Suzuki gs 1000 E
Fra : Henning Lindenberg

Dato : 29-08-03 11:51

Jeg har netop byttet min gamle 750ér Honda med en velholdt GS 1000 E fra
1979. Det eneste der skal skiftes er koblingen, den har ingen mislyde og
kører godt, km : 92.000
Er der nogle som har erfaring med hvornår det er nødvendigt at renovere
motoren på en GSér.
mvh
Henning Lindenberg

Fra : Bent Erik Thomsen

Dato : 29-08-03 19:22

Henning Lindenberg wrote:
> [...]
> mislyde og kører godt, km : 92.000
> Er der nogle som har erfaring med hvornår det er nødvendigt at

www.thegsresources.com

Bent Erik Thomsen
nær Aalborg
Pga. SPAM benyt nedenstående email: