hvor mange var vi?
Fra : stefan

Dato : 26-08-03 08:53

Er der nogen der ved hvor mange mc'ere vi var igår aftes?

Fra : Hans Joergensen

Dato : 26-08-03 09:03

stefan wrote:
> Er der nogen der ved hvor mange mc'ere vi var igår aftes?

Jeg starter buddet ved 7500 :)

// Hans
--
http://www.ph33r.dk/ringdingding.mp3

Fra : Denise

Dato : 26-08-03 09:18

> Jeg starter buddet ved 7500 :)
>
> // Hans
> --
> http://www.ph33r.dk/ringdingding.mp3

Nej, så mange var der ikke, jeg talte 6793

--
Hilsen Denise, Brøndby
XJ600S, 2002, http://dfmc.dk/Denise_Reindel

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 26-08-03 18:00

stefan wrote:

> Er der nogen der ved hvor mange mc'ere vi var igår aftes?

Politiet skriver:

"Bakkelukning. Bakkesæsonen 2003 sluttede meget fredeligt. Den anslås, at
ca. 3.000 motorcyklister deltog i det traditionelle optog. Der skete et
enkelt uheld, hvor en motorcyklist væltede med ganske lav hastighed. En
passager blev bragt til skadestuen for behandling af skrammer."

Men det synes jeg lyder meget lavt.

--
Tony
Fazer 1000

Fra : Bjørn S

Dato : 26-08-03 18:11

"Tony Lorentzen" skrev
> Men det synes jeg lyder meget lavt.

Ja, jeg syntes nu der var flere helt inde på bakken. Men husk nu at de
tæller ved indkørselen, mange står af og parkerer inden, eller kører videre.
Nogen er der måske også i forvejen, netop for at se på når de andre
ankommer, det er jo et flot syn
Jeg la mærke til en af dirigentene, en kvindelig MP denne gang var tildelt
opgaven med tælleapparatet, nok ligså godt, bemærket hinde også sidst år,
da var hun flere ganger ved at blive påkørt grundet egen klodsete opførsel
:-/ Måske har hun fået senehindebetændelse, og ikke fået trykket nok gange

--
/Bjørn

Fra : Futte & Co.

Dato : 26-08-03 20:20

"Tony Lorentzen" <spam@dkfritidmotorcykel.dk> wrote in message

> [...]
> enkelt uheld, hvor en motorcyklist væltede med ganske lav hastighed. En
> passager blev bragt til skadestuen for behandling af skrammer."

Jo, men hvis det nu er en fartbøde der skal skrives, ka' de sku godt
finde de store tal frem -:)

Jeg --------------------------- tror-----------------------------nu
-----------------------------------nok ------------- der ------var
------------------------------------------------------14.000
---------------------------------alt i alt.

--
Jørgen , Brøndby
CB550F , den fine årgang 1975

Fra : Armand

Dato : 27-08-03 16:14

Tony Lorentzen <spam@dkfritidmotorcykel.dk> skrev i en
> [...]
> "Bakkelukning. Bakkesæsonen 2003 sluttede meget fredeligt. Den anslås, at
> ca. 3.000 motorcyklister deltog i det traditionelle optog.

Jamen, nu nærmer sig atter en lang vinter hvor gruppens elektronik-kyndige
(atter*) har masser af tid til at konstruere en tællemekanisme til brug lige
rundt om hjørnet på Tagensvej!!

*) => genfremstilling af foreslag

--
Armand.

Fra : p.jarnbak

Dato : 26-08-03 21:43

Der var ikke ligeså mange som som i foråret da der blev lukket op derude.
Mit gæt er at der var ca det halve.Jeg stod ved svinget ind til bakken fra
strandvejen
det var ret hurtigt overstået.I foråret kørte jeg derude fra efter et par
timer og da var det ikke slut,
denne gang var det forbi efter lidt over en time og de kørte mere spredt.
Hej Palle
K1100lt ,er ikke skal køre sammen med folk der vil køre på baghjul midt i en
gruppe
mc'er.

Fra : Jens B. R

Dato : 27-08-03 09:01

p.jarnbak wrote:

> [...]
> Hej Palle
> K1100lt ,er ikke skal køre sammen med folk der vil køre på baghjul midt i en

Kan oplyse at det tog ca. 25-30 minutter at få tømt Nørrebrogade dvs. ca.
det halve af da bakken lukkede op så et tal omkring 4500 mc'ere incl
kabinescootere, øvert45 etc. er vel tallet ?

mvh

Jens