BMW-bogliste tilføjet på hjemmesiden...
Fra : Aragorn Elessar

Dato : 28-08-03 11:53

....med oplysninger om bøger om BMW-manualer, BMW-historie,
militærmotorcykler, rejser på BMW og så videre.
Siderne bliver løbende opdateret, når jeg hitter noget brugbart materiale på
'bibberen'.

Sig nærmer den mørke tid jo med raske skridt, og så skulle der jo gerne
kunne rodes med cykler i garagen, og hyggelæses i varmen indendøre.

Se <http://www.bmwmc.dk/> - forsiden.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

www.bmwmc.dk
www.furnituretiger.dk

Fra : ls

Dato : 28-08-03 19:20

KANON god idé!! Tak for det!!

Mvh.

Lars.

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 28-08-03 19:53

"ls" <skar@mail.dk> wrote in message
> KANON god idé!! Tak for det!!
>
> Mvh.
>
> Lars.

Hej Lars, og velbekomme.

Forhåbentlig kan det komme BMW-entusiasterne til gavn og glæde.

Venlig hilsen

Ara_DK

www.bmwmc.dk
www.furnituretiger.dk

Fra : Henrik Damgaard

Dato : 31-08-03 19:53

> Forhåbentlig kan det komme BMW-entusiasterne til gavn og glæde.

Hej Aragorn
Godt initiativ. Desværre har du ikke et billede af netop min gamle Bimse
(R5).

Jeg har fundet flere, så hvis du vil have suppleret samlingen, så kan jeg
sende et.

Med venlig hilsen
Henrik Damgaard
R5 og R1100S

Fra : Henrik Damgaard

Dato : 31-08-03 20:01

Hovsa,
ved nærmere eftersyn ser jeg, at du slet ikke har min anden cykel med
(R1100S)!!
Hvad har den gjort for ikke at blive regnet som Bimse ?? )

Nå den er jo heller ikke verdens smukkeste cykel, men for fanden hvor er den
god at køre (fx i forhold til min tidligere R100S).

Hold modet oppe. En anden en gør jo ikke selv noget for at give andre
mulighed for at kigge fede gamle/nye cykler på nettet.

Henrik

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 31-08-03 20:14

"Henrik Damgaard" <anfe@tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
>
> Hold modet oppe. En anden en gør jo ikke selv noget for at give andre
> mulighed for at kigge fede gamle/nye cykler på nettet.

Hej Henrik.

Tjah, listen er stadig under opbygning, så kom endelig med flere, hvis der
er flere modeller jeg har glemt, det vl jeg kun være rigtig glad for.
Og jo for pokker, jeg vil blive meget glad for modeloplysninger, billeder af
modeller, tekniske data osv., som jeg kan få lagt på siden - når man sidder
ene webmaster og roder med BMW-historie, modeller, tekniske data, tegninger,
stelnumre, R-modeller, K-modeller, F-modeller, militærcykler, politicykler
og hvadsomhelst, kan overblikket meget hurtigt ryge.
Jeg havde også oprindeligt planlagt at der skulle have været artikler om de
forskellige BMW-motorcykler på hjemmesiden, men da jeg nu bliver
'kursusramt' fra mandag den 1. sept. og de næste tre måneder frem, begynder
det for alvor at knibe med tiden.
Det er det satans ved kurser og arbejde - det tager sgu for meget af ens
fritid!

Men send endelig nogle gode billeder af din R5'er, det vil jeg blive rigtigt
glad for - du skal nok blive nævnt da, med tak og det hele.
Allerbedst er det, hvis billedet(-erne?) ikke er beskåret eller behandlede,
så skal jeg nok sørge for at det bliver gjort rigtigt flot.
Mail til bmw@bmwmc.dk. På forhånd mange tak for hjælpen.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

www.bmwmc.dk