Mc messi i Hanover tyskland, hvornår?
Fra : Carlsen

Dato : 02-09-03 10:58

Der bliver holdt en stor mc messi hanover hvert år, er der nogen der kender
noget til det og har et link til en hjemmeside.

Carlsen

Fra : PeterL

Dato : 02-09-03 12:31

Du skulle vel ikke tilfældigvis have set discovery channel i søndags?

-PeterL

Fra : Carlsen

Dato : 02-09-03 14:19

> Du skulle vel ikke tilfældigvis have set discovery channel i søndags?
>

> -PeterL

Jo det gjore jeg faktis, så der for den store interasse i at komme til
hanover.

Carlsen

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 02-09-03 15:18

Måske http://www.messe.de/ giver svaret. Har ikke lige selv tjekket.

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Armand

Dato : 02-09-03 18:11

Carlsen <pierre-roland@stofanet.dk> skrev i en

> Jo det gjore jeg faktis, så der for den store interasse i at komme til
> hanover.

Var det ikke nærmere et Costum-træf - Og mon ikke at sæson'en er ovre for
dét?

--
Armand
(der netop surfede forbi da der nævnedes noget om de tre forekommende

Fra : Richard

Dato : 02-09-03 21:33

Carlsen wrote:

> Der bliver holdt en stor mc messi hanover hvert år, er der nogen der kender
> noget til det og har et link til en hjemmeside.

Hannover? - i år? - hm, kunne være sjov, men Motorradonline.de angiver
følgende kun de tre messer indtil februar:

<www.motorradonline.de/sixcms/list.php?page=p_mrd_term_suche&sv[vt]=Messe>

og Intermot i München er først igen til næste efterår (2004).

kan det være Bike 2003 i Rheinberg 26-28. sept., de mener?
<www.bike2003.de>

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK
DFM-side: www.dkfritidmotorcykel.dk/richard_pade