen men den ligger i kbh
et sted. kan bare huske der lå en stor harley davidson forhandler rundt
om hjørnet.
Fik en mc benzintank lakeret osv. for en små 600kr, men da det var en haste
sag så var det nok også med til at booste prisen lidt op.

Dak
Suzuki GS500Ev

Fra : Futte & Co.

Dato : 03-09-03 17:33

"Hans L. Baldrian" <Baldrian@get2net.dk> wrote in message

> [...]
vente
> på at der er andre emner der skal lakeres sort, hvis det kan få prisen

Jamen, det er da ik' så svært at gøre selv. Et par spraydåser, et par pils,
fint sandpapir og noget afdækningspapir. Når du har det på plads,
mailer du bare og fluks kommer jeg forbi og ordnet dine sidedæksler.
Jeg ordnede mit eget for et par måneder siden, hvis du vil se et resultat.
Det skulle ikke koste mere end 150,- i spray.

--
Jørgen , Brøndby
CB550F , den fine årgang 1975

Fra : John de Summer-Braso~

Dato : 04-09-03 09:04

Prøv MR Autocenter, Virumgårdsvej 9; 45830096. Fik lakeret halvkåbe og
anderumpe for 800,-, mener jeg det var. Bryder sig ikke om Dankort!

Fra : Hans L. Baldrian

Dato : 07-09-03 15:49

Tak for svar - kunne ikke finde Winston, men prøver MR Autocenter..

mvh

Hans