Yamaha TT 350
Fra : Thomas Ingstrup

Dato : 03-09-03 08:30

Kan nogen her give mig en indikation, hvad må en TT350 fra 94 knap 40.000
km, regulær stand og uden special dele, koste.

Mvh Thomas

Fra : lange

Dato : 03-09-03 08:42

> Kan nogen her give mig en indikation, hvad må en TT350 fra 94 knap 40.000
> km, regulær stand og uden special dele, koste.

Efter at have set at der heller ikke er kommet et svar på dit 5. indlæg tror
jeg godt at jeg tør sige at det er der nok ikke.
Lange

Fra : Hans Joergensen

Dato : 03-09-03 09:03

lange wrote:
> Efter at have set at der heller ikke er kommet et svar på dit 5. indlæg tror
> jeg godt at jeg tør sige at det er der nok ikke.

Jeg ville højst gi' 15000kr, men jeg er også røvnærig ;)

// Hans, med sivepunktering der efterhånden er blevet belastende..
--
Jeg - og andre - bliver gladest hvis man følger retningslinierne
http://www.usenet.dk/netikette/ .. på forhånd tak :)

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 03-09-03 10:50

Der er ikke ret mange af dem i DK. Jeg ville selv gerne have en. Den
billigeste jeg har set kostede omkring 25000,-, men jeg har set priser på
den forkerte side af 30.000, hvilket er grunden til at jeg ikke har en
Om det så er den reelle handelspris, ved jeg ikke.
Mener der kom ca. 20 stk til DK midt i 90'erne.

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.