www.aom.dk
Fra : Charlotte Petersson

Dato : 28-08-03 22:04

Hej allesammen
Jeg har idag måttet indrykke en annonce hos dem for at andre ikke gør det
samme. Jeg indrykkede en for over ét år siden. der står at de sletter efter
30 dage. Men det gør de ikke, jeg har bedt web-masteren om at fjerne den,
uden held. Der er stadig folk der sender mig tilbud og bruger deres gode tid
på at sende mails, til ingen verdens nytte. Der er rigtig mange gamle
annoncer hos dem.

Er der ikke nogen af jer computerkyndige der kan tale med dem?

Det virker ikke særligt seriøst.

--
Charlotte Petersson
Lykkelig ejer af en lortebrun guldvirago.

Fra : Jacob Hornemann

Dato : 29-08-03 08:14

Charlotte Petersson wrote:

> [...]
> annoncer hos dem.
>
> Er der ikke nogen af jer computerkyndige der kan tale med dem?

Alt om Motorcykler (AOM) gik nedom og hjem for meget lang tid siden. Så vidt
jeg ved er der ingen, der vedligeholder hjemmesiden heller.

-Jacob

Fra : Bjørn S

Dato : 29-08-03 09:32

Jacob Hornemann wrote:

> Alt om Motorcykler (AOM) gik nedom og hjem for meget lang tid siden. Så vidt
> jeg ved er der ingen, der vedligeholder hjemmesiden heller.

Jeg tror det er forlaget bag som stadig holder gang i ræsterne.
Sidst år overså jeg at bladet ikke udkom mere, men henvendte mig, da man
kunne købe gamle tests af motorcykler.
Jeg fik svar tilbage sammen med en giro, hvor jeg også kunne købe gamle
komplette årgange af bladet... ikke lige hvad jeg var interresert i :-/

Så hut jeg visker var det et forlag i Århus, men det fremgår måske af
hjemmesiden. De vil nok af med en masse papir

--
/Bjørn

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 29-08-03 11:08

Hjemmesiden er næsten kun en tom skal, som er helt værdiløs at spilde tid på
at besøge. Det ville være en god ide hvis de slettede den.

Mvh
Jesper