BMW sædehøjde
Fra : Shadow

Dato : 01-09-03 19:02

Hjælp

Er der nogen der kan være behjælpeæige med sædehøjden på henholdsvis

BMW K100/ K75

på forhånd tak

p.s jeg har søgt på nettet men a ka' et hit noget

mvh
Jw

Fra : Richard

Dato : 01-09-03 19:45

Har du set Aragorns super-site: www.bmwmc.dk ?

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK
DFM-side: www.dkfritidmotorcykel.dk/richard_pade

Fra : carlsen

Dato : 03-09-03 07:59

Hvad er lige problemet, er den for høj eller for lav ?

Mvh.
Carlsen

Fra : Martin Sørensen

Dato : 01-09-03 19:53

> Er der nogen der kan være behjælpeæige med sædehøjden på henholdsvis
> BMW K100/ K75

Det kommer an på hvilken specifik årgang du snakker om.

For begge modellerne ser det ud til at sædehøjden er 810mm på de gamle
modeller og reduceret til 760mm fra '88 og frem.

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : p.jarnbak

Dato : 02-09-03 19:37

"Shadow" <witten@privat.tele.dk> wrote in message
> Hjælp
>
> Er der nogen der kan være behjælpeæige med sædehøjden på henholdsvis
>
> BMW K100/ K75
>
> på forhånd tak

Det kommer an på vilket sæde der er monteret.Du kan få flere
originale sæder med forskelig højde.Prøv at spørge hos en forhandler
hvilke sæder der findes og hvad sædehøjden er.
Hej Palle.

Fra : Ukendt

Dato : 02-09-03 20:04

ifølge mine oplysninger...

K75         ml 760 og 810 mm ( S og RT 810mm)
K100RS Bj, 84       830 mm

mvh
/J
K1100RS