Offroad ER fedt!
Fra : Tobias Møller Larsen

Dato : 28-08-03 08:57

Jaaaaaaeeee!!!
Tænkte jeg da jeg havde prøvet den første tur, på Mads Lund's WR 200, ude på
Knallertbanen i Svenstrup, i går aftes.
Det er simpelthen noget af det sjoveste jeg nogensinde har gjort. Følelsen
af at fyrre (meget forsigitgt og med måde) til sådan en 200 oliebrænder på
den kuperede bane er fed. Selvom jeg efter de andres omgangstider kørte
meget langsomt, og kun i 2. gear. Jeg fik dog lidt luft under hjulene over
et af hoppene, mand det er skægt.

Nu kan det kun gå for langsomt med at finde pengene til sådan en DT 125-R.

Tobias, hvor skriver man sig op til at blive motortosse prospect?

Fra : Stefan Hansen

Dato : 28-08-03 16:53

"Tobias Møller Larsen" <tobber@wanadoo.dk> wrote in message
> [...]

> Nu kan det kun gå for langsomt med at finde pengene til sådan en DT 125-R.
>
> Tobias, hvor skriver man sig op til at blive motortosse prospect?

jeg det var en skæg aften......jeg vil gerne med en anden gang....

stefan XT350

Fra : Per Milborg Pedersen

Dato : 28-08-03 20:22

> [...]

> Nu kan det kun gå for langsomt med at finde pengene til sådan en DT 125-R.
>
> Tobias, hvor skriver man sig op til at blive motortosse prospect?

Man kan ikke bare blive en "motortosse".

Da vores åndelige leder ikke er i nærheden i disse dage skal jeg kort
forsøge at gøre rede for situationen. Der er en længere forklaring til
hvorfor man ikke bare bliver motortosse. Motortosse er for det første ikke
bare noget man er af navn. Forklaringen er kompliceret og bør derfor forsøgt
formuleret ansigt til ansigt ofte hjulpet på vej af højprocentuelle
medikamenter til at bringe debatørene på samme åndelige niveau for at lette
forståelsen. Forklaringen vil komme ind på stærkt religiøse og spirituelle
områder som for mange mennesker er ukendte sider af åndelivet og det fysiske
liv. Man kan ikke konvertere som en kristen kan konvertere til
islam......næh, at være en motortosse er langt mere end religion.

Jeg kender en af løsningerne til hvordan man finder ud af at man er
motortosse, men hvis jeg fortalte dem vil du selv gå glip af den store
åbenbaring den dag det sker for dig. Hvis det sker vel at mærke.....for ikke
alle formår at blive motortosse. Der er altid det gode....og så er der det
onde........

--
Med åndelig hilsen

Per M. Pedersen.....M for motortosse
www.motortosse.dk

Fra : Per Milborg Pedersen

Dato : 28-08-03 21:38

Fra : Knud Dam

Dato : 28-08-03 22:06

"Per Milborg Pedersen" <per_p@wanadooFJERNDETTE.dk> skrev i en meddelelse

> "Tobias Møller Larsen" <tobber@wanadoo.dk> wrote in message

> Man kan ikke bare blive en "motortosse".

> Med åndelig hilsen
>
> Per M. Pedersen.....M for motortosse
> www.motortosse.dk

*GGG*

Kanon !! Begge gange iøvrigt - fået for mange medikamenter ?

KD Bandit 600 S (almindelig tosse)

Fra : Per Milborg Pedersen

Dato : 29-08-03 09:51

"Per Milborg Pedersen" <per_p@wanadooFJERNDETTE.dk> wrote in message

> [...]

ikke
> alle formår at blive motortosse. Der er altid det gode....og så er der det

Ups, smøren kom to gange, men det kan heller ikke siges for ofte,-))

Med racende venlig hilsen

Fra : Jes Vestervang

Dato : 28-08-03 23:39

Tobias Møller Larsen wrote:

> Jaaaaaaeeee!!!
> Tænkte jeg da jeg havde prøvet den første tur, på Mads Lund's WR 200, ude
> på Knallertbanen i Svenstrup, i går aftes.

Hæ! Nu kommer jeg også til Aalborg på lørdag, og imorgen samler jeg
MTX'eren, og så skal jeg nok komme op og give jeg baghjul (...fordi jeg
hele tiden tilter, så i ikke kan komme forbi)
--
mvh Jes Vestervang

Fra : Jens Rafaelsen

Dato : 29-08-03 15:03

Jes Vestervang wrote:
> Hæ! Nu kommer jeg også til Aalborg på lørdag, og imorgen samler jeg
> MTX'eren, og så skal jeg nok komme op og give jeg baghjul (...fordi
> jeg hele tiden tilter, så i ikke kan komme forbi)

Så skal du jo bare dukke op ude i grusgraven ved Frejlev omkring klokken 11
på lørdag. Vi er nok nogle stykker, der smutter derud.

--
Jens Rafaelsen
GSX600F

Fra : Jes Vestervang

Dato : 29-08-03 16:37

Jens Rafaelsen wrote:

> Så skal du jo bare dukke op ude i grusgraven ved Frejlev omkring klokken
> 11 på lørdag. Vi er nok nogle stykker, der smutter derud.

Jeg kan vist hverken nå at få den samlet, eller fragtet derop (er på ferie
hos forældrene laaangt sydpå) inden da :-/

Grusgraven i Frejlev er ellers uhyre skæg at køre rundt i
--
mvh Jes Vestervang