DK´s Billigste HONDA reservedels lager???
Fra : Jacob Scherrebeck

Dato : 26-08-03 19:12

Hvor ligger det?

Er der nogle der har en www adresse?

Jeg fik at vide, i forbindelse med et kig på den Honda CM 400 T der, at man
kunne få et komplet kædekit til 300 kroner....passer det? Jeg har godt nok
hørt at HONDA skulle være dyre....så jeg er sgu lidt forvirret..

MVH

Jacob S

Fra : Futte & Co.

Dato : 26-08-03 20:07

"Jacob Scherrebeck" <playmyjackson@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> kunne få et komplet kædekit til 300 kroner....passer det? Jeg har godt nok
> hørt at HONDA skulle være dyre....så jeg er sgu lidt forvirret..

http://www.davidsilverspares.co.uk/index.html

det kan ikke gøres billigere, og det bliver modtaget her i dk, i
i løbet af bare een uge .
Mit sidste køb, incl. porto, kr 890,-. Dk pris ca. 2700,- + ev porto.
Nåe jo, og så ved de hvad de har med at gøre, og det tæller jo os' , ik !

--
Jørgen , Brøndby
CB550F , den fine årgang 1975

Fra : --=Stone=--

Dato : 26-08-03 23:45

> [...]
> Mit sidste køb, incl. porto, kr 890,-. Dk pris ca. 2700,- + ev porto.
> Nåe jo, og så ved de hvad de har med at gøre, og det tæller jo os' , ik !

Har lige tjekket siden... det er virkelig billigt... pris eksempel : starter
motor til CB1100R DKR. 4700.- Davidsilverparts pris : 1920.- + fragt !!!!
det siger alt...

--
Steen
CB1200 F/R 85' Street Fighter Style

Fra : Jorgen Gerdorf

Dato : 27-08-03 00:06

"Jacob Scherrebeck" <playmyjackson@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> kunne få et komplet kædekit til 300 kroner....passer det? Jeg har godt nok
> hørt at HONDA skulle være dyre....så jeg er sgu lidt forvirret..

Jacob
Prøv også det hollandske firma Classic Motorcycle Supplies, Netherlands
http://www.cmsnl.com
De er meget velassorterede, billigere end i Danmark, sender varene hurtigt
og kan betales med kreditkortet over nettet.
Med venlig hilsen
Jørgen Gerdorf
DKW RT250/2 (1955)
Honda CB500T (1976)

Fra : Armand

Dato : 27-08-03 16:05

Jorgen Gerdorf <jorgen_gerdorf@hotmail.com> skrev i en

> [...]
> De er meget velassorterede, billigere end i Danmark, sender varene hurtigt
> og kan betales med kreditkortet over nettet.

- - - - Men kræver til forskel at man i forvejen kender der korrekte
reservedelsnummer på pågældende stump!

David Silver er da ikke billigere omkring kædekit, end hvilkensomhelst af
"de tre store tyske"! :-/

--
Armand.

Fra : John de Summer-Braso~

Dato : 27-08-03 16:43

Jeg må indrømme at jeg også har haft virkelig megen glæde af David Silver
Spares mht. dele til mine Honda'er. De råd man får med på vejen fra en
hjælpsom aut. dansk Honda-forhandler kan imidlertid også være penge værd.
Husk det ved lidt komplicerede indgreb!

John de Summer-Brason