Terminator 2
Fra : BorreBoy

Dato : 02-09-03 12:58

Hejsa.

Hvad er det egentlig for en kværn Arnold kører på i T2?

--
Med venlig hilsen,
Thomas Borre.

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 02-09-03 13:08

BorreBoy wrote:

> Hvad er det egentlig for en kværn Arnold kører på i T2?

En Harley, naturligvis

--
Tony
Fazer 1000

Fra : BorreBoy

Dato : 02-09-03 13:11

"Tony Lorentzen" <spam@dkfritidmotorcykel.dk> skrev i en meddelelse

> En Harley, naturligvis

Ja ja. Det er jeg godt klar over Men hvilken?

Fra : Morten

Dato : 02-09-03 13:13

"BorreBoy" <borreYYY@lucasfilm.dk> wrote in message

> "Tony Lorentzen" <spam@dkfritidmotorcykel.dk> skrev i en meddelelse

> Ja ja. Det er jeg godt klar over Men hvilken?

Fat Boy

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 02-09-03 13:19

BorreBoy wrote:

> Ja ja. Det er jeg godt klar over Men hvilken?

En temmeligt ombygget Fat Boy så vidt jeg husker.

--
Tony
FZS1000

Fra : Claus Ruglund Jakobs~

Dato : 10-09-03 21:42

"Tony Lorentzen" <spam@dkfritidmotorcykel.dk> skrev i en meddelelse

> En Harley, naturligvis

Der var nu lidt mere stil over det i 1eren, der kører han Honda cb750 (en k7
eller k8 model endda)

--
mvh Claus
(cb750f2 '77 ikke helt så terminatoragtig...)

Fra : John de Summer-Braso~

Dato : 02-09-03 19:02

Ifølge tidsskriftet Motorrad 2/1992 kører Arnold Schwartzenegger kører en
1992 Harley-Davidson Fat Boy i Terminator 2 (der efter min mening er noget
mere helstøbt end 3'eren). Privat kører Arnold sammen med folk som Sylvester
Stallone og Mickey Rourke (stadig ifølge Motorrad)

John de Summer-Brason
læs om MC: www.politiken.dk/biler