Hva kører du? En hurtig poll...
Fra : Tony Lorentzen

Dato : 26-08-03 16:12

Jfr. indlæg i tidligere tråd:

Stem her:

http://dfmc.dk/afstemning.asp

--
Tony
Yamaha FZS 1000

Fra : Jes Vestervang

Dato : 26-08-03 16:16

Tony Lorentzen wrote:

> Jfr. indlæg i tidligere tråd:

Hvad så, hvis man har mere end éen mc?
--
mvh Jes Vestervang (der dog stemte på Yamahaen, da den repræsenterer 90% af
mc-parkens værdi

Fra : SLP/JM

Dato : 26-08-03 16:23

"Jes Vestervang" <jes@royal.flof.dk> skrev > (der dog stemte på Yamahaen,
da den repræsenterer 90% af
> mc-parkens værdi

Jeg stemte på den af mine mc'er, der har den største underholdningsværdi

--
Susanne

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 26-08-03 16:27

SLP/JM wrote:

> Jeg stemte på den af mine mc'er, der har den største
> underholdningsværdi

LOL!

Shit mand ... 19 stemmer på 16 minutter... Der må være nogen, der følger med
her i gruppen

--
Tony
Fazer 1000

Fra : Jes Vestervang

Dato : 26-08-03 18:15

SLP/JM wrote:

> "Jes Vestervang" <jes@royal.flof.dk> skrev > (der dog stemte på Yamahaen,
> da den repræsenterer 90% af
>
> Jeg stemte på den af mine mc'er, der har den største underholdningsværdi

Tjaeh, jeg må indrømme at MTX'erens underholdningsværdi måske ligger over
Fazerens, når først den er i en grusgrav

Til gengæld vælter den hele tiden
--
mvh Jes Vestervang

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 26-08-03 16:24

Jes Vestervang wrote:

> Hvad så, hvis man har mere end éen mc?

Så må man - som du har gjort - vælge den man kører mest på.

--
Tony
Kilofazer

Fra : Sune

Dato : 26-08-03 16:33

"Tony Lorentzen" <spam@dkfritidmotorcykel.dk> skrev i en meddelelse
> Jfr. indlæg i tidligere tråd:
>
> Stem her:
>
> http://dfmc.dk/afstemning.asp

Ha ! vi fører

--
vh Sune
Kia Clarus 1.8 SLX

Fra : Morten

Dato : 26-08-03 16:35

"Sune" <formel999@hotmail.com> wrote in message
> "Tony Lorentzen" <spam@dkfritidmotorcykel.dk> skrev i en meddelelse

> Ha ! vi fører
>
> --
> vh Sune
> Kia Clarus 1.8 SLX
> Peugeot 406 2.0 ST
> Honda VF500 FII

Jup klart i spidsen

MortenO

HondaVF1000F2

Fra : Jacob Larsen

Dato : 26-08-03 16:40

> Stem her:
> http://dfmc.dk/afstemning.asp

Jeg vidste ikke der var så mange bøsser

--
mvh. Jacob Larsen - GS500R

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 26-08-03 16:45

Jacob Larsen wrote:

> Jeg vidste ikke der var så mange bøsser

Det er bare fordi Honda-kørere er arbejdsløse ...

Bare vent til alle Yamaha-kørerne kommer hjem fra arbejde.

--
Tony
Fazer 1000

Fra : Per Emborg

Dato : 26-08-03 16:49

Hvorfor venter man altid på de Yamaha :)))

--
Per Emborg
x112kvik4u@dotcomprik.dk

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 26-08-03 17:02

Per Emborg wrote:

> Hvorfor venter man altid på de Yamaha :)))

LOL

--
Tony
Fazer 1000

Fra : Brian W.

Dato : 26-08-03 21:28

Per Emborg wrote:
> Hvorfor venter man altid på de Yamaha :)))

Det er da fordi de er værd at vente på

--

Med Venlig Hilsen
Brian Laursen

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=155
http://home1.stofanet.dk/cashman

............" Wanted : Honda Blackbird, For Sale : Yzfr
thunderace"...........

Fra : Jacob Larsen

Dato : 26-08-03 17:03

> Det er bare fordi Honda-kørere er arbejdsløse ...
>
> Bare vent til alle Yamaha-kørerne kommer hjem fra arbejde.

*GRILL*

--
mvh. Jacob Larsen (som har ferie) - GS500R

Fra : Hans Joergensen

Dato : 26-08-03 19:05

Tony Lorentzen wrote:
> Det er bare fordi Honda-kørere er arbejdsløse ...

Det er ikke fordi de ikke tør ta' "på restepladsen" som de plejer?

// Hans
--
ringdingelingdingdingdingdingringelingeding

Fra : Simon H. Pedersen

Dato : 26-08-03 19:18

Hans Joergensen <haj@enterprise-server.dk> wrote in

> Det er ikke fordi de ikke tør ta' "på restepladsen" som de plejer?

Muahahaha - LOL for real!

Om Rastepladsen: <http://www.jp.dk/kbh/artikel:aid=1977576>

*Brrrr*

--
Mvh. Simon Pedersen
Suzuki GSX 600 F

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 26-08-03 16:59

Indtil videre:

MC afstemning
Hvilket MC-mærke kører du på?

Ialt 41 stemmer:

Honda (10)
Suzuki (9)
Yamaha (7)
Kawasaki (5)
Andet mærke (3)
BMW (2)
Ducati (2)
Aprilia (1)
Harley Davidson (1)
Hvad er en MC? (1)
Triumph (0)

Fra : Jes Vestervang

Dato : 26-08-03 18:13

Henrik Steen Larsen wrote:

> Indtil videre:
>
> MC afstemning
> Hvilket MC-mærke kører du på?
>
> Ialt 41 stemmer:
>
> Honda (10)

DFM = Blue Oyster bar?
--
mvh Jes Vestervang

Fra : Kenneth

Dato : 26-08-03 18:52

> DFM = Blue Oyster bar?

LOL. Blue Oyster Bar. Er det ikke den i Politiskolen?

Kenneth
www.ziax.dk?20

Fra : Jes Vestervang

Dato : 26-08-03 19:06

Kenneth wrote:

> LOL. Blue Oyster Bar. Er det ikke den i Politiskolen?

Jo, det er den bar hvor mændene går i stramt lædertøj og synger YMCA
--
mvh Jes Vestervang

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 26-08-03 20:30

Jes Vestervang wrote:

> Jo, det er den bar hvor mændene går i stramt lædertøj og synger YMCA

ROFL

Grineren at du også kan huske det ...

--
Tony
Fazer Grande

Fra : Jes Vestervang

Dato : 26-08-03 20:51

Tony Lorentzen wrote:

> ROFL
>
> Grineren at du også kan huske det ...

Man har vel lidt filmkultur... eller mangel på samme
--
mvh Jes Vestervang

Fra : Psycho Cowboy

Dato : 26-08-03 21:05

Tony Lorentzen wrote:

> Grineren at du også kan huske det ...
___________________________________

Hvem kan ikke det?? ...det er nok den største fryg for mange mænd!
(Og jeg er helt sikkert én af dem! - Altså der frygter det!!) he he

--
Psycho Cowboy
Babygixxer

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 26-08-03 17:50

Jøsses da. Kan i se vores baghjul, eller skal i have kiggerten frem? Sådan
en Suzuki trækker godtnok fra land, hva?
Suzuki owner da hele den danske MC park! At der så er enkelte med
småperverse tendenser, skal vi vist ikke tale om, vel?!

Thomas
Suzuki

Fra : Oros

Dato : 26-08-03 22:45

http://www.vagcars.dk/forum/uploaded/Tonny/2003826173337_superdog.JPG

--
Rasmus Jensen, CBR600F2 ex kåbe.
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=222

Fra : Brian W.

Dato : 27-08-03 16:02

Thomas Buus Andersen wrote:
> [...]
> Suzuki owner da hele den danske MC park! At der så er enkelte med
> småperverse tendenser, skal vi vist ikke tale om, vel?!

Ja hvis ikke jeg havde råd til en Yamaha, ville jeg måske oxo køre på en
suzuki??? hvem ved?

Fra : Martin Poll

Dato : 26-08-03 17:57

Tony Lorentzen wrote:
> Jfr. indlæg i tidligere tråd:
>
> Stem her:
>
> http://dfmc.dk/afstemning.asp

Nu må misbrug af mit gamle familienavn snart høre op.
Og ja jeg er en hurtig poll

Med venlig hilsen
Martin Poll
Aprilia den hurtige.

Fra : Anders Houmark

Dato : 26-08-03 20:07

Tony Lorentzen wrote:
> Jfr. indlæg i tidligere tråd:
>
> Stem her:
>
> http://dfmc.dk/afstemning.asp

Jeg har stemt Honda, til trods for jeg ikke har motorcykel.. Men når jeg nu
engang får råd, så er det Honda der står på tanken
Min stemme må gerne fjernes hvis folk synes det er snyd :)

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Armand

Dato : 27-08-03 16:52

Anders Houmark <anders@andersh.fjerndette.dk> skrev i en

> Jeg har stemt Honda, til trods for jeg ikke har motorcykel.. Men når jeg
nu
> engang får råd, så er det Honda der står på tanken

Hvis det er med dén på, så ville Ducati, MV Agusta og Buell nok være stærkt
overrepresenterede :-|

--
Armand.

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 27-08-03 08:13

Tony Lorentzen wrote:

> Jfr. indlæg i tidligere tråd:
>
> Stem her:
>
> http://dfmc.dk/afstemning.asp

Æv. Der er en desparat Honda-elsker, der har været inde og stemme 10 gange
fra samme ip-adresse her til morgen (vist nok fra Nokias netværk). Du ved
selv hvem du er - fy fy skamme! Dine stemmer er naturligvis blevet slettet
og Suzuki er (desværre) i front igen

--
Tony
Big Brother Fazer

Fra : Freddy Lang

Dato : 27-08-03 08:39

Tony Lorentzen wrote:

> [...]
> netværk). Du ved selv hvem du er - fy fy skamme! Dine stemmer er
> naturligvis blevet slettet og Suzuki er (desværre) i front igen

Suzuki _ER_ godt repræsenteret i det danske MC samfund... Jeg overværede
engang en diskussion mellem et par gutter, og den ene, som forsøgte at rakke
Suzuki ned, kom med den bemærkning at uanset på hvilket tidspunkt man
kiggede ind på værkstederne hos de forskellige MC forhandlere, stod der
altid flest Suzuki'er... makkeren modargumenterede med det faktum at det var
simpelthen bare fordi der på landsplan bliver solgt flest Suzuki'er... ergo
er der også forholdsvis flere Suzuki'er på værksted...

--
Freddy
SV 650 S-K1

Fra : Psycho Cowboy

Dato : 27-08-03 09:08

Tony Lorentzen wrote:

> [...]
> selv hvem du er - fy fy skamme! Dine stemmer er naturligvis blevet slettet

__________________________________

Ha, hvor er det plat af idioten!

Fra : Jacob Larsen

Dato : 27-08-03 09:17

> [...]
> netværk). Du ved selv hvem du er - fy fy skamme! Dine stemmer er
> naturligvis blevet slettet og Suzuki er (desværre) i front igen

Kan du ikke lave et link så man kan se resultaterne uden at stemme, da
serveren efter en dags tid glemmer man har stemt og så bare lader een gøre
det igen (og dermed fratager een muligheden for at se resultaterne hvis man
er "lovlydig").
--
mvh. Jacob Larsen - GS500R

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 27-08-03 09:17

Jacob Larsen wrote:

> [...]
> serveren efter en dags tid glemmer man har stemt og så bare lader een
> gøre det igen (og dermed fratager een muligheden for at se

Yikes! Det skulle man ikke gerne kunne uden at slette sine cookies. Den
skulle gerne gemme den i et år!

Kigger lige på det.

--
Tony
Fazer 1000

Fra : Martin Poll

Dato : 27-08-03 17:22

Tony Lorentzen wrote:

> Yikes! Det skulle man ikke gerne kunne uden at slette sine cookies.
> Den skulle gerne gemme den i et år!

Nu er der så gået et år, for den gemmer den ikke.

MVH
Martin Poll

Fra : Simon H. Pedersen

Dato : 27-08-03 22:02

"Tony Lorentzen" <spam@dkfritidmotorcykel.dk> wrote in

> [...]
> netværk). Du ved selv hvem du er - fy fy skamme! Dine stemmer er
> naturligvis blevet slettet og Suzuki er (desværre) i front igen

Alle de ansatte hos Nokia kører gennem den samme proxy og vi taler om
ca. 1200-1400 mennesker. Så det kuuuunne godt være at alle mobil-
homoerne derude lige SMS'ede hinanden omkring denne afstemning og at det
derfor var reelle tal :)

--
Mvh. Simon Pedersen
Suzuki GSX 600 F

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 27-08-03 22:05

Simon H. Pedersen wrote:

> [...]
> ca. 1200-1400 mennesker. Så det kuuuunne godt være at alle mobil-
> homoerne derude lige SMS'ede hinanden omkring denne afstemning og at

LOL ...

Hvis det er tilfældet må de gerne sende mig en mail og bekræfte det

Men det virker temmeligt lusket at de er kommet ind med få minutters
mellemrum (det tidsrum det tager at slette sine cookies og reboote
browseren).

--
Tony
Fazer 1000

Fra : martin

Dato : 28-08-03 07:01

">
> [...]
> selv hvem du er - fy fy skamme! Dine stemmer er naturligvis blevet slettet

Har du IP-addressen, jeg kunne godt lige tænke mig at "snakke" Med
vedkommende .

eller se om det er vores proxy ..

Mvh
Martin
( Netværks administratoren NOKIA-Danmark )

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 28-08-03 08:36

martin wrote:

> Har du IP-addressen, jeg kunne godt lige tænke mig at "snakke" Med
> vedkommende .
>
> eller se om det er vores proxy ..

Jeg har sendt alle log-entries til Martin

--
Tony
Fazer 1000

Fra : martin

Dato : 28-08-03 09:12

"Tony Lorentzen" <spam@dkfritidmotorcykel.dk> wrote in message

> Jeg har sendt alle log-entries til Martin

øv pokkers..

Der er en proxy addresse. ( i Finland ). så ham finder vi aldrig...

Martin

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 28-08-03 09:37

martin wrote:

> øv pokkers..
>
> Der er en proxy addresse. ( i Finland ). så ham finder vi aldrig...

Æv

--
Tony
FZS1000

Fra : Megas

Dato : 28-08-03 12:06

Tony Lorentzen wrote:

> Æv

Hjælper det at bruge udelukkelsesmetoden.? Det var ikke mig, hélt sikkert

--
Megas

2003 Kawa ZX12 turbo, lattergas
& alkohol/vand-injection købes
bud: 500,-kr & en gammel Ford Sierra

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=404

Fra : Simon H. Pedersen

Dato : 28-08-03 09:38

"martin" <martin@hotmail.com> wrote in

> øv pokkers..
>
> Der er en proxy addresse. ( i Finland ). så ham finder vi aldrig...

Du manglede måske en kæreste? ;) (bare gas)

Men alle jeres ansatte og extern's derude kører gennem den finske proxy,
ik?

--
Mvh. Simon Pedersen
Suzuki GSX 600 F

Fra : martin

Dato : 28-08-03 10:48

"Simon H. Pedersen" <spam@email.dk> wrote in message
> "martin" <martin@hotmail.com> wrote in

> Du manglede måske en kæreste? ;) (bare gas)
>
> Men alle jeres ansatte og extern's derude kører gennem den finske proxy,
> ik?

Jo men,

loggen ser lidt for meget ud, som om at det er gjort af én Mand (M/K
naturligvis )

der er SVJH flere proxy'er/ gate ways både i Turku, Espoo og Salo.
men jeg aner ikke hvordan at finnerne har sat det op...

der er jo meget vodka og mørke i finland ..........

Martin

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 28-08-03 12:23

martin wrote:

> loggen ser lidt for meget ud, som om at det er gjort af én Mand (M/K
> naturligvis )

Netop! Og det skulle da være underligt hvis de allesammen kører Honda...

> der er jo meget vodka og mørke i finland ..........

Nøøj... Det med vodkaen lyder da ok.

--
Tony
Fazer Grande

Fra : TheHobbit

Dato : 27-08-03 13:36

Det er da rart at se at MC #1 er på 1 pladsen - Suzuki (GS500E)
og at MC #2 er på 2. pladsen - Honda (CBR600)

Håber ikke jeg bliver bøsse når jeg får dk-plader på Hondaen... det ville
sgu være tragisk - hvad skal jeg så stilleop med alt det fisse jeg kommer
til at score med den super-lækre maskine?!?!?

Stephan Hansen - Suzuki GS500E '99
www.StephanNet.dk
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=297
+ Honda CBR600'96 (Model '97)

- We who are about to die salute you -

Fra : Jacob Larsen

Dato : 27-08-03 16:07

> Det er da rart at se at MC #1 er på 1 pladsen - Suzuki (GS500E)
> og at MC #2 er på 2. pladsen - Honda (CBR600)

Det er nok ikke længe, du bliver ved med at kalde Suzukien for MC #1

> Håber ikke jeg bliver bøsse når jeg får dk-plader på Hondaen... det
> ville sgu være tragisk - hvad skal jeg så stilleop med alt det fisse
> jeg kommer til at score med den super-lækre maskine?!?!?

Dele?

--
mvh. Jacob Larsen - MC#1 GS500R MC#2 CZ180

Fra : TheHobbit

Dato : 01-09-03 12:11

Jacob Larsen wrote:

> Det er nok ikke længe, du bliver ved med at kalde Suzukien for MC #1
Noget siger mig du får ret.....

> Dele?
Glem det - jeg skal nok finde en løsning