Verdens fedeste mc til prisen
Fra : Christian Knudsen

Dato : 27-08-03 23:13

Hej ng

Så har jeg købt og samlet en ny mc.
Det er en Kawasaki ZX-7R fra 1998.
Det er utroligt hvad man kan have råd til på SU-budget:
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/gallery.asp?gid=318

--
mvmch
christian

Fra : Niels Jørgensen

Dato : 27-08-03 23:33

"Christian Knudsen" <s001400@student.dtu.dk> wrote in message
> Så har jeg købt og samlet en ny mc.
> Det er en Kawasaki ZX-7R fra 1998.

Jeg synes ikke du kører dækkene så langt ud.... svans
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/gallerypicture.asp?f=27082003222809.jpg

Niels
S FAU himmelblau
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=158

Fra : Megas

Dato : 28-08-03 01:17

Christian Knudsen wrote:
> Hej ng
>
> Så har jeg købt og samlet en ny mc.
> Det er en Kawasaki ZX-7R fra 1998.
> Det er utroligt hvad man kan have råd til på SU-budget:
> http://www.dkfritidmotorcykel.dk/gallery.asp?gid=318

Sprød.!! > Stod faktisk & kiggede på originalen ude på Roskildevej I
Valby her til aften... 160 penge for en spritny *Savler* Hvis det skulle
være helt perfekt, er man jo nød til at ha´ 3 mc´er..: en ZX7R til at ræse
rundt på med rødderne, en ZX9R til mere moderat fræs med den bedre halvdel
bagpå & en ZX12R til at sætte nye hastighedsrekorder i hentning af brød fra
bageren ( i den anden ende af landet *G*)

--
Megas

2003 Kawa ZX12 turbo, lattergas
& alkohol/vand-injection købes
bud: 500,-kr & en gammel Ford Sierra

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=404

Fra : Lars T. Thomsen

Dato : 28-08-03 08:59

> Så har jeg købt og samlet en ny mc.
> Det er en Kawasaki ZX-7R fra 1998.
> Det er utroligt hvad man kan have råd til på SU-budget:

Tillykke med investeringen!
Det er da en pussig detajle, at cyklens kilometertæller står på 00000.6,
imens at triptælleren står på 555.7?!
Men der er vel sikkert en resetknap! - Men det hænger vil ikke helt sammen,
at triptælleren skal kunne indtage denne position efter 600m!?

Ellers har du måske købt en total skadet MC i puslespilform, hvor en lumsk
forhander har spolet kilometertælleren spolet frem til nul, uden at resette
triptælleren....?!

Hilsen
Lars

Fra : Pwh

Dato : 28-08-03 09:37

Christian Knudsen wrote:
> Hej ng
>
> Så har jeg købt og samlet en ny mc.
> Det er en Kawasaki ZX-7R fra 1998.
> Det er utroligt hvad man kan have råd til på SU-budget:
> http://www.dkfritidmotorcykel.dk/gallery.asp?gid=318

Tilykke, og så har den de helt rigtige farver ;)

/Jens Kwak KR-1 i skala 1:1

Fra : Ukendt

Dato : 28-08-03 10:09

Det kan da gøres meget billigere, men kun hvis du er til Yamaha....

Man skal bare bruge en printer....

http://www.yamaha-motor.co.jp/eng/papercraft/

Fra : TheHobbit

Dato : 28-08-03 11:53

Hvor sejt! Sådan nogle var jeg helt vild med da jeg var lille (læs. yngre)

Stephan Hansen - Suzuki GS500E '99
www.StephanNet.dk
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=297
+ Honda CBR600'96 (Model '97)

- We who are about to die salute you -

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 28-08-03 12:30

Michael E. Christensen wrote:

> Det kan da gøres meget billigere, men kun hvis du er til Yamaha....
>
> Man skal bare bruge en printer....
>
> http://www.yamaha-motor.co.jp/eng/papercraft/

ÅRH HVAD?!

Så skal printeren på kærestens arbejde misbruges!

Hvem får først bygget en og dokumenteret det på http://dfmc.dk/ ?

--
Tony
Fazer 1000

Fra : Freddy Lang

Dato : 28-08-03 19:12

Tony Lorentzen wrote:

> ÅRH HVAD?!
>
> Så skal printeren på kærestens arbejde misbruges!
>
> Hvem får først bygget en og dokumenteret det på http://dfmc.dk/ ?

Er det en seriøs udfordring?

--
Freddy
SV 650 S-K1

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 28-08-03 19:18

Freddy Lang wrote:

> Er det en seriøs udfordring?

Ja da!

Jeg har fået min printet... Nu skal der bare skæres og klippes og limes.

--
Tony
Fazer 1000

Fra : Freddy Lang

Dato : 28-08-03 19:38

Tony Lorentzen wrote:

> Ja da!
>
> Jeg har fået min printet... Nu skal der bare skæres og klippes og
> limes.

Arh, HVA'!!?!
Tyvstarter.... jeg skal først til at printe ud nu.....

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 29-08-03 00:22

Freddy Lang wrote:

> Arh, HVA'!!?!
> Tyvstarter.... jeg skal først til at printe ud nu.....

Hehe... Du er allerede bagud:

http://dfmc.dk/gallery.asp?gid=320

--
Tony
Fazer 1000

Fra : Megas

Dato : 29-08-03 02:06

Tony Lorentzen wrote:

> Hehe... Du er allerede bagud:
>
> http://dfmc.dk/gallery.asp?gid=320

Der er sguda gået en Jørgen Clevin tabt i dig Tony *rofl* Men trækker det
ikke ned at lygterne er lavet af det papir der skulle være brugt til
speedometer/omdrejningstæller.? :D Eller er det bare mig der har grus i
øjnene igen (kl er 03:05 så jeg må hellere sikre mig imod "backfire" *G*).

Fra : Freddy Lang

Dato : 29-08-03 08:55

Tony Lorentzen wrote:

> Hehe... Du er allerede bagud:
>
> http://dfmc.dk/gallery.asp?gid=320

Ja, jeg må vist hellere kaste håndklædet i ringen.... jeg får aldrig samlet
det skidt. Jeg havde ikke engang noget papirlim i aftes, så jeg forsøgte mig
med sekundlim. Det virker ellers godt nok, men er lidt noget svineri.
Derudover er vores printer noget crappy lort... den gik i stå to gange under
udprintningen, anden gang gik den ikke i gang igen. Så jeg har ikke engang
fået printet alle arkene ud endnu... sådan et møg-projekt... æv...

Hvad slags lim bruger du egentlig, Tony? Og hvad er der i spraydåsen på
billederne?

Fra : Freddy Lang

Dato : 29-08-03 09:04

Freddy Lang wrote:

> Hvad slags lim bruger du egentlig, Tony? Og hvad er der i spraydåsen
> på billederne?

DOH!!! Kom lige til at nærkigge billedet.... "Spraydåsen" er en
limstift.... Glem mit tidligere indlæg!

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 29-08-03 12:01

Freddy Lang wrote:

> DOH!!! Kom lige til at nærkigge billedet.... "Spraydåsen" er en
> limstift.... Glem mit tidligere indlæg!

Jeps! Impega hedder det. Jeg overvejede også kontaktlim - men tænkte nok at
det ville være noget svineri

Giver du altid op så let? (lokke lokke)

--
Tony
Kilofazer

Fra : Freddy Lang

Dato : 29-08-03 12:41

Tony Lorentzen wrote:

> Jeps! Impega hedder det. Jeg overvejede også kontaktlim - men tænkte
> nok at det ville være noget svineri
>
> Giver du altid op så let? (lokke lokke)

Ved ikke.... hvor langt er du nået?

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 29-08-03 13:05

Freddy Lang wrote:

> Ved ikke.... hvor langt er du nået?

Jeg har kun samlet styrkåben indtil videre

Det er et stort stykke arbejde.

--
Tony

Fra : Freddy Lang

Dato : 29-08-03 13:45

Tony Lorentzen wrote:

> Jeg har kun samlet styrkåben indtil videre
>
> Det er et stort stykke arbejde.

Ja.... jeg ved det....
Men det er jo også allerede en styrkåbe mere end jeg har samlet...
Så jeg er jo lissom lidt håbløst bagud i kapløbet. Det betyder dog ikke, at
jeg ikke samler den (måske).

Fra : Jes Vestervang

Dato : 29-08-03 14:15

"Michael E. Christensen" <sybil(aaaaat)softhome.net> wrote:

> Det kan da gøres meget billigere, men kun hvis du er til Yamaha....
>
> Man skal bare bruge en printer....
>
> http://www.yamaha-motor.co.jp/eng/papercraft/

Er der nogen der har en plakatprinter, der kan printe på karton? Det
kunne da være pænt skægt med en 1:1 papirmodel
--
mvh Jes Vestervang

Fra : Freddy Lang

Dato : 29-08-03 15:30

Jes Vestervang wrote:

> Er der nogen der har en plakatprinter, der kan printe på karton?
> Det kunne da være pænt skægt med en 1:1 papirmodel

Den idé har jeg også allerede overvejet.... eller i hvert fald en lidt
større end den "originale" pap-model.