Søndagstur for "Sports-MCer" fra Uno-X i G~
Fra : Chris

Dato : 31-08-03 07:14

Desværre

Men husk Tirsdag kl 6.00 i Buddinge. Hvis vejeret ellers

Hilsen Flemming SV 1000

Fra : Jacob Hornemann

Dato : 31-08-03 08:02

Chris wrote:

> Men husk Tirsdag kl 6.00 i Buddinge. Hvis vejeret ellers

Det var den onde lyn'me tidligt. Du mener vel kl. 18.00...

-Jacob

Fra : Chris

Dato : 31-08-03 08:32

On Sun, 31 Aug 2003 09:01:51 +0200, Jacob Hornemann
<jacobh@hotmail.com> wrote:

>Det var den onde lyn'me tidligt. Du mener vel kl. 18.00...
>
>-Jacob

Ja, når det nu skal være, så lad os rette det til kl. 18.00. Tak

Flemming SV 1000

Fra : Armand

Dato : 31-08-03 17:46

Chris <chris-mc@sletget2net.dk> skrev i en
> Desværre
>
> Men husk Tirsdag kl 6.00 i Buddinge. Hvis vejeret ellers

Kyllinger!

--
Armand.

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 31-08-03 19:13

Chris wrote:

> Men husk Tirsdag kl 6.00 i Buddinge. Hvis vejeret ellers

Synd og skam. Efter en hel weekend bag skærmen med arbejde fik jeg endeligt
kørt en tur her i eftermiddags og fik kørt en god tur på de små snoede. Jeg
kørte i kanten af bygerne hele tiden og fik tilbagelagt små 200 km. rundt om
på Sjælland.

--
Tony
Fazer 1000

Fra : GRISEN

Dato : 31-08-03 22:43

On Sun, 31 Aug 2003 20:12:45 +0200, "Tony Lorentzen" <spam@dkfritidmotorcykel.dk> wrote:

> Jeg kørte i kanten af bygerne hele tiden og fik tilbagelagt små 200 km. rundt om på Sjælland.

Øv... det skulle du da ha' annonceret i gruppen.
Jeg hader at stå tidligt op, men for en gangs skyld var jeg tidligt oppe i morges for at køre med på turen fra UNO-X....
Det blev i stedet en dag med race på Zulu.

Der har ellers også været pænt vejr her det meste af dagen.

*
Jan

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 31-08-03 23:40

GRISEN wrote:

> Øv... det skulle du da ha' annonceret i gruppen.

Ja... det var lidt et "skørt" indfald. Jeg skulle have lavet noget arbejde
færdigt først og jeg kom også først ud af døren ved 14 tiden.

> Der har ellers også været pænt vejr her det meste af dagen.

Ja det kommer godt nok an på hvor man kørte. I Roskilde ved 15 tiden var det
ikke rart. Det så MEGET mørkt ud og jeg nåede lige akkurat at snige mig
udenom noget der lignede et meget slemt regnvejr. Jeg ville egentligt have
været en tur omkring de små veje syd for Roskilde og Holbæk og den vej ud,
men svingede i stedet sydpå gennem Viby, Valore, Nørre Dalby, Kimmerslev -
og en tur forbi Malerklemmen. Derefter pressede vejret mig mod sydøst gennem
Regnemark, Haslev og Præstø. Derefter op og tværs over Stevns gennem St.
Heddinge, Klippinge (hvor jeg var meget tæt på at blive våd...) og hjem over
Køge mod København. Jow jow ... en rigtig god tur med fine sving.

Dog uden den obligatoriske vaffel-is... Det er sjovest at spise is sammen
med andre... (famous last words)...

Vejrprofeterne lover godt vejr næste weekend?

--
Tony
Chokomint 1000