ophug???
Fra : René Bach Mikkelsen

Dato : 01-09-03 15:10

Hvor finder man en mc ophug, Jeg står og mangler et sideskjold til min
Yamaha xj 650 årg 84.
ER der mon nogen der kan hjælpe.

M.v.h
R.B.M.

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 01-09-03 15:18

Når det er Yamaha, kan du være heldig hos Farsø MC (det var jeg for år
tilbage).

Ellers LC-racing, se link på vores hjemmeside

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Kristoffer Lippert

Dato : 01-09-03 17:43

Det er heller ikke utænkeligt at Frans Kroon har noget.
Han ligger i århus:
Frans Kroon's EFTF
Nørrebrogade 2
8000 Århus C
Tlf. 8613 1577
mail: kroonmc@post6.tele.dk

/Kristoffer

Fra : Richard

Dato : 01-09-03 18:06

René Bach Mikkelsen wrote:

> Hvor finder man en mc ophug, Jeg står og mangler et sideskjold til min
> Yamaha xj 650 årg 84.

Hvor bor du i landet - der er også et par muligheder i S og D. Say when...

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK
DFM-side: www.dkfritidmotorcykel.dk/richard_pade

Fra : Myrhøj

Dato : 02-09-03 09:07

René Bach Mikkelsen wrote:

> Hvor finder man en mc ophug, Jeg står og mangler et sideskjold til min
> Yamaha xj 650 årg 84.
> ER der mon nogen der kan hjælpe.

tjae....jeg bruger selv mine sideskjolde....men der er god chanche hos
Ove Knudsen i sandet. tlf.: 75 34 72 42

alternativt MC-huset, men de er noget træge og kan virke ligeglade.....såe
prøv Ove.

Myrhøj