VFR hos Frankie til høj person?
Fra : Lasse

Dato : 28-08-03 13:20

Jeg har luret lidt på en vfr 750 hos Frankies MC i Randers.

Jeg har forstået på tidligere tråde, at min højde på 193 og vægt på 89
kg ikke skulle afholde mig fra købet. Vil nogen modsige dette?

Hvad der i øvrigt interesserer mig meget, er om nogen kender maskinen:

Honda VFR 750F 1995 26.000 kr 119.900
Link:
http://www.frankiesmccenter.dk/VisBillede.asp?MotorcykelID=56&BilledeNavn=mc\56.jpeg

Har nogen hørt noget om, hvem der har kørt den, hvordan dens generelle
tilstand er osv. Kort sagt: Må jeg købe den, og hvad er den i øvrigt
værd?

Håber nogen kan hjælpe en mc-køber med ikke rigtigt mange mc-handler
på bagen.

Bedste hilsner

Fra : Niels S.

Dato : 28-08-03 13:34

Tag evt. et kig på http://www.vfr.dk og klik på købeguiden på forsiden, der
er mange gode tips og vigtige informationer. Har du yderligere spørgsmål kan
klubbens forum benyttes ganske gratis.

--
Niels S.
VFR800FI

Fra : flemsus

Dato : 28-08-03 13:43

Lasse wrote:
> [...]
> værd?
>
> Håber nogen kan hjælpe en mc-køber med ikke rigtigt mange mc-handler

Uden at ville ligge hovedet på blokken vil jeg påstå at det er en model 93.
For at finde ud af om den er noget for dig, er det bedste da at du selv
prøver en tur på modellen. Men ellers er VFR kram, (ihvertfald dem med
tandhjulstårne)

--
Mvh. Flemming Sørensen

Remove NOSPAM to reply.

Fra : lange

Dato : 28-08-03 14:08

> [...]
> værd?
>
> Håber nogen kan hjælpe en mc-køber med ikke rigtigt mange mc-handler

En 95'er er det ikke. Det er en 1. generations RC36 dvs 90-93. Få fat i
stelnr og check det mod
http://www.vfr.dk/afsnit/Artikler/ShoppingGuide/ShoppingGuide.PDF

Lange
www.vfr.dk

Fra : Peter Wodskou

Dato : 28-08-03 14:19

"Lasse" <lo@ebeltoft.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> værd?
>
> Håber nogen kan hjælpe en mc-køber med ikke rigtigt mange mc-handler

Som Lange skriver: Det er ikke nogen 2.generations RC 36. Jeg kan i øvrigt
oplyse, at AS-Bike, Godthåbsvej 93 A, 2000 Frederiksberg Tlf.: 40302660 i
øjeblikket har en eventyrlig flot 97 - model, med km.32 K på klokken til kr.
114.000.
Hvis det ikke lige var fordi, at jeg selv er godt kørende, slog jeg til på
den!!

Peter
VFR RC 36

Fra : Brian W.

Dato : 28-08-03 14:46

Peter Wodskou wrote:
> [...]
> oplyse, at AS-Bike, Godthåbsvej 93 A, 2000 Frederiksberg Tlf.:
> 40302660 i øjeblikket har en eventyrlig flot 97 - model, med km.32 K

Hmm Blackbird eller VFR..... damn.

--

Med Venlig Hilsen
Brian Laursen

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=155
http://home1.stofanet.dk/cashman

............" Wanted : Honda Blackbird, For Sale : Yzfr
thunderace"...........

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 28-08-03 14:38

Jeg her 193 cm høj, og har lige kørt ca. 500 km på min faders nyindkøbte
VFR750 fra '93. Jeg synes man sad godt på den. Lidt mere oprejst end når jeg
kører på min BB. Om det er godt eller skidt er jo en smagssag.

Læg mærke til om den er indregistreret første gang i '96 (overvintrede
modeller) eller om der virkelig er tale om en '96'er.....
Den nødvendige info skulle du kunne finde på www.vfr.dk

Men det er en stærk MC, med masser af km i motor.

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 28-08-03 14:47

"eller om der virkelig er tale om en '96'er....."

Mente selvfølgelig '95....

Fra : Janner

Dato : 28-08-03 14:55

"Lasse" <lo@ebeltoft.dk> wrote in message
> [...]
> kg ikke skulle afholde mig fra købet. Vil nogen modsige dette?
>
> Hvad der i øvrigt interesserer mig meget, er om nogen kender maskinen:

Er der et lille hak i svingeren kunne det være min gamle scooter som jeg
byttede med Franke for en 4-5 år siden ..... Det var netop en 93-94'er model
der første gang var indregistreret i 95 ... På det tidspunkt havde den kun
rullet omkring de 10000 km.

Hygge

Onkel Jan
www.gugmc.dk
cbr929RR

Fra : Richard

Dato : 28-08-03 21:36

Lasse wrote:

> Jeg har luret lidt på en vfr 750 hos Frankies MC i Randers.

Uden at kende den: Det er sikkert en fin cykel...

> Honda VFR 750F 1995 26.000 kr 119.900

...men '96'ere i stand næsten som nye er set til noget lavere priser
herovre. Godt nok før de indførte 2 års reklamationsret; men det burde
ikke berettige til en højere pris på en Honda som den

Så mon ikke du skulle starte med at checke priser og stand på tilsvarende
VFR750'er hos andre forhandlere?

Richard Pade, Sorgenfri, DK
www.dfmc.dk/richard_pade
'85 VF750S Veffer Dancer & '89 GB500 Another Nordic GreyBeard

Fra : John de Summer-Braso~

Dato : 29-08-03 14:05

Nej, du er næppe for lang til en VFR - alligevel gjorde det i hvertitilfælde
mig - 195 cm - godt, da Honda med VFR 800 V-tec'en indførte et
bredere/dybere sæde.