styrthjelm skelethoved ?????
Fra : 2HOT4YOU

Dato : 27-08-03 20:40

Hej

Jeg har set et par stykker på mc køre med en styrthjelm der ligner et skelet
hoved , er der nogen der ved hvor man kan købe disse styrthjelme???

V.H.
jesper

Fra : Thomas Jensen

Dato : 27-08-03 20:44

> Jeg har set et par stykker på mc køre med en styrthjelm der ligner et
skelet
> hoved , er der nogen der ved hvor man kan købe disse styrthjelme???

jeg ved at Henrik ved Svendborg MC har nogle der er specialmalede med
airbrush af en lokal maler.
Nogle af disse har dødningehoveder.

De koster 5 k stykket mener jeg.

Thomas Jensen
XJ600s div ´96
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=11

Fra : Anders Houmark

Dato : 27-08-03 22:58

Thomas Jensen wrote:

> jeg ved at Henrik ved Svendborg MC har nogle der er specialmalede med
> airbrush af en lokal maler.
> Nogle af disse har dødningehoveder.
>
> De koster 5 k stykket mener jeg.

Hehe dernede har jeg også set sådan en.. Den ser faktisk rigtig fed ud

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Jens B. R

Dato : 28-08-03 09:38

Anders Houmark wrote:

> [...]
tjah uden at vide det helt nøjagtigt var louis/hein Gericke måske et godt
bud ?
Jeg har ihvertfald set sindsygt mange på deres streetfigthere dernede med
netop sådan nogen hjelme.

Mvh

Jens
for at maile fjerne det med stort i adressen