Skiftning af dæk
Fra : Michael Kristensen

Dato : 06-04-01 18:06

Jeg har Jørund Seim købt mig et par Pilot Sport dæk. Nu skal jeg bare have
sat dem på.

Jeg har ringet rundt til værksteder i Århus, og de tager alle 350-400 kr.
per dæk.

Kan det på nogen måde gøres billigere?

-Michael Kristensen (sv650s)

Fra : origo@earthling.net

Dato : 06-04-01 19:06

"Michael Kristensen" <mbk@daimi.au.dk> wrote in message
> [...]
> sat dem på.
>
> Jeg har ringet rundt til værksteder i Århus, og de tager alle 350-400 kr.
Typisk, fordi de vil forhindre at folk bestiller fra andre steder for å
spare penger. Jeg tror dog jeg har en løsning, vil tjekke når jeg kommer
hjem. Mailer til deg privat.

JS

Fra : Michael K. S.

Dato : 06-04-01 19:11

On Fri, 6 Apr 2001 20:06:14 +0200, <origo@earthling.net> wrote:

>Typisk, fordi de vil forhindre at folk bestiller fra andre steder for å
>spare penger.

Jeps,ikke fordi det er til meget hjælp i dette tilfælde,men jeg vil
blot lige nævne at Bruun-Larsen i Odense (i hvert fald sidste år) tog
75,- for at skifte dæk incl. afbalancering,hvis man kommer med et løst
hjul og dæk,hvilket passer bedre med det reelle tidsforbrug.

Vh
-Michael
Nr.xx - Pax Deorum....

Fra : Adam Christensen

Dato : 06-04-01 19:38

"Michael Kristensen" <mbk@daimi.au.dk> wrote in message
> Jeg har Jørund Seim købt mig et par Pilot Sport dæk. Nu skal jeg bare have
> sat dem på.

> -Michael Kristensen (sv650s)

Når du får dem på kan du så ikke lige poste dit indtryk af hvordan de går i
sving med SV'eren?

--
Adam
SV650S

Fra : Steen Schmidt

Dato : 06-04-01 20:37

> Når du får dem på kan du så ikke lige poste dit indtryk af hvordan de går
> sving med SV'eren?

De går kanin kan jeg kun sige!! ca. 8243658225151323% bedre end de
standardmonterede MEz4.

Mvh
Steen

Fra : Morten Juel

Dato : 06-04-01 20:39

> De går kanin kan jeg kun sige!!
Øhh betyder det at den bare hopper derudaf ???!

Mvh
Morten
XS400 Seca med Metzler der går kanon godt

Fra : Steen Schmidt

Dato : 06-04-01 22:53

> Øhh betyder det at den bare hopper derudaf ???!

Det var nu ikke en tasdefeil, men derimod noget jeg siger ind imellem
Man skal jo ikke hænge i det gamle hele tiden....

Mvh
Steen

Fra : Jes Vestervang

Dato : 06-04-01 21:21

Michael Kristensen wrote:

> [...]
> sat dem på.
>
> Jeg har ringet rundt til værksteder i Århus, og de tager alle 350-400 kr.

[klip]
Var besparelsen stor nok til at betale for skift/afbalancering? Ellers
kunne du jo lige så godt have handlet herhjemme

--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk

Fra : Jacob

Dato : 06-04-01 23:46

"Jes Vestervang"
> Var besparelsen stor nok til at betale for skift/afbalancering? Ellers
> kunne du jo lige så godt have handlet herhjemme

No shit, Sherlock

Jacob

Fra : Jes Vestervang

Dato : 07-04-01 00:29

Jacob wrote:

> "Jes Vestervang"
> >

> No shit, Sherlock

Det var jo også bare for at træde lidt i det, for man skal jo spare en del
penge ved at handle i udlandet for at det kan betale sig.

Fra : Jacob

Dato : 07-04-01 09:55

"Jes Vestervang"

> Det var jo også bare for at træde lidt i det,

Det ved jeg godt )))

Mvh
Jacob
GS500

Fra : Kenneth

Dato : 06-04-01 23:33

> Jeg har ringet rundt til værksteder i Århus, og de tager alle 350-400 kr.
> per dæk.

Prøv et dækcenter til bildæk, de kan ofte montere MC dæk også, det er dog
ikke dem all der har det tilbehør til afbalanceringsmaskinen -som skal
bruges til MC hjul.

Prisen på djursland ligger, efter mine forspørgelser, ca 150-200 pr hjul.
(forudsat at du kommer med et afmonteret hjul & et nyt dæk ... husk at
rengøre fælg først)

--
Venligst
Kenneth

Fra : Mogens Overgård Jørg~

Dato : 08-04-01 11:35

Har du prøvet Classic bikes i Lystrup, jeg mener ikke de er så dyre med
dækskift.
deres tlf nr. 86226295

--
MVH.
Mogens Overgård Jørgensen

- Honda CX500 1979 Uden Motor
- Honda CX500 1981 Uden Plader og afgift
- MZ ETZ 250 1985

MCTC #142431
HCXCDK #775

Fra : Kenneth

Dato : 08-04-01 18:18

> Har du prøvet Classic bikes i Lystrup, jeg mener ikke de er så dyre med
> dækskift.
> deres tlf nr. 86226295

Nej det har jeg ikke, men jeg har lige fået monteret nye dæk for et par dage
siden -så jeg må jo prøve dem næste gang .......... vel om et par måneder :)

--
Venligst
Kenneth