DFM-træf på touring camp - tak for hyggen
Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 31-08-03 10:46

Hej alle der var med.

Vi var jo mødt op i "stort" antal :o/
Det var hyggeligt lige at få hilst på jer. Håber vi kan gøre det om en
anden gang.

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Jens U

Dato : 31-08-03 15:56

Henrik Nielsen - RaptorMC.dk skrev...
> Hej alle der var med.
>
> Vi var jo mødt op i "stort" antal :o/
> Det var hyggeligt lige at få hilst på jer. Håber vi kan gøre det om en
> anden gang.

Oh Year, bølge...

--
Hilsen Jens, HONDA Revere
E-mail: reveredk@e-box.dkX >>>>(do not auto-reply)<<<< Fjern/Remove X

Fra : Hans Joergensen

Dato : 31-08-03 19:13

Henrik Nielsen - RaptorMC.dk wrote:
> Vi var jo mødt op i "stort" antal :o/

Hvor mange kom?

// Hans, der naturligvis beklager at han ikke var med.. meen, har
// hverken ordentligt tøj til regn, sovepose eller et ordentligt
// telt.
--
Support the Demo Scene: http://se2k.dk
Scene Event 2003 - Dude you're getting a demo

Fra : Brian W.

Dato : 31-08-03 20:06

> // Hans, der naturligvis beklager at han ikke var med.. meen, har
> // hverken ordentligt tøj til regn, sovepose eller et ordentligt
> // telt.

Det var næsten det mindste problem.. Jeg har arbejdet hele weekenden dag
og nat, så jeg nåede desværre ikke nogen steder... Håber der kommer flere
gange???

--

Med Venlig Hilsen
Brian Laursen

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=155
http://home1.stofanet.dk/cashman

............" Wanted : Honda Blackbird, For Sale : Yzfr
thunderace"...........

Fra : Anneli

Dato : 31-08-03 20:16

"Henrik Nielsen - RaptorMC.dk" <xng@post.cybercity.dk> skrev i en
meddelelse news:bisg50$1u24$1@news.cybercity.dk...

> Hej alle der var med.

"Alle" er måske liiiige at overdrive :0/
Men selv tak for hyggen, og ja, det skal vi da prøve igen! :0))
--
Stor hilsen Anneli og Savage :0)

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 31-08-03 20:14

Henrik Nielsen - RaptorMC.dk wrote:
> Hej alle der var med.
>
> Vi var jo mødt op i "stort" antal :o/
> Det var hyggeligt lige at få hilst på jer. Håber vi kan gøre det om
> en anden gang.

Hej
Tak i lige måde, ja jeg syntes godt nok at fremmødet var noget
skuffende :-/,direkte adspurgt, vil jeg nok sige at det var lidt flovt
!!

Det er ikke meget man har høret fra folk, der helt tilbage fra den
oprindelige tråd var med på ideen !

--
Hilsen
Dennis Pedersen ( Der kommer næste gang, hvis øeæhh-det ikke

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 31-08-03 23:57

Dennis Hellan Pedersen wrote:

> Tak i lige måde, ja jeg syntes godt nok at fremmødet var noget
> skuffende :-/,direkte adspurgt, vil jeg nok sige at det var lidt flovt
> !!

Det eneste der er flovt er vel at folk ikke har meldt ud i tide om hvorvidt
de ville komme eller ej.

Omvendt synes jeg det er prisværdigt at der overhovedet er nogen, der har
gidet tage afsted i det vejr. Da jeg kiggede ud af vinduet fredag
eftermiddag var jeg faktisk ret glad for at jeg ikke skulle afsted. Og da
jeg talte med min far, der havde kørt turen deropadtil nogle venner fredag
aften (også på MC) var jeg endnu mere glad. Det havde været regnvejr HELE
turen og han kunne kun komme med færgen (Ebeltoft-Odden) kl. 21 fordi alle
andre afgange var aflyst. Mit MC-tøj er kun "byge-tæt" og var jeg kommet
frem i det vejr havde mit humør nok alligevel ikke været så godt ...

Vi skulle måske nærmere satse på at få samling på tropperne til næste års
TPT eller lægge et "DFM-træf" lidt tidligere på sæsonen hvor risikoen for
regn er mindre.

Just my 2 cents.

--
Tony
FZS1000

Fra : Hans Joergensen

Dato : 01-09-03 08:33

Tony Lorentzen wrote:
> Vi skulle måske nærmere satse på at få samling på tropperne til næste års
> TPT eller lægge et "DFM-træf" lidt tidligere på sæsonen hvor risikoen for
> regn er mindre.

Den stemmer jeg for!

// Hans
--
http://ph33r.dk - Vejen til et fjollet liv

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 01-09-03 20:50

Hej

Det er svært at gardere sig imod en smule vand. Jeg synes dog det ville være
synd at ligge det i forbindelse med TPT, jeg tror vi ville "drukne" i så
stort et træf.
Jeg synes (før weekenden) det mest optimale ville være at mødes steder hvor
vi rimeligvis kunne være os selv, fx. Campen, hos andre klubber, eller hos
nogen med en stor græsplæne.

Dog vil jeg efter at have set opbakningen på campen, ikke mene at steder
hvor der kun er os (DFM'er), er optimalt, så ville vi bare sidde et par
stykke og kigge på hinanden en hel weekend ude på en stor græsplæne e.l.
Så campen eller evt. et mindre træf, mener jeg, vil være at foretrække.

Jeg har jo selv forsøgt at trække en flok DFM'er til vores eget træf, et par
gange, og det er da også blevet til nogen stykker (6-10), og det har været
rigtig sjovt/hyggeligt. Men jeg havde egentlig regnet med at der kom langt
flere til et arrangement, som det på campen, som har været "varslet" så
længe.

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 01-09-03 22:41

Henrik Nielsen - RaptorMC.dk wrote:

> Det er svært at gardere sig imod en smule vand. Jeg synes dog det
> ville være synd at ligge det i forbindelse med TPT, jeg tror vi ville
> "drukne" i så stort et træf.

Fordelen ved at kombinere det med et træf som TPT er netop at man kan vælge
om man vil sidde og hyggesnakke/drikke med folk man kender i gruppen, hænge
ud i mindre grupper eller bare lalle rundt i sin egen rus på må og få. På
TPT er der altid noget at tage sig til - alene eller i flok.

Jeg synes kombinationen med at campe sammen med Pimserne til TPT fungerede
fortrinligt. Mange af dem følger jo også med herinde - og det er jo flinke
mennesker.

--
Tony
Mrs. Fizzy

Fra : Dun@nt

Dato : 01-09-03 12:32

> [...]
> !!

> Det er ikke meget man har høret fra folk, der helt tilbage fra den

Nææ, desværre blev jeg forhindret i at blande min yderligere i debatten,
da jeg har fået stjålet min (ærbare)bærbare og eneste PC (jeg er på en
låner her )

Jeg vendte MCén i Auning, og fulgte efter alle de andre MCér til Mosten
fredag aften, det forlød fra pålidelige kilder at der var chance for kun
at være et par stykker. Så jeg tænkte ved mig selv, at chancen for at møde
DMF'ere var lige så stor der som i Campen - så jeg beklager oprigtigt at
jeg svigtede det tidligere lovede.

Tilgengæld var det en udmærket fest, og indledningsvist et godt race
lørdag formiddag. Desværre drukende nitro kalsserne i regn, så det blev
ikke rigtig til noget. Vi var (hvad jeg opdagede) 2 DFM'ere. Det samlede
antal deltagere vil jeg anslå til ca 2000 MC'er og 4-5000 deltagere i
træffet.

Dun@nt
XJ600 51J - der kan erhverves når sæsonnen er forbi
Xj600 51J - der lige har fået målt kompression 9,0 - 9,0 - 9,0 - 9,0

Fra : Martin Pedersen

Dato : 01-09-03 16:32

> [...]
> DMF'ere var lige så stor der som i Campen - så jeg beklager oprigtigt at

Tror faktisk også at der var flere DFM'ere der en på campen, bare nogen der
gik lidt anonymt rundt, mig selv incl

> [...]
> ikke rigtig til noget. Vi var (hvad jeg opdagede) 2 DFM'ere. Det samlede
> antal deltagere vil jeg anslå til ca 2000 MC'er og 4-5000 deltagere i

Hvad siger du, kom der vand lørdag eftermiddag, jeg sad under en lastbil
trailer i en ½ time for at sidde i tørvejr, de "byger" der skulle komme
udviklede sig vist lidt.
Men en ting må jeg sige, ham med Corvetterne lavede noget mere show denne
gang end på TPT, det gik lidt bedre med våde veje
En skam at nitro sjoverne ikke kunne komme ud og køre, det lyder (og ser)
altså lidt godt når de bliver fyret af.
Men som du også skrev, festen skal man ikke klage over, der var godt gang i
den

> Dun@nt
> XJ600 51J - der kan erhverves når sæsonnen er forbi
> Xj600 51J - der lige har fået målt kompression 9,0 - 9,0 - 9,0 - 9,0

Mvh
Martin

Fra : Armand

Dato : 31-08-03 20:22

Dennis Hellan Pedersen <dhp(fjerndette)@dalbynet.dk> skrev i en

> Tak i lige måde, ja jeg syntes godt nok at fremmødet var noget
> skuffende :-/,direkte adspurgt, vil jeg nok sige at det var lidt flovt
> !!

Spørg lige PMC-præs'en om hvorledes det gik da PMC første gang inviterede
sig selv over til MC-Chaufførerne - Heldigvis havde han derudover også fået
lokket D.F.M.'ere med!

--
Armand.

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 01-09-03 23:07

"Tony Lorentzen" <spam@dkfritidmotorcykel.dk> writes:

> Jeg synes kombinationen med at campe sammen med Pimserne til TPT fungerede
> fortrinligt. Mange af dem følger jo også med herinde - og det er jo flinke
> mennesker.

Jeg synes også det var rigtig hyggeligt. En del af tiden lallede jeg
rundt sammen med de andre pimser, og en del af tiden sammen med nogle
fra DFM, og resten af tiden begge dele (hvis jeg da ikke sov
tømmermænd ud :). Det var rigtig hyggeligt.

På den måde fik vi også lavet en hyggelig lille lejr, hvor vi kunne
fylde en hel plads/zone/firkant/whatever.

--
Bandit 600 N | ......_[]-=*