Bakkelukning 2003, lidt billeder ...
Fra : Hekto

Dato : 29-08-03 13:14

.... af rigtige motorcykler.

Der er jo ingen grund til at tage billeder af 'stangjern' og
'hylderacere'! ;0)

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/gallery.asp?gid=321
--
/Hekto

Suzuki LS650 + GS450E
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto ... What about www.mc-
portalen.com ?

Fra : Loonie

Dato : 29-08-03 13:55

Hmm, hvorfor har noget gammelt skrammel altid tendens til at få et stempel
som noget supergodt!

Hvis det var så fantastisk var der vel aldrig grund/behov for at udvikle
noget nyt?

Joke til side - det er et par flotte cykler!

Bedste hilsener
Loonie

Fra : Hekto

Dato : 29-08-03 14:04

In article <u%H3b.123$_L4.29@news.get2net.dk>,
REMOVEloonie@surfmail.dk says...
> [...]
> noget nyt?
>
> Joke til side - det er et par flotte cykler!

Jeg sagde ikke noget om at det var super godt, vel???

Til gengæld kan man jo se at det er motorcykler, og ikke isenkræmmeren
der har udsalg af plastikbaljer! (Hååårh! ... dén gir' bank den dér!!)
;0)

Ja, de er flotte, og har både charme og sjæl. Ejeren har sat sit
personlige præg ved at vælge netop den cykel, og bringe den i stand,
med det udseende han foretrækker.

---

Fra : Oliver Bruchhaus

Dato : 29-08-03 14:05

Hekto wrote:
> ... af rigtige motorcykler.
>
> Der er jo ingen grund til at tage billeder af 'stangjern' og
> 'hylderacere'! ;0)
>
> http://www.dkfritidmotorcykel.dk/gallery.asp?gid=321
--------------------------------------
Hmmm....
Jeg troede virkeligt at du mente det. Og det gjorde du jo også tildels...
Cykler er der jo nok af.. Meeeeen!
De skal jo have motor for at det er en MOTORcykel! ;)

--
Med venlig hilsen:

--==>Oliver Bruchhaus<==--
Honda Hornet 600
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=294
--==At køre 30 km/t ind i en mur svarer til at hoppe ud fra 2.sal!!!==--
--==Take care out there...==--

Fra : Hekto

Dato : 29-08-03 14:05

In article <r6I3b.62426$Kb2.2684366@news010.worldonline.dk>, x-
ray@REMOVEvolcane.dk says...

> [...]
> Cykler er der jo nok af.. Meeeeen!
> De skal jo have motor for at det er en MOTORcykel! ;)

Sådan siger alle, med standard hårnet! ;0)

Fra : Moller

Dato : 29-08-03 15:36

> Sådan siger alle, med standard hårnet! ;0)

*LOL* det er sgi en af de bedste i laaaaaaang tid :)

VH
Lars Molnit

Fra : Hans Joergensen

Dato : 29-08-03 20:30

Hekto wrote:
> Der er jo ingen grund til at tage billeder af 'stangjern' og
> 'hylderacere'! ;0)

Øj, jeg bemærkede slet ikke den sjove RD350'er med de dyre
udstødningsrør ...

Gad vide om den kører godt med så store hjul?

// Hans
--
ringdingelingdingdingdingdingringelingeding

Fra : Hekto

Dato : 30-08-03 03:04

In article <slrnbkvadp.lal.haj@enterprise-server.dk>, Hans Joergensen
says...
> Øj, jeg bemærkede slet ikke den sjove RD350'er med de dyre
> udstødningsrør ...
>
> Gad vide om den kører godt med så store hjul?

Jeg så ikke ejeren.
Men der var da gjort noget ud af den! ... og som du kan se er den
rigtig orange!!!!! *ROFL*
--
/Hekto

Suzuki LS650 + GS450E
www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto - hekto.nospam@hekto.dk
http://dfm.nathue.dk/Hekto ... What about www.mc-portalen.com ?

Fra : Hans Joergensen

Dato : 30-08-03 08:54

Hekto wrote:
> Jeg så ikke ejeren.
> Men der var da gjort noget ud af den! ... og som du kan se er den
> rigtig orange!!!!! *ROFL*

Jow jow ... den er faktisk ikke engang grim som så mange af de andre
ikke-standart RD'er er :)

// Hans, der har bestilt nye sidespejle... og 8 liter 2taggerolie
// fra Louis. (og et par andre ting)
--
Leveret af http://enterprise-server.dk