Søndagstur for "Sports-MCer" fra Uno-X i G~
Fra : Chris

Dato : 27-08-03 19:01

Er der ikke udsigt til regn, så starter vi fra Uno-X tanken ved
Scandic Hotel i Glostrup, ( ligger hvor Motor-ring 3 krydser
Roskildevej/Hovedvejen i Glostrup) Søndag den 31/8 kl. 9.15..

Hvis der er nogen der vil stige på i Roskilde, så kører vi fra Havnen
kl. 10.15.

Alle med en Sports-MC og lidt erfaring er velkommen.

Bliver turen aflyst, kan det læses på DFM Søndag morgen senest kl.
8.00..

Er der spørgsmål kan jeg kontaktes på mail-adressen.

Hilsen
Flemming SV 1000

Fra : Peter Aagaard

Dato : 27-08-03 21:52

Chris wrote:
> [...]
> kl. 10.15.
>
> Alle med en Sports-MC og lidt erfaring er velkommen.

Øvvv, der ville jeg gerne have været med, kedeligt at der er ca. 550km
dertil.....

Mvh. Peter
(RSV 00)

Fra : Rune \(Bandit600R\)

Dato : 27-08-03 21:56

Peter Aagaard wrote:

> Øvvv, der ville jeg gerne have været med, kedeligt at der er ca. 550km
> dertil.....
>
> Mvh. Peter
> (RSV 00)

Årh... Nu ik' så pivet
--
Venlig hilsen Rune
http://bandit600.netfirms.com

---

Fra : Hans Joergensen

Dato : 27-08-03 22:27

Chris wrote:
> Alle med en Sports-MC og lidt erfaring er velkommen.

Kan en gammel RD350 mon følge med ? ;)

// Hans
--
http://rd350.nathue.dk - still smoking