Billige uoriginale reservedele hvor?
Fra : Keep smiling

Dato : 31-08-03 15:01

Hej alle

Jeg er den lykkelige ejer af en DT 175, men den trænger til nyt
kædekit, jeg har et eksemplar af "mc-nøglen" 2002 hvor jeg synes
priserne er atraktive, er det bare der jeg skal købe mine dele ?? jeg
bor i skanderborg hvis der er nogen der ved hvor jeg kan finde en
reservedelspusher i nærheden (århus/silkeborgmm)der enten bare har
billige dele eller er med i "mc-nøglen kæden" eller hvad man nu skal
kalde det. Hvilken motorolie skal jeg forresten hælde på så´n fyr??
bare en gængs 10w-40 jeg også hælder på bilen?? jeg har iøvrigt kikket
ned i forrøret på banditten, men der sad sgu ikke nogen "tragt" så den
er sgu nok blevet fjernet.

på forhånd tak

Fra : wheeler

Dato : 31-08-03 15:53

"Keep smiling" <berglarsen@hotmail.com> skrev

Hvilken motorolie skal jeg forresten hælde på så´n fyr??
> bare en gængs 10w-40 jeg også hælder på bilen??

[KLIP]

Nej geakasseolie SAE 80/90 forhandles også af Max til en ca 60 kr/literen
--
Wheeler
Fjern "[remove this]" i mailadresse ved direkte svar