Når man ikke er jyde.........
Fra : Finn

Dato : 27-08-03 09:05

AK ja Vi er ikke alle så heldige at bo på fastlandet, hvor manlige smutter
en hurtig tur til Tyskland efter stumper og tøj.
Men hvad når man er havnet i Nordsjælland.....nej jeg kan ikke flytte
Så er det vist kun Sverige tilbage.

Hvis nogen ligger inde med gode adresser i sydsverige, Helsingborg eller
Malmø, hvor man kan købe mc-beklædning og udstyr til fornuftige priser ville
det være dejligt.
Tak

Finn
Yamahasj600s

Fra : Jacob Hornemann

Dato : 27-08-03 12:19

Prøv MC Huset i Malmø:
http://www.mchuset.se

-Jacob

Fra : Benz...

Dato : 27-08-03 12:48

Jacob Hornemann wrote:
> Prøv MC Huset i Malmø:
> http://www.mchuset.se
>
> -Jacob
>

> Finn wrote:

Ja de har sådan en god service. Du ringer bare over og bestiller, og så
sørre de for at de ikke har noget af det når du kommer. Og du skal
sevlfølgelig trække nummer for at få betjening! ;)

:o/

--
mvh Benz... R6 millennium (som ikke køre til malmø for at handle mere. I
hvert tilfælde ikke i MC-Huset!)

Fra : Lars D V

Dato : 27-08-03 18:10

Hej,

Jeg var hos MC-Huset for at hente stumper til en DR650 som Suzuki i DK
A-B-S-O-L-U-T ikke kunne finde ud af at skaffe (lang historie). Det tog kun
3 dage hos MCHuset/Malmø, helt uden vrøvl, så-øh, jeg er ikke ubetinget
enig i kritikken af dem...

Nå, men jeg checkede lidt mht. beklædningspriser da jeg nu alligevel var
der - dog uden det helt store sammenligningsgrundlag - og der er ikke den
helt store forskel (synes jeg). Men de har skam et kæmpe udvalg, langt
større end jeg har set andre steder i DK, hvilket jo er en fordel hvis man
skal finde det helt rigtige.

Mvh Lars
(Som-også-bor-i-Nordsj.-og-derfor-kender-problemet-med-ikke-bare-at-kunne-sv
ipse-til-tyskland - ØV)

"Jacob Hornemann" <jacobh@hotmail.com> wrote in message
Prøv MC Huset i Malmø:
http://www.mchuset.se

-Jacob

Fra : Morten Christensen

Dato : 27-08-03 23:51

"Finn" <Finn@mail.dk> wrote in message
> [...]
>
> Hvis nogen ligger inde med gode adresser i sydsverige, Helsingborg eller
> Malmø, hvor man kan købe mc-beklædning og udstyr til fornuftige priser

I Helsingborg findes bl.a RG Motor (http://www.rg-motor.se) som yder en
uovertruffen kanongod service.

Få km derfra ligger sydsveriges eneste honda center, i en lille flække der
hedder Fleninge. De findes på www: http://www.wbm-fleninge.com

Derudover er der Motorsport i Landskrona, men de kan godt lide at tage røven
på folk (deriblandt mig www.motorsport.ms

Du kan osse køre en lille smut nordpå til Ängelholm, her finder du Gerts
motor, og sjovnok så er adressen www.gertsmotor.se

Endnu mere nordpå ligger Lasse's garage - han er kanonflink, og har temmelig
gode priser. www.lassesgarage.com

Mon ikke nok der er noget inspiration her til at få en hel lørdag fra tidlig
morgen til at gå
(Dog skal du tænke på, at nu hvor sæsonen så småt er ved at falde af på den,
så er der nogle af dem, som holder lukket hele weekenden)

Mvh
MortenC
Brændt Gix'er 600