Kawasaki ZX10R 2004!
Fra : MKS - 74

Dato : 29-08-03 22:50

For tilhængere af en sådan er her lidt info om den nye 10'er :

http://www.cyclenews.com/ShowStory.asp?HeadlineID=5284
http://www.motuonline.com/documents/zx10r.pdf

--
-Michael
Aprilia RS250-dele plus div. andre dele til salg på:

Fra : Megas

Dato : 29-08-03 23:17

MKS - 74 wrote:
> For tilhængere af en sådan er her lidt info om den nye 10'er :
>
> http://www.cyclenews.com/ShowStory.asp?HeadlineID=5284
> http://www.motuonline.com/documents/zx10r.pdf

Ja det bli´r sgu spændende at se hvad den kommer til at koste herhjemme..
Noget mere end z1000´eren garanteret :D Men den er sgu også en del mere
sofistikeret, nu mangler vi bare nogle konkrete data om hk/vægt.. Det ser
sgi ud til at de har lavet en 1000ccm´er der kan svinge også :o Fede fælge..

--
Megas

2003 Kawa ZX12 turbo, lattergas
& alkohol/vand-injection købes
bud: 500,-kr & en gammel Ford Sierra

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=404

Fra : flemsus

Dato : 29-08-03 23:59

Remove NOSPAM to reply.
"MKS - 74" <Priller@tiscali.dk> wrote in message
> [...]
>
> --
> -Michael
> Aprilia RS250-dele plus div. andre dele til salg på:

Er det bare mig, eller begynder de forskellige mærker ikke at ligne hinanden
mere og mere.

Mvh. Flemming Sørensen

Fra : Megas

Dato : 30-08-03 03:08

flemsus wrote:
*snip*
> Er det bare mig, eller begynder de forskellige mærker ikke at ligne
> hinanden mere og mere.

Yeps, sådan har det været i mindst 30 år: Kawasaki laver en sublim motor,
eller et kanon design & alle de andre prøve at eftergøre det (Uden held..)
:D

Fra : Ukendt

Dato : 30-08-03 07:26

Hej

Specs. står på www.kawasaki-mc.dk klik på nyheder på forsiden, og vælg så
hvilken nyhed Du vil se, åbnes i pdf(acrobat reader), men 170 hk/180 kg er
noget af det der står!!!

venlig hilsen

Dannie
GPX600r

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 30-08-03 10:51

"DJ" <willauma(A)get2net.dk> wrote in message

> men 170 hk/180 kg er noget af det der står!!!

Hvor ser du det, jeg kan sgu ikke finde det

Thore

Byttes:
Haves: Andelsbolig
Ønskes sort ZX10R og villatelt..

Fra : Ukendt

Dato : 30-08-03 12:01

"SmaRTrxxv" <thore_123@456get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Hvor ser du det, jeg kan sgu ikke finde det
>
> Thore

Beklager så det i nyhedsmailen fra carl andersen, snippet herunder.

Dannie
Fw: Nyheds e-mail fra Carl Andersen motorcykler A/S

Fra : Brian W.

Dato : 30-08-03 17:08

Carl Andersen wrote:

> [...]

Hold da helt svimmel den får et moment der siger spar 2.. damn. Gad vide
hvornår de når grænsen...??? Jeg synes cyklerne bliver mere og mere
ekstreme... HVor er den alm. motorcykel som kan bruges og bare udnyttes af
os dødelige?????

--

Med Venlig Hilsen
Brian Laursen

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=155
http://home1.stofanet.dk/cashman

............" Wanted : Honda Blackbird, For Sale : Yzfr
thunderace"...........

Fra : Armand

Dato : 30-08-03 20:30

Brian W. <Brian.wXXX@mail1.stofanet.dk> skrev i en

> Hold da helt svimmel den får et moment der siger spar 2.. damn. Gad vide
> hvornår de når grænsen...??? Jeg synes cyklerne bliver mere og mere
> ekstreme...

Korrekt!
Efter sigende er Triumph på vej med en trecylindret 2,4liters

--
Armand.

Fra : Ukendt

Dato : 30-08-03 12:02

rettelse 170hk/170kg

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 30-08-03 23:25

> [...]
> hvilken nyhed Du vil se, åbnes i pdf(acrobat reader), men 170 hk/180 kg er

Den blå avis skriver at den vejer 165 kg ?!
http://www.dba.dk/asp/redaktionelt/redirectTilDetail.asp?Query=Indtast+et+s%F8geord&Sogning=&ArtikelId=24905&ConstSektionId=8&NyhedsKategoriId=82&SekItem=82

Thore

Fra : Armand

Dato : 31-08-03 18:40

> Den blå avis skriver at den vejer 165 kg ?!

Slap nu bare af!
Indtil videre har kun spidserne ved Kawasaki set modellen i real-time,
resten er billeder, pressemeddeleser og ren spekulation (= ofte
ønsketænkning) fra såvel importører/forhandlere, som journalisters side :-|

Læn jer stille og roligt tilbage og afvent den først fremkomne test (til
forskel for prøvekørsel, som kun er en kort tur rundt på en bane, hvor
spec's ikke bliver målt!). Først da kommer der syn for sagn - Også omkring
ydelsen (som alle tilsyneladende hidtil har troet blindt på!)!

Omkring emnet, oplevede jeg engang for lææænge siden XJ650 første gang ved
en "trafik på 2 hjul"-lignende messe i Herning. Jeg havde fat i baghjulet
p.g.a. at kardan'en var meget omtalt omkring sin "letløb-hed", og personligt
blev jeg meget overrasket over hvor frit at baghjulet faktiskt løb rundt;
men importørens mand på stedet beroligede mig med forklaring om at han også
havde gjort samme observationer som mig, ligesom at han have bemærket hvor
let modellen var at rangere rundt med. Personligt regnede han med at den
udstillede model ikke var andet end en ydre skal uden indre teknik -Selvom
at modellen lanceredes som købelig midt på sommeren, havde importøren altså
endnu ikke haft en køreklar model i hånden så sent som midt i marts måned

--
Armand.

Fra : Armand

Dato : 30-08-03 10:04

flemsus <flemsusNOSPAM@hotmail.com> skrev i en

> [...]
> "MKS - 74" <Priller@tiscali.dk> wrote in message

> Er det bare mig, eller begynder de forskellige mærker ikke at ligne

Ligner 70'er cyklerne ikke hinanden i en vis grad, og hvad med gamle
englændere - Er de ikke også så ens at man skal være feinschmecker for at se
forskel?

Selvom jeg godt kan følge at vi har været i en periode hvor (kåbe-!)
designene har været forsøgt at være divergerende producenterne iblandt, så
vil en udenforstående alligevel heller ikke kunne se forkel på CBR1000 og
GSXR1100 :-/

--
Armand.